MartinSatek Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Ahoj, chtěl bych vás požádat o radu a názor. Mám na nové oktavii III najeto 5000 km, ale hlučnost při akceleraci se stále neutišila. ROzjezd na 1 a na 2jku je velmi hlučný. Jakoby to prostě nemazalo a neplulo hladce, ale dřelo to. Doposud jsem se snažil motor příliš nevytáčet. Za studena max do 2500 ot. spíše ale mezi 2000-2500 a hned jsem řadil. Při zahřátí tak do 3000 a pak řadím vyšší stupeň. Jezdím město, mimoměsto a dálnice, zkráta všechno. Spotřeba dlouhodobá je myslím slušná 4,9 l/100 km. Při pohodové jízdě někdy denní spotřeba dělá i 4 litry. Tam je to OK, ale akcelerace není v porovnání s oktávkou 2 až tak uspokojivá. Je to tím, že zkrátka 5000 km je ještě málo anebo už bych měl při pěti tisících pozorovat zlepšení chodu motoru a tím i jeho ztišení jak se uvádí všude. Servis a tedy i první výměnu oleje mám plánovanou až při 30000 km, takže si ještě počkám. Ale asi budu co nevidět dolívat. Díky. M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sighart Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Musíš taky napsat jakýže to máš motor. Ale vzhledem k té spotřebě tipuju 1.6TDI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 No, tak jestli trefil správnou sekci, tak je ta jeho motorizace zřejmá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewer Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 No, ono to při akceleraci moc tiché není ale každý to vnímá jinak, dojdi někam na salon, 1,6tku mají jako předváděčku snad všude a svez se, budeš mít jasno jestli je to totéž nebo je ta tvá hlučnější... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sighart Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 No, tak jestli trefil správnou sekci, tak je ta jeho motorizace zřejmá. To mě kopni... Já jsem idiot. Pardon. Mám 2.0TDI a když bylo auto v servisu, tak jsem měl jako náhradní auto 1.6TDI. Čekal jsem, že to bude jen pomalejší a bude to míň žrát. Bylo to pomalejší, míň to žralo, ale bylo to taky výrazně hlučnější. Ve svém autě přehlučí motor buď hluk vzduchu a nebo rádio. Ta 1.6 byla až nepříjemně hlasitá. udělal bych co píše viewer. Každý to vnímáme jinak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinSatek Posted January 10, 2015 Author Share Posted January 10, 2015 Ano, máte pravdu, dvoulitr je výrazně tišší a taky pružnější. Včera jsem se o tom přesvědčil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinSatek Posted May 29, 2015 Author Share Posted May 29, 2015 Čau, mám 29 tis a motor je od dost hlučnější, spotřeba 0,3 l vyšší, hukot při 2 tis otáčkách a přidání plynu (jakoby slabý pískot setrvačníku) a cukání při ubrání/přidání plynu. Při zrychlení při 1,5 tis otáčkcáh jakoby dření nebo nezvyklý chrapot. Nevíte, co by to mohlo být. nechci se na garančce spokojit s odpovědí, že je to normální. Dík. M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HLADIK Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Ahoj, chtěl bych vás požádat o radu a názor. Mám na nové oktavii III najeto 5000 km, ale hlučnost při akceleraci se stále neutišila. ROzjezd na 1 a na 2jku je velmi hlučný. Jakoby to prostě nemazalo a neplulo hladce, ale dřelo to. Doposud jsem se snažil motor příliš nevytáčet. Za studena max do 2500 ot. spíše ale mezi 2000-2500 a hned jsem řadil. Při zahřátí tak do 3000 a pak řadím vyšší stupeň. Jezdím město, mimoměsto a dálnice, zkráta všechno. Spotřeba dlouhodobá je myslím slušná 4,9 l/100 km. Při pohodové jízdě někdy denní spotřeba dělá i 4 litry. Tam je to OK, ale akcelerace není v porovnání s oktávkou 2 až tak uspokojivá. Je to tím, že zkrátka 5000 km je ještě málo anebo už bych měl při pěti tisících pozorovat zlepšení chodu motoru a tím i jeho ztišení jak se uvádí všude. Servis a tedy i první výměnu oleje mám plánovanou až při 30000 km, takže si ještě počkám. Ale asi budu co nevidět dolívat. Díky. M. Mám 1.6.TDI 77 kW najeto 19 000, plechový zvuk mezi 2,5 až 3 tis ot začalo to někdy kolem 14000, škubání motoru o kterém se píše v jiném vláknu už v 5000 před měsícem se mi uvolnilo čalounění stropu a poslední zásek je vrzání z přednoí nápravy. Jezdím už 30 let tak 30 až 60 tis KM ročně ale větší šmejd jsem fakt neměl a to jsem řídil i polského fiata 125. Jediný plus - spotřeba, to se ale projeví až na delší trasy. Takže pro normálního řidiče vlastně nic. A co na to servis - krčí rameny a sděluji že dokud nic neukáže diagnostika mám smůlu. 13 července již potřetí reklamuji dám vědět jak to dopadlo. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinSatek Posted July 9, 2015 Author Share Posted July 9, 2015 To Hladik: Presne potvrzuji tva slova. Mam jiz nyni 33 tis. (posl. Prispevek 5000 tis.) a zvuk je stale stejny. Servis prvni rikal, ze mozna lozisko prevodovky, ale Skodovka to neschvalila jako zarucni opravu. Presne, dokud neukaze diagnostika, ze je neco spatne, tak nehnou s nicim. Takze vrzu dal. Pry u 1.6 jsou tyto projevy normalni. Nebyt to sluzebak, nechal bych jim klice na stole. Octavia 3 za pul mega bych si sam nekoupil.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroaaa Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Mám podobné skúsenosti. Pri akcelerácii je po zohriati motora počuť také selestenie resp. chraptenie. Neviem či je to normalne, ale dosť mi to vŕta hlavou. Taktiež spojka aj po výmene (uznaná reklamácia) stále pri radení na vyššie prevodové stupne, stále jemne vibruje. Som z toho celkom sklamaný. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thooomas.t Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Ahoj, v mém případě se jedná o dost podobný problém. S tím, že hluk je zřetelný u studeného motoru od cca 1500 otáček - jako bych jel v tranzitu. Po ujetí 3-4 km je chod motoru zase normální. Diagnostika nic neukázala,takže mi auto ze servisu vrátili! Nenapadá někoho nějaká nápověda,aby mi s tím něco udělali? Díky Odesláno z mého SM-A510F pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choze99 Posted January 22, 2022 Share Posted January 22, 2022 Zdarec, mám 1.6TDi 81kW a pravděpodobně ten samý problém (za studena, v rozmezí 1500-2500 zvuk jak staré 1.9d. Po ujetí 2-3km zvuk zmizí). Vyřešil to tady někdo po těch letech? Děkuji za reakce :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurys Posted January 26 Share Posted January 26 Mám ten stejný problém asi vlastnost... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blashyrk Posted January 31 Share Posted January 31 V 26. 1. 2023 na 22:10, jurys napsal: Mám ten stejný problém asi vlastnost... Tyhle pazvuky dělalo uložení převodovky.Prostě spojení souosost motoru k převodovce.Zkontrolavat silentbloky jak motoru tak převodovky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.