jojo Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 (edited) Zdravím .Mám YETÍKA r.v.10/2012, kúpené ako skladový nový voz v 2/2013.Mám premenlivý servisný interval.Pár dní po kúpe ( cca týždeň ) som zistil na displeji, že servisná kontrola bude za cca 26500km/660 dní.Dotazoval som sa u predajcu prečo nemám nastavený servisný interval 30000km/730dní, tak ako mám na štítku pre servis - povedali, že preveria - nestalo sa tak.Teraz v decembri 2014 som musel absolvovať servisnú prehliadku (21500km) a bol som velmi zvedavý aké hodnoty pre ďalší servis mi ukáže displej, neukázal nič, len vyčiarknuté (žiadne ) údaje.Po cca 18 dní a ubehnutí 500km mi displej ukázal, že ďalší servis bude za 515 dní a 22300km.Bol som som dosť udivený a volal som do servisu technikovi, ten mi to vysvetlil tak, že oni servis nenastavujú, len nulujú, palubná jednotka sleduje prevádzku a následne po čase vyhodnotí termín/km ďalšieho servisu.Neviem ako vám, ale mne sa to nejako nezdá aby za 18 dní a po 500km mi odrátalo 7 mesiacov a 7700km do ďalšej kontroly.....Zať má OCII 1,2 TSI a nemu to ukazuje správne (aspoň termín) Prosím vás aké máte vy skúsenosti, prípadne prosím o radu čo s tým.Pekne ďakujem za všetky reakcie Edited January 15, 2015 by jojo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McMatej Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Funguje to tak jak má. Buď rád. Nebo si myslíš, že olej má vydržet 30 000 km za jakých koliv podmínek? Řídicí jednotka vyhodnocuje znehodnocení oleje např. podle teploty motoru, spotřeby paliva, polohy plynového pedálu atd. Z těchto údajů určí termín výmeny oleje. viz příloha 44-Prodloužené-servis.-intervaly.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fufal Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Rychleji přicházíš o km a čas např. častými studenými starty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...