Jump to content

Cvakání při řazení (citigo 2014/02)


dtj60
 Share

Recommended Posts

Hezký den. Také se vám z mechanismu řazení ozývá cvakání? Nejlépe je to slyšet při zvednutím kapoty, když vám někdo řadí. Ten páčkový mechanismus (nebo převodovka?) vydává silné cvakavé zvuky (nemusí běžet motor - stačí řadit nasucho). Je to normální, nebo předzvěst nějakého průšvihu? Díky.

Link to comment
Share on other sites

nejde vám ten zvuk zo spojkového pedála?

 

 

škoda :( ...ak by si to zistil,napíš ;)

 

Tak u mne ne. Cvaká řazení, i při řazení bez spojky - prostě jak se hejbou ta táhla (nejlepší zvednou kapotu, nechat někoho řadit bez spuštěného motoru a poslouchat - je to poměrně výrazné)

Link to comment
Share on other sites

Přesně tak. Spojka cvaka, řazení cvaka a rozhodně to neni první auto kde to slyším. Když to nemá na funkci vliv, tak bych s tím do servisu vůbec nejezdil.

Mě třeba zase něco chroupe od pedálů při jízdě za mokra, vždy v nějakých intervalech. Beru to jako vlastnost.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Nobody.12
      Zdravím,
       
      Mám motorizaci 1,4 g-tec,
      U mého auta už od začátku, co jsem jej koupil pozoruji, že když řadím zpátečku, tak opravdu často o sebe nepěkně škrkne ozubení v převodovce.
      Potom, co se mi tohle stalo vícekrát po sobě se to tak nějak uklidnilo (asi se to více sedřelo?) ale stále se to periodicky opakuje. Řazení rychlostí 1-6 je víceméně bez problému.
      Předpokládám, že to značí nějaký rozjetý vnitřní problém?
      Řešil už někdo tohle u 6-st manuálu?
    • By adela10
      Dobry den, 
       
      Koncom augusta som kupovala jazdenu fabiu combi 3 (r. 2018, najazdene do 60tisic km) so 6-stupnovou manualnou prevodovkou. Pri kúpe auta a presune napriec Slovenskom bolo všetko vporiadku. 
       
      O par dni na to (3.9.) som isla do servisu na povinny velky servis do autorizovaneho servisu, kde menili olej a odvzdusnili prevodovku.
      Od vtedy isla tazsie, ale myslela som, ze to musim "rozchodit". Zda sa mi ale, ze sa to zhorsuje:
      Mam problem hlavne pri radeni do 1 a 2, ale aj pri ostatných stupnoch citim isty odpor. Ak sa rozbehnem prudie a nasledne preradujem, citim vibrovanie na spojke (pri pomalom radenie nie).
       
      Je to normalne? Nechce sa mi verit, ze som mohla "znicit" prevodovku za jeden mesiac. Nejazdim denne, skor víkendy.
       
      Auto je este v zaruke, no mam obavu, ze mi daju akúkoľvek opravu preplatit.
       
      Ako postupovat? 
      Dakujem vopred.
       
       
       
       
    • By Toby98
      Ahoj, omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale moc prosím o radu, už jsem z toho zoufalý...
      .
      .
      .
      snažil jsem se najít nějaké téma ohledně tuhého řazení (rychlosti špatně zapadají) u Supa 3, ale nic jsme nenašel, jak tady, tak nikde jinde. 
      U žádného auta jsem tento problém ještě nezažil a opravdu mě to za jízdy vytáčí.
       
      Kdy jsem auto pořídil?
      Před 3 měsíci jsem koupil ojetého Superba 3 (150tkm) přes Škoda Plus, s celou servisní historií v autorizáku, na oko v dobrém stavu, testovací jízda bez problémů, problém jsem u ní nepozoroval.
       
      Jak se problém projevuje?
      Již od koupě se objevuje problém s řazením - je to opravdu namátkové, někdy je to velmi zřetelné, někdy je to opravdu minimálně (proto jsem u testovací jízdy nic nepoznal) zkrátka rychlosti dost tuze zapadají, někdy je to lepší někdy horší (Teplota vozu na to nemá vliv..) nejvíc to jde poznat u 1 a 2, ale POUZE ZA JÍZDY, když auto má nějaké otáčky...
      Když auto není v pohybu, stojí, např. nenastartované jde řazení krásně jak po másle.
      A ano domačkávám spojkový pedál až na podlahu :D
       
      Řazení je každou jízdu opravdu jiné, někdy pozoruju že jde hůř i 3 a 4 (ale zde rychlost pořád zapadne celkem sama), často 6, někdy řadící páka jakoby poskočila o milimetr zpět jak ji zařadím atp. atp. zdá se mi to celé takové nesladěné, jinými slovy naprostá šílenost, když sedím v "Limuzíně" a mám si užít pohodlnou jízdu.
       
      Předtím jsem měl 25 let staré auto a řazení bylo mnohem lepší, vůbec jsem nad tím nemusel přemýšlet, nyní při jízdě v jednom kuse musím rychlost zarvat až na sílu ať vůbec vyjedu z kruháče..
       
      Oprava
      Tím že mám ojetinu škoda plus, využil jsem toho před měsícem, kdy mi pánové v autorizovaném servisu problém "opravili" - seřídili lanovody a označili reklamaci za vyřešenou, vůbec to můj problém nevyřešilo. A já nevím jak jím vysvětlit, že to prostě není ono. Zde je opravdu těžké diagnostikovat problém..

      Slyšel jsem že problém může být i ve spojce, avšak ta zabírá hezky dole, nepůsobí opotřebovaně.
       
      Auto řídit jde, ale točí mě to, plus mám strach, že auto bude díky tomu do roka třeba i nepojizdné a já dám 50k do spojky nebo něco takového.
      Moc děkuji za jakékoliv rady, ať už co mám říct ve škoda plus autosalonu u reklamace, nebo co by mohla být příčina tohoto problému, nejsem mechanik a je pro mě dost složité vysvětlit pánům co mají opravit..
       
       
       
    • By Pepe_OctaviaIIrs
      Zdravím.

      Dnes když jsem přezouval, zjistil jsem že i když zařadím rychlost (jakoukoliv) stále pootočím s koly. Je cítit že točím motorem. Jinak auto při jízdě nevykazuje žádné problémy se spojkou a podobně. Nevíte prosím kde by mohl být problém?
    • By nik221
      Zdravim, co obnáší dodělání řazení pod volantem a na kolik to vyjde ? Volant s pádly se dá sehnat cca za 6000, auto je L&K 
×
×
  • Create New...