boban1108 Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Tak dnes mi to zahlásilo abych doplnil. Jednou sirénka, hláška a pak už jen červený trojúhelník. Asi 15km k pumpě. Víc to neotravovalo. Otevřu motor a hladina skutečně pod MIN. Otevřu víko, unikne trochu páry, odtlakuje se to (nebo natlakuje?, ale to je fuk) a rázem je hladina na rysce MIN. Přesto jdu koupit k pumpě kapalinu, ale než se po pár minutách vrátím, tak už je hladina 0,5 cm nad MIN. Přesto dolévám, ale než se dostanu k rysce MAX, tak tam naleju tak 0,2 dcl, víc určitě ne. Celé mi to připadá na palici. Kdybych jen zastavil, otevřel a zase zavřel, tak byl klid. Teplota chladící kapaliny soustavně na konstantních 90, žádný velký výkon, spíše naopak, poklidná jízda po okreskách. Stalo se vám to už někomu? Příště už budu chytřejší a než budu dolívat, tak to nechám chvilku vychladnout a otevřu. Stalo se mi to poprvé po asi 13000km. Motor 1,8 TSI. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter.s Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 za 15tkm som priebežne dolial 3-4 dcl do 1.8 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napalm Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 (edited) Bobane: Stalo se mě to samé , viz vlákno Motor 2.0 TSI - Chladící kapalina (motory jsou podobné): http://forum.skodahome.cz/topic/130378-chladící-kapalina-20-tsi/?p=1968870 Bylo to tedy hned po větší zátěži motoru (vyšší otáčky). Dolévat kapalinu by jsi měl právě až při studenném motoru.... Edited December 23, 2014 by Napalm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Promazáno a přesunuto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McMatej Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Řekl bych, že to přirozené a pochopitelné. V chladicí soustavě je tlak asi 1,5 baru. Tímto tlakem se nafouknou zejména gumové hadice a tím pádem klesne hladina. Když tlak vypustíš, tak se hadice stahnou a hladina stoupne. Mně se to stalo taky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro9999 Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 V lete som kontroloval chladiacu kvapalinu častejšie. Dosť často bola na MIN, ale nikdy tak málo, aby mi píplo. Na začiatku septembra som mal najazdené 18000. Odhadom som za tie km dolial asi 0,75 l kvapaliny. Pri výmene oleja som si dal skontrolovať aj mrazuvzdornosť chladiacej kvapaliny. Všetko OK. Dnes mám najazdené 23000 a ešte som nič nedoplňoval. Myslím, že je to chladnejším počasím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurikan88 Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 mě to ohlásilo poprvé v 7tis/km pak taky v 11tis/km, reklamace a výměna termostatu(přes ten to teklo). Doplňte na full a pokud to zase zmizí tak reklamace. Připomínám že mám 2.0TSI... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
corsaczek Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Mám 18.500 km a nedolíval sem ani trochu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svamilan Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Poprvé po ujetí 185 000 km, když stala přes noc na mraze. Hladinka nepatrně klesla a sepnula signalizace. Po nastartování a krátkém ohřátí motoru hladina stoupla k min a stačilo vypnout, zapnout motor a porucha zmizela. Dolil jsem 1 dcl destilky. asi došlo k pomalému úniku kdesi ve spojích nebo těsnění. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
team_daddy Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 To už máš najeto 185.000km???? Buď omyl nebo jezdíš fakt hodně :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svamilan Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Opravdu mám 185 000 km. 1,8 TSI DSG 7, L&K , r.v.10/2010. Ted jsem byl v servisu po dalších 30 000 km, kontrola nemrznoucí kapaliny a i po tom malém přidání vody stále - 35 oC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Hm, jenže to je OII... a tady jsi v sekci OIII. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
team_daddy Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Jak píše kolega Pawouk. To mě právě napadlo, že snad musíš být ve špatné sekci :-) Protože jinak by to byl fakt fičák. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milos Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 Musel jsem dolit par deci, bylo to tesne nad minimem. ve cca 3.000 km. Duvod, odflaknuty predprodejni servis, uz od zacatku tam bylo min. Doplnil jsem pouze destilkou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysak82 Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 V 23. 12. 2014 na 17:18, Jaro9999 napsal: V lete som kontroloval chladiacu kvapalinu častejšie. Dosť často bola na MIN, ale nikdy tak málo, aby mi píplo. Na začiatku septembra som mal najazdené 18000. Odhadom som za tie km dolial asi 0,75 l kvapaliny. Pri výmene oleja som si dal skontrolovať aj mrazuvzdornosť chladiacej kvapaliny. Všetko OK. Dnes mám najazdené 23000 a ešte som nič nedoplňoval. Myslím, že je to chladnejším počasím. jako 0,75 litru je docela dost. Chladící okruh je uzavřený tudíž se to ztrácet prostě nesmí a pokud se to ztrácí tak to někde teče!!! S tím že je úplně normální že hladina kolísá vlivem natlakování jak je psáno výše. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LiveBomb Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Teče to přes termostat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omicron Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Vůz pořízen v 9/2017, najeto cca 10kkm, nenapadlo mě zatím to nějak zvláště kontrolovat, ale minulý týden velká červená hláška přes celej Maxík o nízké hladině chladící kapaliny. Fakt to bylo prázdné, dolitu cca 1/2 litru, v servise mě sdělili, že v tomto počasí to je normální (?!)… Ta ztráta se mě zdá docela veliká, i přes ty vedra... Také si z O2FL pamatuji, že nejdříve přišlo oranžové varování, ale tady nic, až ta červená... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spirito Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Normální to podle mě není. Já jsem na začátku června dolil trochu destilky (zdálo se mi, že hladina je dost u spodní rysky), auto je v provozu téměř denně a hladina zatím drží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omicron Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 No také jsem si myslel, že to není zcela obvyklé, budu to dál sledovat. Ty extrémní vedra se na to mohla podepsat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanmar Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Na zavzdušnění z výroby bych řekl že už máš najeto docela dost. I když tyhle motory TSI (i 1,4) na to občas trpí. Já si preventivně koupil láhev G13, nicméně za stavu cca. 4,5 tisíce km je hladina v expanzní nádobce OK. (Tedy doufám, neboť před cestou do HR tomu tak bylo). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 A když jsi otevřel zátku, zvedla se hladina? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omicron Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Nezvedla, respektive ne viditelně. Ale již se zdá, že se to stabilizovalo. Také se ochladilo.Jinak pro předpředřečníka, tento motor relativně znám, mám již druhe auto s 1.8TSi (byť novější model), nepamatuji se na to, že by se takto chladící soustava toho předešlého chovala. A to by snad v servisu měli vědět.Bohužel jsem to průběžně nekontroloval, tak netuším jak to vypadalo z předprodejního servisu. Vzhledem ale k tomu, že jsem si po nákupu auta ale musel nechat úspěšně rekalibrovat nastavení mých Full LED reflektorů (viz jiné téma), tak si o předprodejním servise nedělám velké iluze...Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanmar Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Jestli reaguješ na mě, tak já nepíšu o předchozí generaci, ta má své téma. A když už jsi ji zmínil, já třeba nedlouho po koupi dolévat u O II musel. Na servis bych v dnešní době spoléhal jen v případě, že tam někoho dobře znáš. Za ta léta co tam jezdím mi tam toho už napovídali... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omicron Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Servis, kam jezdím já, disponuje spolehlivými profesionály, na které se mohu spolehnout. Je to ale výjimka, která potvrzuje pravidlo Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LiveBomb Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 1,8 a 2,0 v OIII mají občas vadné kombinované těleso termostatu a vodní pumpy... Měl sem to taky. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.