Přejít na obsah

1.2 HTP 51 kW Padá do nouzového režimu


VAG BoBo

Doporučené příspěvky

Zdar ve spolek, už si nevím rady Fabie 1.2 HTP, 51 kW, r.v. 2007, první majitel, najeto 20 000 Km. Kód tuším BGS, ve třech tisících ot/min spadne do nouzového režimu , bliká kontrolka spalin, po vypnutí motoru a opětovném nastartování vše OK.  Vyskakuje chyba cívky, ale zkoušel jsem druhé jsou OK.   Ve škodovce řekli že má nejnovější soft. Snímač vačky jsem také zkoušel nový, lambda na odpor v pohodě, svíčky nové, klapka čistá, nastavená, vynechávaní zážehu na dvou válcích. Rozvod dle VAG OK.

Nezkoušel jsem ještě vstřiky, na což nejvíc vsázím, nemá někdo ještě nějaký nápad?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To právě píše každý válec, prohazoval jsem cívky mezí sebou a zdálo se mi že to dělá jedna cívka, po výměně psala zase, sehnal jsem druhé cívky origo všechny tři a psalo to zase, nezdá se mi že by odešly všechny vstřiky zrovna tak že to spadne při 3000ot/m do nouzáku a v malých otáčkách to bude úplně OK.Ty tlaky změřím, ale taky se mi nezdá že budou KO všechny válce. Na diagnostice jsou vidět výpadky hoření..

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I kdyby nebyl úplně KO? Jinak nějaký borec předemnou řekl, že špatně ukazuje váha vzduchu, ale to má jen snímač tlaku a teploty.

Tlak to ukazovalo přesný atmosferický a teplotu také, možná že ukazuje v otáčkách jinak.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK zachvívali jdu na to, jen by mě zajímalo jak změřil tu váhu, kterou to nemá. Jinak kdyby to přisávalo, tak kde, mezi klapkou a sacím potrubím, před klapkou by to byla blbost ne? Jinak jestli píšu nějaký nesmysl tak se omlouvám, ale už jsem s toho auta úplně KO a do toho dávám ještě dohromady byt. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ano máš pravdu všechny vstřiky v hájí a regulátor tlaku paliva. Příčiny: Důchodce jezdil tankovat někam do JZD, pak auto dva roky stálo kvůli dědictví, nový majitel nasedl a dojel cca 300 km, pak natankoval normální benzin, (pokud něco takového u nás existuje) a velký problém byl na světě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Škoda Fabia 2 Combi 1.2 51kw. 12V. Typ motoru CGPA

Zdravím všechny chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s problémem  auto jezdí normálně do 3000 jak mile auto přesáhne tyto otáčky vyskočí nouzový režim rozsvítí se kontrolka a chyba zapalovaní na 3 válci ,  na autě kontrola tlaku motoru v normě , rozvody kontrolovány ,přeházení cívek / svíček a vstřikovačů chyba stále na 3 válci , vyměněné obě lambda sondy , sundání hlavy pro kontrolu ventilu v pořádku vše. Jediný co tak jsem si při výměně lambda sondy všiml že je vysypaný kat což muže mít příčinu ty ventily podpálené ale ty byly v pořádku , jak mile se vypne motor a znova nastartuje auto opět jede normálně do těch 3000 .   Nenapadá někoho čím by to mohlo být? prosím už jsem bezradný.  Ps: katalyzátor  už taky vyměněný ale nic se nezměnilo. Výměna i vstřikovačů.   Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
V 29. 6. 2022 na 19:12, Roman78 napsal:

 

Co místo zakládání duplicitních témat a psaní příspěvků úplně do blbejch motorovejch sekcí si pročíst todle vlákno?

 

Pokud je chyba furt na 3.válci, co jít po kabeláži jak cívky tak svíčky. V mechanice chyba nebude, když na jiný pozici jedou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...