Lukajs007 Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Ahoj, nestává se vám někomu, že když jedete na "konstantní" plyn, čas od času vám to auto cukne - jakoby naráz nejde nafta a hned zase jde, prostě takový vteřinový výpadek. Pouze ale za podmínky konstantní jízdy - bez tempomatu. Díky, L. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Zkusil bych update software na 7635 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinSatek Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Ahoj, stává, ale nevím čím to je. Zatím je to po 3500 km samá záhada a rachot. Pořád něco vrže, klepe, no zatím hrůza. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honzza Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Já teda nic podobného nepozoruji, motor 66kw verze. Teď mám 33tkm a motor jede od samého začátku plynule.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwik Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Mám motor 77 kW cca 11.000 km najeto a nic podobného nepozoruji... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liapor Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Ahoj,povedlo se někomu vyřešit tady popisované cukání... trápí mne úplně stejný problém.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 kód motora CLHA? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pro_man Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 (edited) 46000 km, r.v. 11/2014 1.6 TDi 77kw Combi... jízda plynulá bez cukání... Kód motoru ale neznám... Edited December 7, 2015 by Pro_man 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wassermann Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 Ahoj, bohužel se mi to stává taky, verze 66kw, funglovka, nyní najeto 1800km. Myslel jsem, že tu najdu i odpověď... Já mám vypozorováno, že mi to dělá při studeném motoru, dokud se nezahřeje na provozní teplotu (dle teploměru chladící kapaliny) a zkusím pohodovou jízdu na tempomat, tak je zle, škubání jako sviňa, jakoby vynechával válec nebo nešla nafta... Po zahřátí vše ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza123321 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 No cca 2500km na 4ku volnej plyn a cukacka taky...taky mam pocit ze jen za studena. Myslel jsem ze se to uklidni, ale prd... Resil jiz nekdo se servisem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlouchyno Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 (edited) Ahoj, řešil jsem to už 2krát se servisem a poprvé mi vyměnili vstřikovač a podruhé vstřiky seřídili, problém ale dále přetrvává. Řešil jsem to už i s odborníkem na diesely a ten mi řekl, že se jedná o konstrukční vadu nějaké součástky a proto to nemůže výměna vyřešit, neboť by nová součástka měla stejnou vadu jako ta stará a o "vlastnost" se rozhodně nejedná. Jediná možnost jak problém vyřešit je hromadná reklamace na tuto vadu, která by Škodu donutila součástku přepracovat. Edited November 12, 2016 by Hlouchyno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrsvk Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 Ahoj, nové 81kw (06/2016), při studeném motoru cuka taky. Uvidím jak se to bude chovat až budu mít více najeto, zatím cca 2000. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlouchyno Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 (edited) Ahoj, já mám 15 000km a dělá to pořád i po 2 reklamacích jak jsem psal výše, takže by nečekal, ztrácíš jen čas. Edited August 7, 2016 by Hlouchyno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pro_man Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 64000Km, 1.6 TDI 77kw r.v. 2014 stále nic necuká.... Trochu offtopic ale kamarád má 1.2TSi a cukání vyřešila aktualizace SW řídících jednotek... Musel tam auto nechat na 2 dny....Zezačátku se taky tvářili že neví co s tím... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlouchyno Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 No, ale nejhorší na tom je, že při těch dvou neúspěšných reklamací už na autě dělali práci za 15 000Kč na účet výrobce a nic a až skončí záruka a oni na to nepřijdou, tak to budu muset cálovat že svého. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlouchyno Posted August 7, 2016 Share Posted August 7, 2016 Tak jsem se v servisu zeptal a mám nejaktuálnější software, takže tím to nebude. Spíš prý lambda sondou nebo jinými snímači, které za studena ukazují špatné informace a když se ohřejí je vše ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pro_man Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 myslím si, že závada byla nahlášena před koncem záruky a pokud poruchu nevyřeší... tak i po konci záruky by jí měli díle bezplatně řešit... To už se nebavím o tzv. kulanci automobilky... Z vlastní zkušenosti výměna (ano dílu který se sral na Fábiích pořád) celých rozvodů na Fabii 1.2 TSi ve 105000km.... zdarma... Záruka byla standardní bezpříplatková... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlouchyno Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Uvidím co bude dělat teď v mrazech, které pomalu přichází. Auto totiž zase už asi 2krat cuklo. Nicméně vada byla ohlášena v půlce záruky a auto je v záruce do konce května 2017. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajjja Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Řešil jsem dlouho u RS TDI. Nakonec výměna komplet AGR ventilu i s chladičem a již klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomsoier Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Dělá mě to taky asi do teploty 60 stupnů, pak to přestane.Motor jakoby občas zakopne. Známy automechanik říkal, že to je velkým snížením základních otáček,ale když zvednu otáčky na 1000 tak se mi zdá,že to taky dělá i když ne tolik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlouchyno Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Tak dnes jsem si zkusil testovací jízdu na mém "testovacím" okruhu a zase cukala. Zítra volám do Bolky tak uvidím s čím přijdou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomsoier Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Včera jsem byl v bazaru měli tam stejnou 1.6 tdi najeto 170000km, tak jsem si ji zkusil nastartovat a žádné cukání se nekonalo tak nevím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlouchyno Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Ahoj, Tak jsem pozorováním přišel na zajímavé skutečnosti. Motor mi totiž cuká jen na 3 r.s. při 50km/h, při teplotě okolí 0-3°C a 4-8km od startu. Nevíte jaká závada by potřebovala všechny tyto podmínky. Stačí totiž 4°C a motor necukne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 (edited) u starší verze TDI kde byl EGR a chladič spalin dohromady všechny druhy cukání motoru co jsem pozoroval způsoboval EGR nebo odcházející DPF filtr pokud byly vstřiky ok. Edited December 21, 2016 by 15degren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlouchyno Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 A nemůže to být chyba SW Řj motoru? U 4x4 pomohlo přehrát na novou verzi softwaru viz dokument. electric_2015_podzim1.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.