Jump to content

Přísady do benzínu


koldik
 Share

Recommended Posts

Dočetl jsem,že motory (TSI,ecoboost atd) s přímým vstřikem a ERG ventilem mají velký neduh - usazování karbonu v sacím potrubí a jeho zanášení.Mám tedy dotaz jaké aditivum,přísadu do benzínu dát,aby se tomu dalo zabránit.Nestačilo by třeba přidavat do benzínu malé množství např 5 l/nádrž ethanolu,jelikož je známo,že toto palivo dobře rozpouští veškerý karbon a usazeniny spojené s chodem mororu.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Dočetl jsem,že motory (TSI,ecoboost atd) s přímým vstřikem a ERG ventilem mají velký neduh - usazování karbonu v sacím potrubí a jeho zanášení.Mám tedy dotaz jaké aditivum,přísadu do benzínu dát,aby se tomu dalo zabránit.Nestačilo by třeba přidavat do benzínu malé množství např 5 l/nádrž ethanolu,jelikož je známo,že toto palivo dobře rozpouští veškerý karbon a usazeniny spojené s chodem mororu.

Ve Světě motorů vyšel článek o přísadách do benzínu, ve kterém testovala SGS přísadu do benzínu VIF Super Benzin Aditiv. Tato přísada se míchá v poměru 1:1000 a čistí palivový systém, rozpouští karbonové usazeniny a má i mazací schopnosti. V časopisu jsou zveřejněny fotky před a po a motorové části, především sací ventily jsou čisté. měla by se projevit i mírná úspora paliva, ale i bez ní tento přípravek prodraží 100 km jízdy cca o 1 Kč.

 

Dnes jsem přípravek zakoupil a rozhodl jsem se ho pravidelně používat

post-87142-0-02499600-1438348844_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

VIF používám již přes rok.Když je v akci stojí 180,- Slouží hlavně jako mazací složka. Dal jsem hodně na referenece kolegy který používal VIF, ale pro naftové motory (Focus TDCI), Dávám 2x větší dávku než je doporučeno. Snad to tomu motůrku pomůže :-)

Je to to samé, jako brát aditivovaný benzín na pumpě, akorát tady má člověk jistotu, že to aditivum tam opravdu je :-) Uvidíme až bude bude více najeto, zatím mám jen necelých 18 tis.. Co se týče spotřeby, nemůžu posoudit, ono je to TSI hodně náchylné na "nohu". Dlouhodobě od koupě mám 5,9 l. Každopádně mám lepší pocit, když je VIF v nádrži.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Děkuju za přesun a omlouvám se :) Jinak do octávky jsem lil VIF a asi u něj i zůstanu. Jen nechápu proč by to výrobci mělo vadit :/ Snad neni člověk takovej jantar, aby tam lil kde co, když plechovka kvality na 500l paliva vyjde na 200,-

 

BTW: Že 1.2 TSI nmá EGR je moc krásný zjištění, o kterém jsem nevěděl  :kol-47:  :kol-47:  Snad neni nahrazen dalším a horším nesmyslem, o kterém taky nevim :D :D

Edited by speKtis
Link to comment
Share on other sites

ač nerad, taky jdu do VIFu. za poslední týden mně auto ráno 2x pocukávalo a to přitom beru optimal95, kde už by to aditivum mělo být. odpoledne jedu pro vervu100 a zkusím tam koupit VIF, příp. objednám z netu. mně dřív vadila ta otrava s dávkováním, ale tentokrát mám 60ml stříkačku, kterou naplním před cestou na pumpu, takže to nebude taková pruda tam dávat.

Link to comment
Share on other sites

A co takhle Verva 100 + VIF ?? Nebude to už zase naopak moc ?

 

To už je zbytečné. Nic se dít nebude, ale jsou to vyhozené peníze. Taky jsem s benzíny experimentoval a nejlepší mi přišela 100 oct maxx od OMV. Vyhlášená Verva na mne dojem neudělala. Každopádně jsem se zase vrátil na VIF, tak nějak mi to přijde nejlepší protože nemusím řešit kde zrovna natankuju.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...