Přejít na obsah

Netopí


bazycek

Doporučené příspěvky

To: SUP 1 Jsem ti zapomněl díknout za info, že žádný ventil v topném okruhu není, jsem si nebyl jist a patrně bych nějaký ventil hledal, protože ten stav pro mě byl nepochopitelný, takže jsem se zaměřil jiným směrem, sice špatným ale nakonec to vedlo ke zdárnému konci, tak dík.

Sup 1 s Doktorone - světýlko - znovu jsemto vzdal a odložil na nejméně pozítří- nemám na to složení pazoury, nebo jsem té pružince už ublížil natolik, že nemá původní tvar, nebo nevím, pokaždé mi to vyběhne než to sesadím.

 

JirkaBrno: nejsou to jen prachy je to spousta času, chybka, že jsem koupil rozvody sólo a pumpu sólo, naštěstí mám na díly super slevy, neb můj šéf v rámci svého podnikání má slevy všude možně, takže rozvody s cenovkou cca 4600,- mám za 3100 kč a ještě mínus dph a ještě 4% zpět za platbu kartou, pumpa 1400,-, k tomu ještě 5ltr K12 za cca 230,- , před tím termostat za 280,- , víčko expanzky za 150,-, dnes expanzka za 420,-, dohromady minimálně 8h času, po každém pokusu opravy projetí dobrých 8km (4x), zlomený imbus TORX 30 (pochopitelně půjčený- 55,-), stržená  imbus hlava šroubu na řemenici (nový 16kaček, ale 1,5hodky práce + dojet pro vytahovák) , k tomu minimálně 2 hodiny kolem mísící klapky - zbytečně, zatím 1 hodka kolem světýlka kastlíku - to ještě neskončilo, nějaká diagnostika- tu neplatím, ale dohromady tak 6,5tkc v materiálu a ostatní jsem popsal. Žádný drama ale po odhalení závady jsem to maličko nepobral, by to bylo do pětikila...

Asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Čaute. Mám takýto problém: Climatronic mi kúry celkom dobre, len nechce ten teplý vzduch fúkať do zadu auta. Vpredu fúka tak ako má, len vzadu z fukárov mi nejde žiaden vzduch. Ani keď manuálne pridávam na ventilátore, alebo prepínam fúkanie na nohy alebo hore. Dnes som mal zhodený kaslík spolujazdca a sledoval som ako to vlastne funguje a vyzerá, že mechanizmus funguje, ale vzduch, ktorý má ísť do fukárov dozadu, fúka niekde von pod palubovku. Viete mi poradiť čím to je. Na diagnostike mi nehlási žiadne chyby. Ani cez VAG a ani diagnostika cez climatronic. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 8 měsíců později...

Když jedu od 0 do 150 km/h  je jedno jestli na to šlapu nebo jedu úsporně tak teplota chladící kapaliny je pořad na 90°C.

Jakmile jedu nad 180 km/h chladící kapalina mi klesne na 60°C  a to vše při venkovní teplotě 3°C (termostat, chlad.kapalinu, vodní pumpu jsou nový vyměněný a rozvody dělaný asi měsíc zpět) a když jedu zase min jak 150 třeba 120 nebo 90 tak se chlad kapalina vrátí zase na 90 °C.

Plus přitom všem mi skoro vůbec netopí, i když je zahřátej na 90°C tak nezatopí, pouze lehký závan tepla... A od tech 150 km/h do 220 km/h fouká studený vzduch tak že mi jsem v autě musel sedět v bundě a byla mi zima na ruce a na nohy...

 

Předem děkuji za rady je to opravdu záhada....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Robí to aj mne presne ako popisuješ, ked idem po dialnici 150 km/h a viac ide chladnejší vzduch. Ale nezaregistroval som, že by klesala ručička ukazovateľa teploty chladiacej kvapaliny (takuto rychlosť využívam iba chvílkovo). V zimných mesiacoch pri dialničnej rýchlosti 130 -140 km/h mam teplotu climatroniku nastavenú oveľa vyššie (22-24 °C) ako pri jazde v meste (19 °C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...

Dobrý den, procházel jsem tu diskuze a vše v autě kontroloval, rozebral jsem kastlik spolujezdce a kontroloval jsem i jestli otvira klapka, motorky funguji - hadice co vedou do radiatoru i z radiatoru jsou stejne teple - dnes jsem se je pokousel odvzdusnit trocha vzduchu tam bylo, rozvody byli pred cca 30 000 delany i s vodni pumpou a termostatem, začíná zima a můj sup pořád netopí :( Poradíte mi někdo v čem ještě by to mohlo být, než to dám do servisu? Nějak extra se v tom vrtat nechci ale pokud by to mohla být nějaká prkotinka - budu vám vděčný za jakoukoliv radu :) VAG nic neukazal, klimatizace funguje v poradku ale kdyz dam topeni tak to fouka teplotu ktera je venku. Diky za rady a omlouvam se pokud se to tu resilo a ja to nenasel :)

Motorizace 2.5 tdi 120 kw 11/2006

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám to samé, dnes sem byl u mechanika a bylo mi řečeno že za to může servomotorek klapky která se natáčí podle zvolené teploty na jeden z radiatorů.

A mě se zrovna sekla směrem na ten radiátor co chladí :D

Jak si zkontroloval tu klapku? 

Editováno: , autor: Iliketea
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím prosím o radu.. mám superba 1 2007 103 kw 2.0 tdi. Fouká vzduch ale netopí? Čím to muže být ? Dělal jsem nové rozvody vak pumpu olej čerpadlo hřídel tak sem vypustil všechno dal jsem to do kupy ovdušnil jsem to a stále nejde teplý vzduch… hadice u motoru je tepla ale něco to nechce pustit .. Hledal jsem njakou klapku ale nenašel jsem žádnou klapku na regulaci tepla… Děkuji za každou radu už si nevím rady furt se mlži auto teď v zimě bez topení se nehodí 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
V 14. 12. 2014 na 23:00, M-P9 napsal:

Tak už topí.

Velké závady způsobují malé příčiny. Doufám, že to někomu pomůže, pro případ, že něco takového nepotká jen mě. Tady diagnostika naprosto selhala. Chybka v expanzní nádobce. Sice jsem dal nové víčko, ale do původní nádobky a v místě kde dosedá těsnící kroužek expanzní zátky víčka nádobky je dosedací plocha na tělěse nádobky poškozená a v chladícím okruchu se nedokázal udržet nutný přetlak. Přišel jsem na to náhodou při odvzdušňování, kdy při cca 2tis ot.  vytékala voda a šly bubliny ale při poklesu otáček  šla voda z odvzdušňovací dírky značným tlakem , což byl signál nerovnoměrného nutného tlakování chladícího okruhu. Tak jsem ze starého víčka sundal přetlakovou zátku a vrazil ji do hrdla nádobky nadoraz (bez vrchního dílu) v očekávání nějakého zjištění. Zjistil jsem nic, ale sup začal topit. Dám novou zátku a nic. Zjistit příčinu pak už nebyla až taková soutěž. Jsem na sebe dost naštvaný, taková triviální závada. Ale zas mám nový rozvody, :kol-28: pumpu :kol-28: ,  rozborku a sborku kastlíku :kol-28:  u spolujezdce, rozsypaný osvětlení kastlíku (raději dvakrát měnit motor než dát to podělaný světýlko dohromady), uklizenou garáž - samá pozitiva.

 

Ahoj (sup 1 awx 96kw 2003), no ja som mal problém že sa mi voda strácala, cca 1 L na 300km, ja blbec som pred Silvestrom dolial čistú vodu, prišli mrazy a chladič prdol úplne a zároveň aj prestalo kúriť. Teraz mam vymenený chladič aj termostat, voda sa nestráca ale stále nekúri, motor teplotu drží ale idú obe vrtule, vcera som skúsil ísť podľa tohoto príspevku, nechal som otvorenú nádobku a nič 😄, sadol som do auta a od nervov som to asi 30sek točil na 5000, wow začal ísť teplý vzduch, vystúpim a elektricky vetrak bol už vypnutý, ale sadol som znovu do auta a zase ho trebalo točiť aspoň na 4000 aby pustil teplý vzduch. Viecko otestované OK, nádobka divná, viecko vôbec necvakne a ani podtlak sa tam nevytvára, objednal som náhradu za 14€ na gafe.

Editováno: , autor: JS65
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...