VAG BoBo Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Zdar ve spolek, už si nevím rady Fabie 1.2 HTP, 51 kW, r.v. 2007, první majitel, najeto 20 000 Km. Kód tuším BGS, ve třech tisících ot/min spadne do nouzového režimu , bliká kontrolka spalin, po vypnutí motoru a opětovném nastartování vše OK. Vyskakuje chyba cívky, ale zkoušel jsem druhé jsou OK. Ve škodovce řekli že má nejnovější soft. Snímač vačky jsem také zkoušel nový, lambda na odpor v pohodě, svíčky nové, klapka čistá, nastavená, vynechávaní zážehu na dvou válcích. Rozvod dle VAG OK. Nezkoušel jsem ještě vstřiky, na což nejvíc vsázím, nemá někdo ještě nějaký nápad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 tlaky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted December 9, 2014 Author Share Posted December 9, 2014 Čau, auto má 100% 19 896 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JirkaBrno Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 za 7let najet 20 000km. tomu se rika investice.. joo je to off topic, ja jen tak.. rekl bych spatne tlaky, zkus zmerit tlaky ve valcich a uvidis...pripadne ti nezbude nic jineho nez servis.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted December 9, 2014 Author Share Posted December 9, 2014 Je to dědictví po důchodci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alma Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 palivový filtr, vzduchový,svíčky, -prostě to bych zkusil ,neberu ten nájezd, právě že to bude všechno degradované časem. Jak je na tom benzín? Předpokládám, že není X mesíců starý? Ty tlaky nevím, BZG motor už by to neměl mít. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Vzajomna zamena vstrekov ked to nepomože tak prezvoniť kabelaž toho valca vstreku aj zap. cievky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted December 9, 2014 Author Share Posted December 9, 2014 (edited) To právě píše každý válec, prohazoval jsem cívky mezí sebou a zdálo se mi že to dělá jedna cívka, po výměně psala zase, sehnal jsem druhé cívky origo všechny tři a psalo to zase, nezdá se mi že by odešly všechny vstřiky zrovna tak že to spadne při 3000ot/m do nouzáku a v malých otáčkách to bude úplně OK.Ty tlaky změřím, ale taky se mi nezdá že budou KO všechny válce. Na diagnostice jsou vidět výpadky hoření.. Edited December 9, 2014 by VAG BoBo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 To vypada že kabelaž či ukostrenie treba poriadne popozerať. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted December 9, 2014 Author Share Posted December 9, 2014 Ještě jsem nezkoušel snímač klepáni a snímač otáček kliky. Ta kabeláž by to mohla dělat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 To by určil VAG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted December 9, 2014 Author Share Posted December 9, 2014 (edited) I kdyby nebyl úplně KO? Jinak nějaký borec předemnou řekl, že špatně ukazuje váha vzduchu, ale to má jen snímač tlaku a teploty. Tlak to ukazovalo přesný atmosferický a teplotu také, možná že ukazuje v otáčkách jinak. Edited December 9, 2014 by VAG BoBo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 ,,předemnou řekl, že špatně ukazuje váha vzduchu,, ten borec tento voz pozeral VAGom pred tebou či to len tak placal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted December 10, 2014 Author Share Posted December 10, 2014 VAGem, ale co to znamená? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 často to znamena že si prisava falš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 BoBo ty tlaky si skúšal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koudy71 Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Změř tlaky na válcích a uvidíš myslím si že prostřední bude bez komprese Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted December 10, 2014 Author Share Posted December 10, 2014 OK zachvívali jdu na to, jen by mě zajímalo jak změřil tu váhu, kterou to nemá. Jinak kdyby to přisávalo, tak kde, mezi klapkou a sacím potrubím, před klapkou by to byla blbost ne? Jinak jestli píšu nějaký nesmysl tak se omlouvám, ale už jsem s toho auta úplně KO a do toho dávám ještě dohromady byt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pali_HTP Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 No, je to po duchodci, najezd 20 tacu... Predpokladam ze s tim coural kolem komina 50 na "petku" a podpaloval ventily... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted December 11, 2014 Author Share Posted December 11, 2014 (edited) Dobré ráno, tak byl to snímač otáček klikové hřídele. (Tohle nemělo vliv na závadu, snímač byl jen napraskly, ale fungoval) Edited December 23, 2014 by VAG BoBo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pali_HTP Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Uchazejici vstrik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG BoBo Posted December 23, 2014 Author Share Posted December 23, 2014 Ano máš pravdu všechny vstřiky v hájí a regulátor tlaku paliva. Příčiny: Důchodce jezdil tankovat někam do JZD, pak auto dva roky stálo kvůli dědictví, nový majitel nasedl a dojel cca 300 km, pak natankoval normální benzin, (pokud něco takového u nás existuje) a velký problém byl na světě. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pali_HTP Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Poteší :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman78 Posted June 29, 2022 Share Posted June 29, 2022 Škoda Fabia 2 Combi 1.2 51kw. 12V. Typ motoru CGPA Zdravím všechny chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s problémem auto jezdí normálně do 3000 jak mile auto přesáhne tyto otáčky vyskočí nouzový režim rozsvítí se kontrolka a chyba zapalovaní na 3 válci , na autě kontrola tlaku motoru v normě , rozvody kontrolovány ,přeházení cívek / svíček a vstřikovačů chyba stále na 3 válci , vyměněné obě lambda sondy , sundání hlavy pro kontrolu ventilu v pořádku vše. Jediný co tak jsem si při výměně lambda sondy všiml že je vysypaný kat což muže mít příčinu ty ventily podpálené ale ty byly v pořádku , jak mile se vypne motor a znova nastartuje auto opět jede normálně do těch 3000 . Nenapadá někoho čím by to mohlo být? prosím už jsem bezradný. Ps: katalyzátor už taky vyměněný ale nic se nezměnilo. Výměna i vstřikovačů. Děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luďa Posted December 26, 2022 Share Posted December 26, 2022 V 29. 6. 2022 na 19:12, Roman78 napsal: Co místo zakládání duplicitních témat a psaní příspěvků úplně do blbejch motorovejch sekcí si pročíst todle vlákno? Pokud je chyba furt na 3.válci, co jít po kabeláži jak cívky tak svíčky. V mechanice chyba nebude, když na jiný pozici jedou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.