Fábiátor Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Zdravím pánové.Mám Škodu Fábii style z roku 2002,za ten čas mám najeto jen 17 tisíc kilometrů.Nesmějte se,mám služební automobil a s ním vše objezdím.Ale mám problém.Nedávno se mi stalo že auťák chytnul,ale jen na tři válce a přitom to je čtyřválec .Rozsvítila se mi kontrolka emisí.Když to chvilku běželo a přidávál jsem plyn tak se chytnul i ten čtvrtý.A ta situace se teď vždy po nějakém čase stání opakuje.Většinou tak po čtyřech dní stání.Nedávno mi kontrolka svítila stále a tak jsem se zastavil za kamarádem co má vag.Ale moc mi nepomohl,bylo tam víc chyb ještě z minula.Nejezdím totiž na garančky.Tak mi vše vymazal,ale řekl mi že tam byla i chyba že vynechával třetí válec a to bych řekl že bude ono.Teď mi to udělalo znovu,tak už bude chytřejší.Už to snad ukáže.Ale já se vás zeptám co by s tím mohlo být,počítám že to bude závada na tom třetím válci.Je možný že by to byla svíčka.Před pár tisíci kilometry jsem dával od brisku ty DOR nebo nějak tak.Jezdím jen většinou po městě a to jim prý nesvědčí,alspoň to někdo už psal.Prosím váš názor,nebo radu.Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Najskôr by som to napichol znova na vag nech vidiš čo napiše a potom postupne vylučovacou metodou- siečky, lišta ,kabely,vstreky,RJ atd . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiko Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Najskôr by som to napichol znova na vag nech vidiš čo napiše a potom postupne vylučovacou metodou- siečky, lišta ,kabely,vstreky,RJ atd . Tak tak, může to být cokoliv, ale spíše bych se přiklonil ke svícče, kabelu, než hned k ŘJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Veď vravim/pišem/postupne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jargoon Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Jsou to ztvrdlá gufera na ventilech. Výměna je možná i bez demontáže hlavy. Známý garážista na to potřebuje 90 minut. Cena gufer do 200,-. S prací kolem 600,-. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amrtin Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Mě ta moje sežrala půl litru za cca 2.500km potvora jedna nenažraná Má nalítáno 88.500km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bady Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 (edited) Precital som tu kopu prispevkov ohladom cukania, ale ziadny problem nebol podobny mojmu: Mam jeden mensi problem s motorom - 1,4 MPI 50kW. Obcas ked stoji napr. pol dna, nastartujem ho, motor chyti bez problemov, otacky si hned po nastartovani drzi v pohode, ale ked sa chcem pohnut, pustam spojku, pridam trochu plynu, trochu mi motor skubne, a zacne akokeby vynechavat, akoby siel na 3 valce, trasie s nim. Ked mu trochu pridam plyn, hned je vsetko v poriadku. Toto mi robi asi tak 1x zo 20-30 pripadov. Pocas jazdy motor vzdy ide v poriadku, nic divne na nom nebadat, ide plynule, bez cukania. Kontrolka sa mi nerozsvieti ziadna. Robi to v podstate iba vtedy, ked je motor studeny, je to normalne? Dnes som bol aj na diagnostike, ziadne chyby ale nenaslo.. Edited June 18, 2008 by Bady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standis Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Máš vyměněný svíčky? Taky jsi to mohl dát do nějákýho tématu, který se cukání motoru týká a nemusel jsi zakládat nový vlákno zkus so podívat tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...cukání%20motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bady Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Sviecky boli menene pri 61 tis, teraz mam 88 tis. km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira.m. Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Měl jsem problém se svojí fábkou. za studena se prvních 30 metrů cukala,nedělala to pokaždé, ale pak jezdila už normálně, tak jsem to nějak neřešil. V týdnu jsem měl auto v servisu na výměnu předních brzd, tak jsem jim řekl at se kouknou i na to cukání. Vyměnili palivový filtr, který jsem za 70 000km neměnil . zkoušeli lamda sondu, ta byla OK, pak vyměnili těsnění sání a vyčistili klapku a ještě nějaký čidla čistili. v pátek jsem auto vyzvednul. Přijde mi že jede lépe, necuká při jízdě ale nedrží volnoběh. Stál jsem na semaforech, vyřazeno a najednou se volnoběh rozkmital lítal mězi 1200 a 500 otáčkama a pak chcipnul. takhle se mi to už stalo 3x že chcípnul motor. Může to být tím že čistili klapku a ona se tzv. učí? Najel jsem zatím 50km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Zwierzyna Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Ze se uci to asi ne, uci se jenom tehdy, pokud se neprovedene jeji nastaveni, coz v servisu urcite delaji VAGem, ale clovek nikdy nevi ... bylo by dobre se podivat na vag, jestli to nevyhazuje chybu u skrtici klapky, me to treba hlasilo chybu na snimaci uhlu skrtici klapky ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popu Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 jak je cista, tak si zvyka na jine proudeni vzduchu, otazka jestli udelali v servisu jeji zakladni nastaveni nicmene, asi ne, protoze ti to dela tohle. Ja kdyz sem dal vetsi sani a vycistil vse komplet, tak delala uplne to stejny + pri prerazeni chvily drzela otacky, sralo me to, ale nez sem se k tomu dostal, tak prestala a ted slape jako hodinky Zakladni nastaveni sem nedelal, protoze by si i tak po case zvykla, pokud neni vyslovene nejak moc rozhazena, tak se zakladni nastaveni nedela, ona se to nauci sama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira.m. Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 je fakt, že při přeřazení taky chvilku drží otáčky. Dneska jsem jel dalších 50 km, takže celkem už mám 100km od vyčištění. Na začátku cesty mi zase volnoběh chcípnul, pak jsem dojel domů a schválně jsem nechal nastartováno, něž jsem vynosil všechny věci z auta. Bylo to tak 3 minuty co běžel motor jen na volnoběh a otáčky už držel normálně. Zítra radši zavolám do servisu a zeptám se přímo jich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popu Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 motor me chcipal driv,... kdyz sem prijizdel do krizovatky, vycistil sem vsechno komplet a dal i novy tesneni mezi hlavu a sani, pak sem vymenil i rovnou za vetsi sani a vycistil, drzelo to po prerazeni chvilku otacky, po case ( nevim kolik km ) se vsechno ustalilo a vse v pohode, ..... zkus zavolat a uvidis, ale nechal bych to, urcite se to srovna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.