PetrL Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 (edited) Zdravím všechny, rád bych se zeptal, zda by mi někdo mohl poradit co by mohlo způsobovat vibrace a drnčivé zvuky(při vyšší rychlosti kolem 100 km/h silnější), které vznikají při přejezdu houpáku nebo zvlněné vozovky v momentě, když se auto nadlehčí. Zdá se mi, že zvuky jdou zepředu, ale nedokážu určit jestli zprava nebo zleva, případně z obou stran(ložiska?). Zvuk je stejný, ať jedu pod plynem nebo třeba i z kopce na volnoběh. Na rovné silnici je to v pohodě - klid. Dík moc za odpovědi. Edited December 23, 2014 by PetrL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrL Posted January 14, 2015 Author Share Posted January 14, 2015 Nikdo neví, neumí poradit? Je to takový zvuk při nadlehčení vozidla, jako když dře vzorek pneu o něco, ale zaboha nemohu přijít na to o co. Měl jsem to zvednuté, ale všude je dost místa, nedře to ani o plasty, ani o zástěrky, no nic jsem nenašel. Používám normální originál plechové disky 15" a pneu 195. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 poloosy nemas volne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrL Posted January 15, 2015 Author Share Posted January 15, 2015 (edited) To nevím. Dá se to nějak jednoduše zjistit? Nebo se musí předek rozdělat? Edited January 15, 2015 by Luďa Necituj bezprostředně předchozí příspěvky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 zvedne auto a chytnes polosu a zatocis s kolem sem/tam nemela by tam byt vule Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 (edited) Starsie vlakno, mozno sa niekto chyti... Rovnaky problem. Co som si ja vsimol, ta vibracia-zvuk je vyraznejsi ak je auto v zatahu, cim vacsi je pozadovany vykon tym vyraznejsie sa to prejavuje. Napadli ma silentbloky motora a pripadne kardan, planujem to skusit bez karadanu a uvidi sa... Edited April 13, 2015 by Martttin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrL Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Tak jsem nechal zkontrolovat v servisu poloosy a vše je v normě. Ještě jsme zkoušeli vypnout ESP, ale tím to také není. Marttine, máš pravdu v zátahu jsou vibrace výraznější. Jak jsi pokročil s tímto problémem? Vyzkoušel jsi to už bez kardanu? A jaký je výsledek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrL Posted October 4, 2015 Author Share Posted October 4, 2015 Včera jsem vpředu provedl výměnu ložisek(celý náboj), když jsem měnil kotouče a destičky a to vrnění při přejezdu houpáku je tam stále, tak fakt už nevím, čím to je. Je fakt, že se mně teď zdá auto tišší. Ta stará ložiska byla také zralá na výměnu, možná trochu hučela(připisoval jsem to pneumatikám, i když ty co tam mám tak jsou docela hlučné). Po vyndání se rozpadly a kuličky se koulely po zemi . Nicméně problém trvá, tak se s tím asi budu muset smířit. Nebo má někdo nějaký nápad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Hoj, tak len maly update- vymena silenblokov motora a prevodovky nepomohla. Ten na prevodovke bol sice trochu volny, ale vymena na spominany problem vplyv nemala. Vibracie su tam stale, cim dalej tym sa mi to zda horsie. Co som si teraz v zime vsimol, su vyraznejsie ked sa auto zohreje. Ja mam obavu, ze by to mohlo mat nieco spolocne s prednym diferencialom + kardanom. Obroti prednokolke je na 4x4 samozrejme aj 'vyvod' na kardan, pri prejazde hupakom sa cely motor nadzdvihne a tym sa mierne zmeni aj poloha diferencial - kardan. Tiez som si vsimol, ze mi mi ide niekde z tejto casti taky drncivy zvuk v pripade, ze je auto v pohybe a to co i len najmensom. Priklad - dochadzam na krizovatku a pri vymacknutej spojke pocujem ten zvuk z oblasi diferencialu az pokial totalne nezastavim. Takze mam obavu, ci to nebude nejake lozisko v prednom diferencialy. Prevodovka (bez diferencialu) bola pred cca 2 rokmi u p. Sixtu na opravu ulozenia loziska (znamy problem so 6q prevodovkou) a ten povedal, ze prevodovka je ok. Hold 400 000km robi svoje... Mna stale limituje najst si cas nato sa do toho zavrtat.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavel 5 Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Dělá to na letních i zimních gumách?Ty gumy umí hodně potrápit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Ano, u mna zimne+letne, teda usudzujem, ze nato nemaju vplyv. Viac sa to prejavuje, ked sa auto zahreje, resp. subjektivny pocit je, ked sa prevodovka+diferak zohreju na prevadzkovu teplotu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 klouby na poloosach to budou urcite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 (edited) Vonkajsi alebo vnutorny? Inak mam pocit, ze to je vyraznejsie, ak auto povedzme prechadza lavotocivou zakrutou, ked sa auto odklana na pravu stranu Edited January 11, 2016 by Martttin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 vestsinou odchazi venkovni-u kola,jak to popisujes tak to vypada na levy-ridic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek nozi Posted January 13, 2016 Share Posted January 13, 2016 cako mam uplne tn samej problem,do ted nevim od ceho to muze byt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.