Přejít na obsah

Nestartuje


auditor

Doporučené příspěvky

Baterka bez zátěže se může tvářit jako dobrá.Přesně tohle se mi stalo včera ráno.Sednu do auta,chci nastartovat a nic.Kontrolky všechny zhasly a auto neškrtlo.Baterku mám novou,ale jezdím krátké trasy,tak dostává zahul.Dvě hodiny na nabíječce a už zase startuju.Ještě k té baterce.Musíš měřit ampéry,volty nejsou důležité.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Já mám benzin,ale myslím že by to mělo být stejné.Někdy sem taky nemohl nastartovat.Auto chytlo až na poněkolikáté.Vytáhl jsem čidlo chladící kapaliny a proměřil ho.Tady jsou hodnoty co by měly asi být :

Hodnota odporu představuje :

300 ohm je asi 90 C

2k ohm je asi 0 C

Po změření měřákem jsem zjistil,že mám úplně jiné hodnoty.Čidlo jsem vyměnil za jiné a auto teď chytá na jedno otočení klíčem.

 

Já mám se startováním ( 1.4/55kW) podobný problém, studené to chytne na druhý, třetí pokus. Jak se to tvoje vadné čidlo chovalo v provozu? Ukazoval teploměr na palubce správně?

Mě to za provozu ukazuje cca 90C, při rozjetí, kdy přepne LPG ( to by mělo být 30C) se ručka akorát odlepí od levého okraje.Což je asi správně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak já mám záhadu se startováním vyřešenu- původně , od doby co jsem to auto koupil, to chytalo za studena na druhý pokus, ale od letošího jara se to postupně rychle zhoršovalo, start tak na desátý pokus. Vždy to na sekundu chytlo a pak chcíplo. Imobilizér závadu na palubce neindikoval. Na VAGu žádná chyba. Na čidlo teploty vody to taky nevypadalo- v live datech, blok 004 , ukazoval VAG za studena stejnou teplotu vody i vzduchu a odpovídala venkovní teplotě indikované palubním počítačem.Za tepla čidlo taky ukazovalo správně cca 88-90C. Zajímavé bylo, že po vyndání baterky k nabití to pak zas chytlo na druhý pokus. Poté pomáhalo  na chvíli odpojit baterku, stačilo na minutu.

Nakonec mechanik tipoval podle zvuku palivového čerpadla, že asi dává malý tlak.( neměřili jsme ho, nebylo čím) Jinak čerpadlo po odpojení černé trubičky k filtru a nasazení 8mm hadičky tlačilo benzín normálně, vyčerpal jsem tak celou nádrž do kanystru. I po rozpojení černé trubičky od vstřikovací lišty v motorovém prostoru to benzín normálně tlačilo, takže filtr za to taky nemohl.Po zapnutí klíčku, když čerpadflo přestalo vrnět, netekl z odvzdušňovacího ventilku na liště benzín, při běhu čerpadla ano.

Po výměně palivového čerpadla to chytá na první pokus, zatepla i zastudena ( Cena nového, originál VDO, i s těsněním cca 2700Kč) Výměna není složitá, ale ten starý gumový kroužek, co tam byl 10 let, ztvrdl, a rozpadal se, zejména ve spodní části, kde působily benzínové páry.a ty černé drobečky napadaly při vytahování starého čerpadla do nádrže a hrozně to špinilo, hůř  jak saze. Takže důkladně nádrž vytřít. Proto je důležité před výměnou vycucnout nádrž úplně do dna. Čerpadlo i nádrž byly čisté, žádný šlem nebo úsady.

Nyní s novým čerpadlem jsem si všiml, že auto táhne okamžitě po studeném nastartování, dřív mělo tendenci se dusit a před vyjetím jsem musel tak 1-2 minuty nechat motor zahřát. Zatepla motor na benzín táhl normálně ( srovnatelně s LPG). Při nižším tlaku bych očekával delší dobu otevření vstřiků , ale v bloku 002 to ukazovalo cca 3ms ( dle manuálu má být 2-4ms).

Až budu mít čas a náladu, tak to staré čerpadlo rozeberu a kouknu, co to mohlo způsobovat.

Tak kdyby to někomu s podobným problémem pomohlo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...