martt Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 (edited) Co by obnášelo vyměnit stávající 5ti kvlat za 6ti kvalt z Rapida do Rooma? Technicky by to podle mě neměl být problém, motory by měly být stejné...a co ŘJ? Mohla by zůstat stávající nebo z Rapida? A SW zřejmě 77kW z Rapida 6ti kvalt... A co by to asi stálo? Edited December 5, 2014 by martt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozzi Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Mam dojem zeby tam mohl pohybet plac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Nová převodovka stojí podle Etky kolem 125 000 Kč. Jako hlavní důvod, proč FII/R 1.2 TSI 77 kW nemá manuální šestikvalt, se uvádělo, že se tam nevejde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaR Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Pravda, u 1,4/63kw, která byla zpřevodovaná dost krátce, kolikrát na dálnici 6. rychlost chyběla, ale u TSI jsou kvalty tak dlouhé, že šestka by tam asi byla nanic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 (edited) Pawouk - samo, že nová nee...třeba na - mihocar.cz se dá koupit kolem 10tis...a tu z Rooma pak zase prodat...šlo by pak vlastně jen o cenu práce...teda pokud by sem tam vůbec vešla...a jesli to není jen trik Bolky že se tam nevejde...musel by se k tomu vyjádřit nějakej kovanej mechoš...né jen dojmy... HonzaR - proč by potom byla 6ka v 77kW Rapidu? Edited December 7, 2014 by martt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MBDusan Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 U Rapidu 63 kW je prý převod 5. stupně cca mezi 5. - 6. stupněm Rapidu 77 kW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akubus Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Rapid je na inej podvozkovej platforme ako F2/Room asi koli tomu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermarine_Spitfire Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Vím že Rapid 6q vůči rapidu 5q umí stáhnout otáčky ještě o nějaké dvě stovky dolů. Ale hlavně díky 6 nemá tak dlouhé převody a působí dynamičtěji. Nicméně hlavní problém bych taky viděl to místo zástavby v F2/Room kvůli jiné platformě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Je otázka, jak to vlastně je. Protože hlavní rozdíl mezi PQ25 zkrácenou (Fabia II/Roomster od cca 2008) a PQ25/26 normální (Polo, Ibiza, Rapid) je zřejmě v rozchodu a v ničem jiném. A u 1.4TSI DSG v Rapidu se tuším mluvilo o tom, že DSG převodovka je kratší.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 6° převodovka se dávala i do Pola od MR2010. Jen mechanickou částí to neskončí. Bude se muset pak přehrát i jednotka motoru, aby šel tempomat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Noo, když to tady čtu, takže by to zřejmě šlo, né? Ale pořád je to - jedna paní povídala... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.