Přejít na obsah

Hlučná akcelerace


MartinSatek

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

chtěl bych vás požádat o radu a názor. Mám na nové oktavii III najeto 5000 km, ale hlučnost při akceleraci se stále neutišila. ROzjezd na 1 a na 2jku je velmi hlučný. Jakoby to prostě nemazalo a neplulo hladce, ale dřelo to. Doposud jsem se snažil motor příliš nevytáčet. Za studena max do 2500 ot. spíše ale mezi 2000-2500 a hned jsem řadil. Při zahřátí tak do 3000 a pak řadím vyšší stupeň. Jezdím město, mimoměsto a dálnice, zkráta všechno. Spotřeba dlouhodobá je myslím slušná 4,9 l/100 km. Při pohodové jízdě někdy denní spotřeba dělá i 4 litry. Tam je to OK, ale akcelerace není v porovnání s oktávkou 2 až tak uspokojivá.

 

Je to tím, že zkrátka 5000 km je ještě málo anebo už bych měl při pěti tisících pozorovat zlepšení chodu motoru a tím i jeho ztišení jak se uvádí všude. Servis a tedy i první výměnu oleje mám plánovanou až při 30000 km, takže si ještě počkám. Ale asi budu co nevidět dolívat.

 

Díky.

 

M.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak jestli trefil správnou sekci, tak je ta jeho motorizace zřejmá. ;)

To mě kopni... Já jsem idiot. :D Pardon.

 

Mám 2.0TDI a když bylo auto v servisu, tak jsem měl jako náhradní auto 1.6TDI. Čekal jsem, že to bude jen pomalejší a bude to míň žrát. Bylo to pomalejší, míň to žralo, ale bylo to taky výrazně hlučnější. Ve svém autě přehlučí motor buď hluk vzduchu a nebo rádio. Ta 1.6 byla až nepříjemně hlasitá. udělal bych co píše viewer. Každý to vnímáme jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Čau,

 

mám 29 tis a motor je od dost hlučnější, spotřeba 0,3 l vyšší, hukot při 2 tis otáčkách a přidání plynu (jakoby slabý pískot setrvačníku) a cukání při ubrání/přidání plynu. Při zrychlení při 1,5 tis otáčkcáh jakoby dření nebo nezvyklý chrapot.

 

Nevíte, co by to mohlo být. nechci se na garančce spokojit s odpovědí, že je to normální.

 

Dík.

 

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

 

chtěl bych vás požádat o radu a názor. Mám na nové oktavii III najeto 5000 km, ale hlučnost při akceleraci se stále neutišila. ROzjezd na 1 a na 2jku je velmi hlučný. Jakoby to prostě nemazalo a neplulo hladce, ale dřelo to. Doposud jsem se snažil motor příliš nevytáčet. Za studena max do 2500 ot. spíše ale mezi 2000-2500 a hned jsem řadil. Při zahřátí tak do 3000 a pak řadím vyšší stupeň. Jezdím město, mimoměsto a dálnice, zkráta všechno. Spotřeba dlouhodobá je myslím slušná 4,9 l/100 km. Při pohodové jízdě někdy denní spotřeba dělá i 4 litry. Tam je to OK, ale akcelerace není v porovnání s oktávkou 2 až tak uspokojivá.

 

Je to tím, že zkrátka 5000 km je ještě málo anebo už bych měl při pěti tisících pozorovat zlepšení chodu motoru a tím i jeho ztišení jak se uvádí všude. Servis a tedy i první výměnu oleje mám plánovanou až při 30000 km, takže si ještě počkám. Ale asi budu co nevidět dolívat.

 

Díky.

 

M.

Mám 1.6.TDI 77 kW najeto 19 000, plechový zvuk mezi 2,5 až 3 tis ot  začalo to někdy kolem 14000, škubání motoru o kterém se píše v jiném vláknu už v 5000 před měsícem se mi uvolnilo čalounění stropu a poslední zásek je vrzání z přednoí nápravy. Jezdím už 30 let tak 30 až 60 tis KM ročně ale větší šmejd jsem fakt neměl a to jsem řídil i polského fiata 125. Jediný plus - spotřeba, to se ale projeví až na delší trasy. Takže pro normálního řidiče vlastně nic. A co na to servis - krčí rameny a sděluji že dokud nic neukáže diagnostika mám smůlu. 13 července již potřetí reklamuji dám vědět jak to dopadlo.        .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Hladik: Presne potvrzuji tva slova. Mam jiz nyni 33 tis. (posl. Prispevek 5000 tis.) a zvuk je stale stejny. Servis prvni rikal, ze mozna lozisko prevodovky, ale Skodovka to neschvalila jako zarucni opravu. Presne, dokud neukaze diagnostika, ze je neco spatne, tak nehnou s nicim. Takze vrzu dal. Pry u 1.6 jsou tyto projevy normalni. Nebyt to sluzebak, nechal bych jim klice na stole. Octavia 3 za pul mega bych si sam nekoupil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám podobné skúsenosti. Pri akcelerácii je po zohriati motora počuť také selestenie resp. chraptenie. Neviem či je to normalne, ale dosť mi to vŕta hlavou. Taktiež spojka aj po výmene (uznaná reklamácia) stále pri radení na vyššie prevodové stupne, stále jemne vibruje. Som z toho celkom sklamaný. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj, v mém případě se jedná o dost podobný problém. S tím, že hluk je zřetelný u studeného motoru od cca 1500 otáček - jako bych jel v tranzitu. Po ujetí 3-4 km je chod motoru zase normální. Diagnostika nic neukázala,takže mi auto ze servisu vrátili! Nenapadá někoho nějaká nápověda,aby mi s tím něco udělali? Díky

Odesláno z mého SM-A510F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...