Jump to content

1.4 16v škube na volnoběh


Cooperstt

Recommended Posts

Zdravím,už jsem toho přečetl nespočet ale stále nevím čím to může být.Minulý týden jsem nechal dělat rozvody a hned po výměně motor jakoby vynechává na volnoběh,rozvody jsou nastaveny správně to jsem kontroloval.
 

Jev nastupuje až po mírném zahřátí kdy se vypne sytič a otáčky motoru spadnou pod 1000

Po přidání plynu tento jev zmizí
Dále je slyšet z výfuku jakoby to mělo tendenci střílet na volnoběh
Od motoru je slyšet jemné ťukání

 

Někdo nějaké nápady?díky za rady

Edited by Cooperstt
Link to comment
Share on other sites

chlape,ale ty sám sebe oponuješ ...najprv toto

rozvody jsou nastaveny správně to jsem kontroloval.

 

..a potom zasa 

ale když jsem to nastavení kontroloval tak to právě nevypadalo uplně TOP

 

o koľko to je na kľukovke posunuté,keď zaistíš vačky prípravkom?

Link to comment
Share on other sites

Vačky za aretovaný,dopnu rozvoďák a jak je ta značka na klice (zkosený jeden zub) tak ta je vůdči tomu výstupku na bloku který tam jsou dva,tak vůdči tomu menšímu co je v pravo je o půl zubu posunutá doleva.zítra to vyfotím 

 

edit:značky na napínací kladce? :)

Edited by Cooperstt
Link to comment
Share on other sites

můžeš mít blbě nasazený řemen a tou kladkou to částečně kompenzuješ. Když jsem to měnil, tak mi to taky nesedělo. Chvíli jsem si s tím hrál a najednou to bylo jak prdel na hrnec. Pokud jsou značky na svých místech, tak se řemen nedá nandat, s klikou se musí mírně otočit, nandat řemen a po nastavení kladky by to mělo sednout.

Link to comment
Share on other sites

Jo pánové,klučina co to dělal se dušoval že je to správně,že to prej nejde přendat že tam jsou aretace.Mě bylo hned divný že se to třepe,tak jsem mu to říkal a valil do mě že to je normální....pro změnu nebere telefony tak jsem to musel řešit jinde za další peníze :(


Jinak servis co to dodrbal: Štrbík Martin Paseka u Šternberka

Link to comment
Share on other sites

to je blbosť ....

to není blbost ale vlastní zkušenost (tedy "vlastní blnost" :-). Zaaretováno, značky na klice přesně sedí. Nasadíš řemen - ale o zub přesazený, protože pokud ta značka dole přesně sedí, tak to tam jinak skoro ani nejde - značka na klice stále sedí, ale jak napneš kladku, tak je to na klice tak nějak divně napůl. A kdyby člověk stále nečetl příspěvky, že to někdo o zub přesadil, tak by i věřil tomu, že to je jen optický klam. Klika se prostě musí trochu natočit, a teprve po napnutí si to přesně sedne. Ostatně se to píše i v DP, jak jsem se později dozvěděl :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Také mi v servise špatně udělali rozvody, naštěstí to dali do pořádku. Ale kdybych nenašel tohle téma, tak by mě nenapadlo, že to škubání po zahřátí může být způsobeno špatnou výměnou rozvodů. Už jsem mezitím vyzkoušel řadu jiných věcí ale nic nepomohlo. Svíčky, cívky, odlučovač oleje, vyčistit klapku, EGR, dělat adaptace...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...