Jump to content
kasekvvv

Koupili byste si znova Škodu Rapid?

  

160 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Na otázku odpoviem otázkou - ak nie Rapid tak čo iné? Neviem či by som ho znovu kúpil , ale zároveň neviem čo iné by som miesto neho kúpil...

90% áut (všetky značky) sa mi nepáči už z vonku keď na ne pozriem. A zbytok vo vnútri... Aj F3 je z vonku príliš "ostrá" oproti klasike akou je Rapid aj keď inak (hlavne funkčný) dizajn v pohode tiež. Ale lacnejšia len o pár Eur a inak skôr mínusy oproti Rapidu (beriem kombi verzus Spaceback,krátka Fabia Rapidu podľa mňa nekonkuruje vôbec, hlavne nie priestorovo). Na vozenie 4 ľudí je Rapid fajn auto ,SB je aj fajn kompromis medzi malým kufrom a veľkým kombi. Nemá až taký objem ,ale sklopím zadné sedačky a mám tiež hodne priestoru, keď už nestačí toto tak potrebujem vybaviť dodávku... Octavia by bola zbytočne drahá a veľká. Nevravím že u iných značiek nemá Rapid konkurenciu, ale tie autá mi nesedia. V interiéri je kvalita už trochu poslabšia,plasty palubky či dverí sú o ničom ,ale nie som náročný na toto a mám lacnejší model tak to tak neriešim ako keby stál nad 15.000 Eur. Zato pracovisko šoféra je jedna nádhera - biele budíky a zelené tlačítka je dokonalosť v tejto triede. Rozhliadnem sa , všetko OK, keď sa objaví niekde oranžové svetlo - niečo čo si vyžaduje pozornosť - hneď si to všimnem, červené zrovna tak. Skúste si na červenej či oranžovej prístrojovke iných áut niečo všimnúť... Toto je u mňa prémiové riešenie. TSi motor má svoje plusy, mínusy, ale jazda s ním mimo mesto je príjemná a úsporná. Zato jazda v meste v kolónach do 30km/h je utrpenie... Ako to bude so servisom sa uvidí časom,mám to príliš krátko.

Mimochodom ten priestor pre cestujúcich vzadu prekvapil skoro každého kto si to skúšal. Každý čakal niečo ako Fabia  kombi (skoro taká istá dĺžka) a tie veľké dvere umožňujúce pohodlnejšie nastupovanie a naozaj slušný priestor vzadu nikto nečakal. Na Octaviu sa to nechytá,ale inak blednú aj lepšie značky a hodne drahšie modely v podobnej veľkosti...

 

-priestor pre kolená - keď som si sadal v salónoch tiež ma to trápilo, ale ako som si nastavil sedadlo a volant, a asi časom aj zvyk trochu, tak je po problémoch... Už mi to vôbec nevadí , nohy si asi našli miesto lebo som na to úplne zabudol, a tiež mám nad 180.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 10 hodinami, TTRapid napsal:

TSi motor má svoje plusy, mínusy,

Docela by mě zajímalo, v čem vidíš ty mínusy

Share this post


Link to post
Share on other sites

problém je ten, že Rapid je koncipovaný a i vyrobený jako levné auto. Do nějakého MR2015 byla cena OK, nyní už bohužel prostě není  za ty peníze koupíš lepší, větší a lépe vybavená auto - pokud někdo nemá předsudky na Korejce apod.

Já bych se třeba vůbec nebál Renaultu - poslední generace modelů jsou prostě povedené a hlavně za super cenu.

 

Má ho 2,5 roku.

Měnil jsem silentblock převodovky, plynový pedál, příští týden silentblock stabilizátoru, ložisko kola, vrže mi celý interiér, vrže mi těsnění dveří. Jediný co jsem neměl tak je voda ve dveřích a klapající zadní plato.

Podvozek na rozbité silnici není žádná sláva a je to hodně citlivý na vítr - ale to bych překousl.

Spíš se začínám bát, jak bude za chvíli vypadat podvozek - plno lidí tu má problémy s tlumičema a únikem oleje a tím spojené neposednosti.

 

Auto užitně je super, maximálně mi vyhovuje i motor, ale cena ( hlavně současná ) není zas tak super, vůči kvalitě.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 4 hodinami, MBDusan napsal:

Docela by mě zajímalo, v čem vidíš ty mínusy

Celková zložitosť - čo čakať od toho motora po viac rokoch? Šetrím ho za studena čo to ide,tak uvidím. "Turbo efekt" - v inom vlákne o tom píšem - prechod z brzdenia motorom do výkonu pri poklese otáčok pod cca1400 (skoro každá križovatka či kruháč keď treba spomaliť a dať prednosť) to je neskutočne otravné tá diera keď pridám a auto vyštartuje až za 2 sekundy. A toto sa prejavuje aj pri poťahovaní v kolónach ( manuál). Fakt si na to nemôžem zvyknúť,asi by to chcelo automat tieto motory. Jazda preplneným mestom ma vážne nebaví s týmto motorom. A toto mínus mi je pripomenuté denne,to je na tom najhoršie.

Edited by TTRapid
Preklep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele, otáčky nejsou problém - že se ti děje něco špatnýho při 1400 otáčkách je fakt divný, dle mého názoru, je u tebe problém v zařazené rychlosti.

I při 1200 otáčkách nemám problém v prudké a okamžité akceleraci, ale člověk tam musí mít dvojku a né trojku nebo nedej bože čtyřku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rypicong tu sme o tom písali viacerí, je to blbá vlastnosť TSi, jedna z naj vecí čo mi fakt nesedí (asi si na to časom zvyknem a vychytám to ako ten primitívny cyklovač stieračov so 4 polohami...):

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Před dvěma lety jsem psal že ne, ale dnes už bych napsal ano. Za ty peníze to nebylo špatné auto, splnilo co se od něj očekávalo. Psal jsem že je slabý motor, ale po načipování to nebyla vůbec žádná tragédie, spíš jsou dnes tragédie ty euro 6 a třeba 1,8 tsi co mám teď není až o tolik silnější. A hlavně není lepší, protože cuká, plyn vůbec nechce reagovat, turbodíra jak hovado, no prostě nic moc. A třeba plasty na které jsem si stěžoval u Rapida, teď bych vůbec neřešil. Na Leonovi mám měkčené a co, jede v tom úplně stejně. Pořád je to jenom auto, škatule se 4 kolama. Fakt už moc nevidím ten smysl připlácet další statisíce za vetší a luxusnější auta, pořád je to podobný dopravní prostředek. Nějak jsem se vyléčil teď po poslední koupi a to jsem nadšenec pro auta.. Možná je to vždycky rozdíl ze staré plečky, ale jestli přesednu za 3 roky z Rapida zase do nového, v mém případě Leona, rozdíl je tak maličký až mně to nedává smysl. To bych musel sednout do nějakého sedmičkového bavoráku abych viděl fakt rozdíl...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

sOpel francuzsky :D mne sa pacia tie recicky ukludnujuce zakaznikov, ze ostane nemecky :D

 

Ale k veci, kupil by som tiez znova, ale zas iba jazdenku. Cena noveho je podla mna neadekvatna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vždy když přesednu ze svého Focusu 2009/140tis.km 1.6 do Rapidu 2016/11 4tis.km 1.2 TSI 66kw a nebo opačně, tak musím jen konstatovat, že Focus je prostě lepší a to nemluvím o Focusu III facelift. Rapid po 4tis.km už má vyměněn spokový pedál,  občas lupe plynový pedál, něco píská v motoru na volnoběh, špatné odhlučnění podvozku, příliš tvrdý podvozek, auto je docela hlučné při větší zátěži, sedačky nejsou tak pohodlné jako ve Focusu, volant má ostré hrany v dolní části. Momentálně začla pískat autom klimatizace, myslím na 4 čárku.  Já už se jen bojím co příjde dál, dyť auto má sotva 4 měsíce a 4tis.km, to je snad vtip? ! :-) :-)

To vše ma jedno pozitivum - na firmu už Škoda se kupovat nebude, to je jen pro bohaté, co mají čas a peníze na zbyt  :-)

Já také mám rád motor 1.2 TSI, ale jinak mám podezření, že Rapid se snad montuje z čínských dílů :-)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rapida jsem měl tři roky, najeto nějakých 80k (nepamatuju si to přesně) a pak mi ho ukradli.

Jediný způsob jak mě zbavit Rapida je mi ho ukrást. Šel bych do něj znovu a půjdu.

 

jediné, co mi na něm vadilo byly možná až treochu moc měkké  zadní tlumiče. Jak tady řešíte uskakování zadku na nerovnostech tak to se mi nedělio nebo jsem hodně nepozorný :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

V danej cene bol pomer vybavy a uzitku najvecsi preto som ho aj kupil. Teda vlastne mam Toledo, ale tam je to skor len o dizajne ako o niecom inom. Cize poviem ano. 

 

Ale ak by som mal vtedy trosku viac penazi isiel by som do Leona s 1.4 TSI. 

Edited by Romiiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám Rapida cca půl roku, není to špatne auto ale ma až moc negativ a za cenu ročního Rapidu se dá Koupit roční Golf a to je proste úplně ale úplně jiné a o dost lepsi auto. Každý kdo v Golfu7 sedel tak ví o čem mluvím. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z mého pohledu jsme s Rapidem udělali dobře, zatím dělá radost. Nás výběr limitují rozměry garáže, ale i jinak...za ty peníze super mix výbavy, výkonu, prostoru a designu. Ale jasně, mít 50-100 tisíc navrch, výběr mohl vypadat jinak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych ho koupil znovu. Protože za 350 dostanete u konkurence ledatak malého chcípáka v základu, bez výbavy a výkonu.

Když vyřadím Dacii, Renalut a korejce. Tak jediná další slušná možnost byla rapid.  Ford, Opel, Seat, VW to samé nabízeli za 450 a víc. Když vemu v potaz jen auta s podobným a větším prostorem a kufrem.Tím myslím dostatek místa pro 4 vysoké dospělé a kufr 550L a výš.  A sedan taky nepřipadal v úvahu. Max kombi nebo liftback.

Ještě jsem řešil Fiat TIPO, ale ten mně taky nenadchnul. A kdyby měl Nissan Pulsar  větší Kufr, tak možná beru ten. Ale 375 L je málo. Ale místa uvnitř vozu bylo dost.

Já mám za 350 Rapid Style výroba 2018,  81kw, šest rychlostí a výbava neskuečná.  A 81kw udělá z rapidu auto, které dá 0-100 pod 10s a na dálnici točí pouze 2450 při 130km/hod. Hurá...

Edited by s-tony
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebýt těch problémů s aušusovými díly, tak Rapid Spaceback je fajn na ježdění do práce a vyřizování rodinných věcí. Já taky vzal Rapida, protože jediný do 350tis.kč nabízel dobrý motor, vyhř. sedačky, zadní park. senzory, litá kola, aut. klimu a loketní opěrku s volantem v kůži a bluetooth.

Pak mě nebaví jak ze mě dělají blba ve Škoda servisech, podle mě mají už asi také penále za uznanou reklamaci jako u Korejců, jinak si to vysvětlit neumím.

Už se smiřuji, že budu šetřit na nový kompresor klimatizace a palivové čerpadlo, dám si tám Bosch a bude klid :-)

 

Edited by bobanHTP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po skoro 5000 km zatím potvrzuji a myslím že názor měnit nebudu  - koupil bych opět , ve stejné konfiguraci+navíc SmartLink+ :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po roce ježdění a 21 000km bych do Rapidu znovu nešel, koupil bych si Golfa ale nemyslím si, že je Rapid špatnou volbou pokud člověk koupí roční vůz kolem 300 000Kč nebo nový do 350 000Kč.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám Rapida 2017 - 23K kilometrů. Auto jako takové mi příjde fakt dobrý, dokonce zatím nic nevrže ( ještě aby ano po roce). Jezdím na 16kách a na dírách je to fakt docela tvrdý, ale to jsem čekal. 

S 1.2 TSI 81Kw jsem spokojený, pokud vydrží :). Oproti starší 1.2 TSI 63KW ve fabii 2 super spotřeba když jsou teď v létě samé kolony a plahočíte se všude 50. Oproti Fabii v Eleganci mi fakt schází Climatronic, vyhřívaná sedadla, tempomat, okna v elektrice, leaving home ( Rapid je ambition plus). Šel jsem do něj stím, že tuhle výbavu nemá a pocitem, že to stejně moc nepoužívám :) ... chyba. 

Co mi vadí je takové aušusové provedení ... naprosto šílené slícovaní dílů karoserie, rezavé kotouče vzadu včetně třmenů , ohmataný kožený volant, někdy hučící převodovka na neutrál, "cosi" šustícího u pravého kola při přejezdu např. kanálu a šíleně náchylná metalíza, ale to je problém, všech levných aut dneška.

Ještě, že má to auto záruku. Šel jsem do něj s tím, že bych ho rád třeba 10 let používal, ale nemám pocit, že by to mohl vydržet, takže uvidíme.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ačkoliv mám metalizu stříbrnou briliant, na který toho není vážně moc vidět, tak po roce používání prahy dveří odrapaný, pod klikama odrapaný, víčko nádrže poškrábané jen tím že ho rukou otevíráš. Když svítí slunce, tak vidíš že na celém autě jsou prostě škrábance od štěrku a špíny ( nejsou jinak teda vidět) a k čemu vůbec nevím kde jsem přišel je odloupnuty lak na 2 místech u hran dveří ( asi ťukanec).

Měl jsem před Rapidem 3 auta a takhle podrbany nebylo žádný i když bylo staré víc jak 6 let.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By eauto1.cz
      Škoda Octavia2 2005 1.6 FSI 85kW Xenon Klimatronic Alu Tažné
      1.MAJITEL NEHAVAROVÁNO BEZ KOROZE TOP STAV!
      NEBOURANÝ VŮZ Z NĚMECKA OD 1.SOUKROMÉHO MAJITELE
      provoz: 12.05.2005
      166.000 km
      Servisní kniha VEDENÁ PRAVIDELNĚ
      natural 95
      1.6 FSI, 1598ccm, 85 kW (110k) EURO4 198kmh
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Stříbrná diamantová metalíza
      Liftback, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Původ: dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect
      kufr:560/1350L
      Spotřeba mimo město:5,5L
      kombinovaná:6,8L
      Objem nádrže:55 litr
      Disky: Alu Škoda Vega R16
      Pneu:205/55/16 asi 95% vzorku Continental

      VÍCE FOTO KLIKNI ZDE!
      VIDEO KLIKNI ZDE:

      Xenonové světlomety, ostřikovače světel, DO centrální zamykání, tón.skla,tmavé okna, vnější teploměr, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, parkovací asistent PDC zadní, blikače v zrcátkách, tažné zařízení Škoda Westfalia sundávací bajonet 1300kg, zadní stěrač s integrovaným ostřikovačem.

      10x Airbagy, Klimatizace Klimatronic dvouzónová automatická, Tempomat, Multifunkční volant, MAXIDOT velký palubní počítač, chlazená schránka v palubní desce na 2l nápoje, chlazená schránka v jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, dělená zadní sedadla, 4x el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek s vyhříváním, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, vyhřívání sedaček s pětirychlostním ovládáním, volant stavitelný v obou osách,loketní opěrka přední+zadní, čidlo deště, automatické stěrače, čidlo světla, automatická světla, COMING+LIVING HOME, automatické zamykání, ISOFIX, kožený volant+ řadička +ruční brzda, automatická clona zrcátka, 4x Kotoučové brzy, hlídání defektu, páté rezervní plnohodnotné kolo s nářadím, Hands Free Parrot s připojením nabíjení mobilu a přehrávaní hudby z mobilu přes rádio

      RÁDIO ŠKODA velké, 6xCD, MP3, AUX, 8repro, USB+MicroUSB+Iphone vstup +Hands Free, streamování hudby z mobilu

      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nekuřák, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, vše originál Škoda, 2x vystřelovací klíče od vozu+ 2x klíče od tažného.

      Servisní historie v DE vedená doposud, Ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny brzdy, rozvody, olej.

      5ti stupňová manuální převodovka, ESP EDS ASR MSR EBA ABS posilovač řízení

      Velmi úsporné a bezpečné auto, inteligentní řízení pohonu, krásné neponičené auto, v CZ nejeto, čerstvý dovoz
      Krásný černý interiér bez kosmetických vad, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, servisováno PRAVIDELNĚ.
      Nová STK+ME na přání čerstvě při prodeji na celé 2roky. Přepis 800kč. Ověřená plná moc připravena, prodej možný i o víkendu, možnost převozní značky, možnost odvozu.
      PRECIZNĚ VEDENÁ SERVISNI HISTORIE U ŠKODY.
      Žádné další investice do oprav!
      Mobil: 737 888 840
      Lokalita: Slavkov 74757 Opava CZ
    • By Adam(oemVWshop)
      Zdravím všechny příznivce SKODAHOME forum,
       
      Nabízím prodej ORIGINÁLNÍCH autodílů pro koncern VAG za bezkonkurenční ceny na českém trhu.
       
      Máme v nabídce více jak 1,2 milionu (kompletní sortiment) autodílů pro koncern VAG
       
      Rádi Vám pomůžeme s dohledáním autodílu pomocí VIN. Zajištujeme také předkodování inteligentních dílů z fabriky přímo pro Váš vůz.
       
      Máme pouze originální autodíly v originálních krabicích s 2 letou zárukou.
       
      Nebráníme se také spolupráci s autodílny, autoservisy, soukromými dílnami - můžeme poskytnout slevy v návaznosti na velikosti odběru.
       
      E-SHOP: WWW.OEMVWSHOP.COM
       
      Nákup s dokladem na firmu je samozřejmostí.
      Jsme plátci DPH. 
       
      Srovnání a cenová ukázka - uvedené ceny jsou vč. DPH
      04L198119A - Opravná rozvodová sada O3/S3/Kodiaq/Karoq NAŠE CENA (3 326 Kč) Autokelly.cz (6 701 Kč) Dealer ŠKODA (6 701 Kč) cc-autodily.cz (4 141 Kč)  
      Případné poptávky přes e-mail (adam.z@oemvwshop.com) nebo +421910223333 nebo PŘES SZ.
      Před nákupem mě neváhejte kontaktovat, upravím Vám cenu na míru a rád se vším pomohu.
    • By Alez
      Ahoj!
      Prodal jsem auto za svého souseda. Auto se nachází v Polsku, v Raciborzu poblíž polsko-českých hranic.
      Škoda 105L, rok 1975, 91357 km, Velmi dobrá kondice. Pro více informací kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese madeline82@hotmail.co.uk
    • By _Denis_
      Prodám originální odtrhovou hranu (spoiler) z Octavie III v barvě bílá Candy (UNI).
       
      Perfektní stav bez poškození, lak takřka 100%. Původně nalepeno (demontováno při lakování 5. dveří - pojistná událost), profesionálně odlepeno strunou autorizovaným servisem. Spodní plocha nese zbytky lepidla v drážce, možno znovu nalepit lepidlem, nebo oboustrannou páskou.  
      PC: 2.000,- Kč + lak (3.000,- Kč).
      Nyní prodám za 990,- Kč

      Zájemci prosím pište SZ, nebo volejte. Dotazy rád zodpovím.
      Osobní předání možné na Frýdeckomístecku a po dohodě výjimečně také blízké okolí, jiné lokality možno pokrýt Českou Poštou.
    • By _Denis_
      Prodám 3-ramenný kožený volant pro vozy Škoda s multifunkcí - původem z Octavie III.
       
      Perfektní stav, najeto cca 40.000km. 2 povrchová poškození kůže, jedno vlevo, druhé dole (viz. foto). Plně funkční multifunkce bez jakéhokoli "oleštění".
      Prodávám bez rámečku a bez airbagu.
      Původní cena 3.500,- Kč za volant a 3.000,- Kč za multifunkci.
      Nyní 990,- Kč za volant a 1.490,- Kč za multifunkci.

      Zájemci prosím pište SZ, nebo volejte. Dotazy rád zodpovím.
      Osobní předání možné na Frýdeckomístecku a po dohodě výjimečně také blízké okolí, jiné lokality možno pokrýt Českou Poštou.
×
×
  • Create New...