Přejít na obsah

Doplňování chladící kapaliny


boban1108

Doporučené příspěvky

Tak dnes mi to zahlásilo abych doplnil. Jednou sirénka, hláška a pak už jen červený trojúhelník. Asi 15km k pumpě. Víc to neotravovalo.

Otevřu motor a hladina skutečně pod MIN. Otevřu víko, unikne trochu páry, odtlakuje se to (nebo natlakuje?, ale to je fuk) a rázem je hladina na rysce MIN. Přesto jdu koupit k pumpě kapalinu, ale než se po pár minutách vrátím, tak už je hladina 0,5 cm nad MIN. 

Přesto dolévám, ale než se dostanu k rysce MAX, tak tam naleju tak 0,2 dcl, víc určitě ne. 

Celé mi to připadá na palici. Kdybych jen zastavil, otevřel a zase zavřel, tak byl klid. Teplota chladící kapaliny soustavně na konstantních 90, žádný velký výkon, spíše naopak, poklidná jízda po okreskách. 

 

Stalo se vám to už někomu? Příště už budu chytřejší a než budu dolívat, tak to nechám chvilku vychladnout a otevřu. 

 

Stalo se mi to poprvé po asi 13000km. Motor 1,8 TSI. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobane: Stalo se mě to samé , viz vlákno Motor 2.0 TSI - Chladící kapalina (motory jsou podobné):

 

http://forum.skodahome.cz/topic/130378-chladící-kapalina-20-tsi/?p=1968870

 

Bylo to tedy hned po větší zátěži motoru (vyšší otáčky). Dolévat kapalinu by jsi měl právě až při studenném motoru....

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V lete som kontroloval chladiacu kvapalinu častejšie. Dosť často bola na MIN, ale nikdy tak málo, aby mi píplo. Na začiatku septembra som mal najazdené 18000. Odhadom som za tie km dolial asi 0,75 l kvapaliny. Pri výmene oleja som si dal skontrolovať aj mrazuvzdornosť chladiacej kvapaliny. Všetko OK. Dnes mám najazdené 23000 a ešte som nič nedoplňoval. Myslím, že je to chladnejším počasím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Poprvé po ujetí 185 000 km, když stala přes noc na mraze. Hladinka nepatrně klesla a sepnula signalizace. Po nastartování a krátkém ohřátí motoru hladina stoupla k min a  stačilo vypnout, zapnout motor a porucha zmizela. Dolil jsem 1 dcl destilky. asi došlo k pomalému úniku kdesi ve spojích nebo těsnění.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...
V 23. 12. 2014 na 17:18, Jaro9999 napsal:

V lete som kontroloval chladiacu kvapalinu častejšie. Dosť často bola na MIN, ale nikdy tak málo, aby mi píplo. Na začiatku septembra som mal najazdené 18000. Odhadom som za tie km dolial asi 0,75 l kvapaliny. Pri výmene oleja som si dal skontrolovať aj mrazuvzdornosť chladiacej kvapaliny. Všetko OK. Dnes mám najazdené 23000 a ešte som nič nedoplňoval. Myslím, že je to chladnejším počasím. 

jako 0,75 litru je docela dost. Chladící okruh je uzavřený tudíž se to ztrácet prostě nesmí a pokud se to ztrácí tak to někde teče!!! S tím že je úplně normální že hladina kolísá vlivem natlakování jak je psáno výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Vůz pořízen v 9/2017, najeto cca 10kkm, nenapadlo mě zatím to nějak zvláště kontrolovat, ale minulý týden velká červená hláška přes celej Maxík o nízké hladině chladící kapaliny. Fakt to bylo prázdné, dolitu cca 1/2 litru, v servise mě sdělili, že v tomto počasí to je normální (?!)…

Ta ztráta se mě zdá docela veliká, i přes ty vedra...

 

Také si z O2FL pamatuji, že nejdříve přišlo oranžové varování, ale tady nic, až ta červená...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na zavzdušnění z výroby bych řekl že už máš najeto docela dost.

I když tyhle motory TSI (i 1,4) na to občas trpí.

Já si preventivně koupil láhev G13, nicméně za stavu cca. 4,5 tisíce km je hladina v expanzní nádobce OK.

(Tedy doufám, neboť před cestou do HR tomu tak bylo).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezvedla, respektive ne viditelně. Ale již se zdá, že se to stabilizovalo. Také se ochladilo.

Jinak pro předpředřečníka, tento motor relativně znám, mám již druhe auto s 1.8TSi (byť novější model), nepamatuji se na to, že by se takto chladící soustava toho předešlého chovala. A to by snad v servisu měli vědět.

Bohužel jsem to průběžně nekontroloval, tak netuším jak to vypadalo z předprodejního servisu. Vzhledem ale k tomu, že jsem si po nákupu auta ale musel nechat úspěšně rekalibrovat nastavení mých Full LED reflektorů (viz jiné téma), tak si o předprodejním servise nedělám velké iluze...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli reaguješ na mě, tak já nepíšu o předchozí generaci, ta má své téma. A když už jsi ji zmínil, já třeba nedlouho po koupi dolévat u O II musel.

Na servis bych v dnešní době spoléhal jen v případě, že tam někoho dobře znáš. Za ta léta co tam jezdím mi tam toho už napovídali...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...