Přejít na obsah

Cukání motoru při plynulé jízdě


Lukajs007

Doporučené příspěvky

Tak ja nechal po velkém přemlouvání aktualizovat sw, a bez efektu. 

A ještě jsem si všiml jednoho projevu, je jedno jestli studeny teply motor atd. Ale občas když jedu a uberu plyn tak mi to taky na chvilku vynechá a zase přidá (cukne). Ale je to nahodile a neni to prudký raz. Je to jak kdybych pustil plyn a zase přidal. Ale v reálu ho jen hberu. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeším stejný problém s motorem CLHA. Na rovině při 50ti na trojku venk. teplota 0 - 10st. motor cykluje přidává ubírá. Stačí menší kopeček tzn. více paliva a je to v pohodě, mírně zkopce méně paliva motor pravidelně cykluje. Při ubrání plynu vynechá pak přidá. Tuto záležitost pozoruji cca 3 roky ze začátku velmi sporadicky a postupně se to zhoršuje teď to dělá pravidelně. Volal jsem do PowerTEC kde mi dělali čiptuning a podle nich to dělá na 90% EGR.  Cituji technika: čím více sešlápnete plyn tím více je EGR zavřený (méně ovlivňuje palivovou směs) a když plyn jen tak šolicháte je plně otevřen a při této poloze má zhoršený průběh regulace a neustále mění polohu. Teoreticky prý může pomoci aditivum Pro-Tec Oxicat (P1180)  pro čistění výfukového systému od carbonu. Další řešení je čistění demontovaného egru, které je podstatně náročnější. Demontáž je ze spodu a bez zvedáku se patrně neobejdete. EGR může být vadný i elektricky, pak zbývá asi jen výměna. Nový VEMO je cca za 7tis.  Já začnu aditivem. Vzhledem k tomu že jezdím pravidelně do práce trasu 16km městského provozu při malé zátěži myslím že bude EGR zanešený. Pokud to nepomůže přijde na řadu demontáž a čistka. Už se na to netěším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 6. 2016 na 23:16, Wassermann napsal:

Ahoj, bohužel se mi to stává taky, verze 66kw, funglovka, nyní najeto 1800km. Myslel jsem, že tu najdu i odpověď...

Já mám vypozorováno, že mi to dělá při studeném motoru, dokud se nezahřeje na provozní teplotu (dle teploměru chladící kapaliny) a zkusím pohodovou jízdu na tempomat, tak je zle, škubání jako sviňa, jakoby vynechával válec nebo nešla nafta... Po zahřátí vše ok.

Ahoj,  takže vidím, že problém se vyskytuje už dlouho a nikdo z "Arogant, a.s." se tím nikdy nezabýval...  Mám stejný problém s O3 1.6 tdi, r.v. 2019 - najeto aktuálně 4.500km a dělá to od začátku (studený motor+relativně nízké otáčky+ustálená rychlost+málo plynu).  Napoprvé jsem se dost lekl, protože motor na vteřinu prakticky chcípl.  Je to služební mrcha - tak už jsem doufal, že je po ní hned zkraje a já dostanu po protestech něco jiného než koncern...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Před 14ti dny jsem dával auto do servisu. Tento problém s nimi řeším už rok. Jim se závada neprojevuje ani na diagnostice nic není. Minulý týden ve čtvrtek mi řekly, abych se dostavil, že jim škodovka napsala, co mají dělat. Přišel jsem tam a braly celkem 4l nafty před palivový filtrem a za palivový filtrem plus mají vydělat výstřiky a vysokotlaké čerpadlo a zaslat rovnou s naftou na testy. Jsem zvědav co zjistí, ale erg ventyl mě nenapadl dík Si.Mi. Pokud nic nezjistí, zkusím jim to říct. Každopádně testy s naftou, no je mi jasné, že si slibuji od nafty výsledky nevhodné nafty. Tím pádem můj problém, co do toho leju, no pro jejich smůlu tankuju jen u benzíny vervu. 

:D tak uvidíme. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nafta od euroilu je bez biosrajdy.

Nicméně máš pravdu samozřejmě jsem to myslel ironicky. To že čepuješ vervu ničemu nepomůže, i tam může být špatná nafta. Je to klasická nafta jen do nádrže na čerpačce namíchají aditivum. Nechme se překvapit co z toho nakonec bude, ale při aktuální ekonomické si nemyslím že bude škodovka vlídná k levnému nebo bezplatnému řešení.

Dej vědět jak jsi dopadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Novinky k reklamaci mého auta.


Volali mi ze servisu,  test nafty, kterou odebraly z mého auta byl v pořádku.  Test vstřiků a  vysokotlakého čerpadla vyšel špatně. Tím pádem bylo konstatováno, že jsou vadné. Tudiž je vymění za nové. Příští týden by auto mělo být opravené. Tak snad už bude bez problému.  :)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Po 2000 najetých km mohu konstatovat, že oprava, kterou jsem psal v příspěvku dříve nepomohla auto cuká stále. Znovu jsem zapátral a na britskoda jsem našel na popis stejnou závadu na octavii II. Taky psaly že to bude ERG. Tudíž jsem objednaný na servis a řeknu jim ať vymění ERG. Navíc se mi projevila vada LCD na rádiu. Přestal jet jeden segment LED takže mám černou čáru přes radio. Začíná toho být čím dál víc a už mě to opravdu nebaví. ? Začínám ztrácet důvěru ve Škodovku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neříkám, že ERG na O2 a na O3 je stejné. ani mi to nepřísluší. Nejsem automechanik. Jen jsem zmínit, že i někdo na O2 měl stejný problém jak mám já na O3.  Zkrátka snažím se najít závadu, píši, jak dopadla reklamace a jak se auto chová. V servisu sami neví co s tím.   :) 
Moje O3 má necelých 80 000km, takže typuju že se jedná o vadný díl, který způsobuje cukání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
před 9 minutami, Baconn napsal:

Byl jsem v servisu řekl jim o ERG a to striktně odmítli. Byli se semnou projet. Auto bohužel culko jednou a to prej neberou za za vypovídající hodnotu. Takže teď nevím co s tím. Nevím na koho se mám obrátit. Zřejmě změním servis. 

Nejdem sa hadat,ale robilo mi to skubanie aj pri pridavani. To bol problem vadneho vstreku. Po vymene vstreku ostalo iba to skubanie. Treba pozriet v realnom case,ako sa chova ten EGR na diagnostike. Ja som tam mal len male odchylky,ale boli tam. Mne to tiez nerobilo stale rovnako. Myslim,ze ho na skusku softverovo vypli a tym sa to potvrdilo. A vymena bola este "veselsia". Napravnica dole atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...