Přejít na obsah

2.0TDi BKD - řazení za studena


Pawlisko

Doporučené příspěvky

Sadu LUK tam bude dávat. Jinak jsem si nechal udělat nabídku od autorizáku (Porsche Olomouc) a při použití originálních dílů to vyšlo se slevou (4+ let staré vozidlo) na 31 651 Kč. Přičemž práce 3000 Kč a díly zbytek. 

Fakt jsem zvědavý, co mi všechno zaúčtuje. 

 

Jinak jsem si, když už to bude všechno dole nechal vyměnit i silentbloky na přední nápravě, nevím jestli to v reálu poznám, ale když už :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ani jinou nabidku nez Luk nedostal a protoze jsem na to nic vaznyho neslysel tak jsem se ani nebranil. Jinak s vlastnim materialem jeste nekde berou? Ja vsude slysim ze ok dones si co chces ale az se neco posere tak se nevracej. Tenhle pristup se neskutecne sere. Skoda ze auto neni pojizdne. Verim ze v rfauto by to huml zvladl levneji. Jsem si to spocital ze na vymene spojky maji temer 10.000 Kc. Pak nemej servis ty vole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si pro auto vcera jel a pri parkovani mi spadla spojka na zem. Nastesti stacilo jenom vytahnout. Hned jsem volal co to ma znamenat a on ze mam v sobotu prijet ze to asi spatne odvzdusnili. Mam fakt pech. Navic me sere ze pri vypnuti motoru jdou citit lehke vibrace. Budu chtit celej starej set vcetne toho loziska. Mam hnusnej pocit ze me zase nekdo pojebal. Jinak jsem platil i se silentblokama 24600 Kc (s dph).

Ohledne vlastnich materialu, nemam problem si zaplatit 500 na hodinu za praci, ale proc mam platit provizi 35% za material? Ja si do servisu nejezdim kupovat dily ale platim snad za tu praci ne? A neni to málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to znova odvzdusnil, byla na motoru brzdovka. Motor pri vypnuti vibruje, jeden mechanik rikal ze to je dvouhmota, ale kdyz je nova? ... Kdyz to bude delat znova (v servise se neprojevilo) tak objedna novou sadu Luk a vymeni. Zacinam si rikat ze neco na tom Sachs bude. Taky si rikam ze dalsi auto budu chtit nove s 5 letou zarukou. Nebavi me tyhle hovna kolem toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechal jsem delat silentbloky na naprave, na motoru jsou asi urcite puvodni. Pokud me to bude vylozene jebat tak si to necham vymenit. Ukazoval minze spodu milimetrovou mezeru za kterou jde videt novej setrvak. Divny je ze ten prubeh vibraci je stejny jako predtim. Nekdy to zavibruje jindy to je na v pohode. Silentbloky motoru to je asi hodne velka drbacka ze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se to vezme. Urcite je to mnohem jednodussi nez vymena spojky... Podle me to moc drbacka neni. Podepres motor a vymenis silentblok motoru. Podepres prevodovku a vymenis silentblok prevodovky. No a potom zbyva uz jen reakcni vzpera, kvuli ktere se normalne sundava napravnice. Jde to i bez toho, ale je to drbacka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se včera bavil ještě večer s mechošema u piva a prý ty vibrace při vypnutí motoru může dělat taky převodovka, že u 6q se s tím potkávají, že když tam je nový setrvák, tak by to dělat nemělo a že by to bouchalo nebo klepalo. Tak jsem z toho tak nějak "smutnej". Vyměnil jsem komplet spojku se setrvákem, nestálo to málo peněz a nakonec mě ještě čeká převodovka? Nesetkal jste se s tím někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že bych se toho opravdu zbavil? Mechanik mi říkal při první závadě kolem motoru - klapka vzduhu... hele, prodej to, začneš do toho sypat peníze... myslel jsem si svoje... šel do kytek EGR, turbo, klepe setrvák a ještě abych řešil převodovku ve které jsem vyměnil olej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem si dnes ráno říkal, že jsem měl nechat vyměnit jenom to ložisko spojky, ale musím to auto ještě rok a půl mít kvůli odpisům DPH, aneb když to prodám teď za 200k tak mi z toho zůstane 150k. Za rok a půl to třeba prodám za 150k ale nebudu muset odvádět DPH a ještě vracet. Otázkou je, jestli bych teď neprodělal víc, než když bych do toho teď nasypal dalších pár tisíc.

24 spojka, repas převodovky jsem koukal cca. 10 tisíc + někdo to musí sundat z auta a dát zpátky do auta. Kdybych do toho narval dohromady 40 tisíc tak si říkám, že by to chvilku mohlo jezdit bez investic, ale kdo ví. Nakonec se něco odjebe na motoru a já si naliskám, že jsem to raději nestřelil do bazaru a nekoupil nové.

 

Je to ponaučení do života, auto bez záruky už doma nechci. Na jednu stranu, ve 22 letech jsem 600 na nové prostě neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...