Přejít na obsah

FIII - sleva %


svsv

Doporučené příspěvky

Ja dostal 12% slevu :) ale to jen diky tomu ze prodavacka mi zapocitala slevu 15tis protiucet i ldyz sem zadne auto nedaval protiuctem a 30tis jako bonus od skofinu coz se pak zjistilo ze nejde ale hold jeji blbost ja uz to tak mél na smlouve :) sice jsem cekal o mesic dele auto stalo na salonu a resili to primo se skodovkou ale pujcili mi auto na mesic jejich predvadecku :) bylo to neprustrelne u nejakeho pravnika by nemeli sanci ale zkouselu to nejdriv ze si muzu prodlouzit o rok leasing a budu p´atit tu stejnou castku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@menty oni sice dají slevu od škofinu, ale pak to stejně přeplatíš. si to spočítej :D a pojistka je taky o dost dražší.

 

U leona to dělalo za rok 10 000kč více, tak sem prodejci řekl, že pojistku má strašně drahou.

 

 

U fabie dala slevu trade in bonus a žárovky, koberce, trojuhelník... Tak je to auto za 310 000kč....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprosil bych o pět konkrétních případů jednoho modelu. Ona je to totiž blbost a trochu ses pustil na tenkej led.

Víš, že marže skladového auta a auta do výroby se za jinak stejných okolností prakticky neliší?

Víš, že na webu je jenom část aut?

Víš, že třeba můj prodejce jako řada jiných neuváďí na webu slevu žádnou a na salonu nabídne? A to se houpe na lijáně "na Moravě".

Víš, že těch 8% nebylo "na Moravě"?

 

Pokud se chceš probírat filtrováním skladových vozů, směle do toho, já tím strávil tři dny a vzhledem k tomu, že aplikace skladové vozy neumí filtr na kraje, znovu to absolvovat nebudu.

Můžeš mi věřit a také nemusíš. Já vím, že nejlevněji mi skladovky vybíhali na Moravě. Tvých 8% Ti přeji, ale je mi jedno kde a jak jsi je získal, možnosti jak se dostat pod 5% zcela jistě existují, loňské modelové roky, natraktivní konfigurace, exteriéry, atp.

Od pražských a několika málo středočeských prodejců zkrátka chodily nabídky v rozmezí 2 až 5%, tu jsem obdržel nedávno. 

Trautenberk: Slevu samozřejmě prodejce dát může a také nemusí, je to jeho svobodná volba v tržní ekonomice. Jsou lidé, kteří přijdou do autosalonu a koupí vůz za ceníkovou částku. Druhou stranou mince je chování některých prodejců. Volal jsem například na jeden vůz vystavený jako "nový vůz" dozvěděl jsem se, že s vozem se jezdí a do prodeje teprve půjde, jedná se o servisní vozidlo...aha, zajímavé, že na web se to dealer neobtěžoval napsat. 

Stejně tak jsem volal na jiný vůz a bylo mi sděleno, že částka je platná v případě financování s VWFS, na webu opět ani zmínka o tom, že se jedná o konečnou cenu pro leasing ačkoli většina dealerů tak činí. 

Editováno: , autor: Pavel_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani jeden příklad vysoké slevy "z Moravy", podle očekávání. Pavle, znalosti nejsou o víře. Evidentně v tom máš dost maglajs, když nepoznáš z ceny, že může být leda na úvěr.

Kdybys k tomu přistupoval s trochou pokory, už bys dávno měl SZ s nabídkou a nemusel řešit trapná dvě procenta na Fabii. A nejedná se o žádné skladové auto, žádný neatraktivní interier a už vůbec ne takovou pitomost jako minulý modelový rok. Nevim, kdo ti to nakukal, ale výskyt selektivních podpor je minimální. Už jenom proto, že skladových aut je minimum a ještě méně pak v neobvyklých konfiguracích.

Ale klidně mně pouč, su v téhle oblasti už od roku 98 zelenáčem :-) A věř, že s tímhle přístupem si tě prodejce vychutná jako malinu, ani o tom nebudeš vědět.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já přidám taky svou zkušenost i když se nejedná o fabii,ale yetiho kde jsem dostal 10% bez nějakého velkého vyjednávání také jsem obesílal pár prodejců ač jsem tomu nevěřil tak rozdíly byly celkem velké i 50tis.A tam kde jsem bral auto jsem ještě dostal gumové koberce,pov.výbavu.Nabízeli mi také auto na splátky že nic nepřeplatím atd.Jenže poviné s havarijním poj.na 1.2TSI vycházelo ročně na 10tis.tudíž by to ze mě dostaly zpátky,ale u svého pojištováka mám to samé za polovičku,chci tím vším říct že když prodejce chce nebo musí z důvodu plnění dokáže mile překvapit,ale jak jsem řekl někteří nesleví i když jim člověk pošle nabídku konkurence.A jestli jsou auta nejlevnější na Moravě? Za mě mužu říct že ne jde jen o to jak je který autosalon nenažraný já bral od velkého prodejce ve východních čech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je také zajímavé se podívat na další položky konfigurace vozu a porovnat je mezi jednotlivými nabídkami...

 

V mém případě se například zabezpečení Construct lišilo až o 2000 Kč (nikoliv slevy, ale přirážky), leptání/pískování VIN až o 1500 Kč, lapače nečistot i přesto že byly přidány v rámci konfigurátoru ŠA mi prodejce vyjmul a "přihodil" částku cca 1000 Kč za montáž, ...

 

Takže prodejce je schopen se o nějaké to procento "zahojit" na zbytku položek.

 

Když se to pak "sejde" ve prospěch klienta (naštěstí u mě se takto zadařilo navíc v místě bydliště), je výsledná "sleva" vyšší než udaná na objednávce/faktuře.

Editováno: , autor: k0j0t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani jeden příklad vysoké slevy "z Moravy", podle očekávání. Pavle, znalosti nejsou o víře. Evidentně v tom máš dost maglajs, když nepoznáš z ceny, že může být leda na úvěr.

Kdybys k tomu přistupoval s trochou pokory, už bys dávno měl SZ s nabídkou a nemusel řešit trapná dvě procenta na Fabii. A nejedná se o žádné skladové auto, žádný neatraktivní interier a už vůbec ne takovou pitomost jako minulý modelový rok. Nevim, kdo ti to nakukal, ale výskyt selektivních podpor je minimální. Už jenom proto, že skladových aut je minimum a ještě méně pak v neobvyklých konfiguracích.

Ale klidně mně pouč, su v téhle oblasti už od roku 98 zelenáčem :-) A věř, že s tímhle přístupem si tě prodejce vychutná jako malinu, ani o tom nebudeš vědět.

Milý bojlere, vidím, že rád od stolu soudíš druhé a jízlivé poznámky Ti nejsou cizí viz hned tvůj první post ohledně Moravy: "Jo, tam je všechno jinak. Už za konečnou metra to začíná být divný." Pak tu měj kázání o pokoře. Pojďme si to vzít jedno po druhém:

 

a) O jakých znalostech mluvíš?

B) Jak poznáš cenu v hotovosti od ceny na leasing v případě že se liší o několik málo procent a není tak ve skladových vozech explicitně uvedeno? Např. totožné vozy, jeden za 320, druhý za 310. Z mého pohledu je povinnost prodejce uvést o jakou cenu se jedná a nechápu tvé obhajoby.

c) Jakou pokoru máš na mysli? Viz úvod mého příspěvku.

d) Skladových aut je s TSI motorem na webu ŠA takřka 1000, to v mém měřítku není minimum.

e) Nabídku loňského MY jsem dostal na Jarově, pokud mi nevěříš, zavolej si tam a ptej se po stříbrné fabii Style hatch.

f) Proč by si mě měl prodejce vychutnávat, čím? Každý nemusí zaujmout stejný postoj jakým se tu prezentuješ ty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) třeba o znalostech jakým způsobem a za jakých podmínek probíhá distribuce nových škodovek. trochu napovím, že vlákno o akčních nabídkách neudržuju od roku 2009 jenom na základě veřejných informací

2) jednoduše tak, že cena na leasing se u Fabie nesnižuje o jednotky procent, ale momentálně platná akce je -30 000Kč. a to je skoro deset procent u nejprodávanější varianty. cokoli nad cca 4% je krajně podezřelá cena a smrdí předváděcím autem nebo leasingem.

3) "Tvých 8% Ti přeji, ale je mi jedno kde a jak jsi je získal"  není úplně nejšťastnější cesta, jak získat na specializovaném foru zkušenosti a informace.

4) sháníš hatchback Fabie, jestli si dobře vzpomínám. a těch není na webu tisíc, ale v tomto okamžiku 535.  na webu jsou v tom počtu navíc i předváděcí auta a auta vystavená na salonech. kterých je v ČR cca dvě stě. obou karosářských variant se momentálně prodá skoro dva tisíce měsíčně. takže fakt zásoba skladových aut jak prase :kol-28: hlavu ti nebudu radši motat tím, že na webu nejsou všechna skladová a předváděcí auta. a občas jsou tam k nalezení i auta dávno prodaná.

5) na modelovém roce 2015 není nic špatného, jenom je jaksi chorobná představa, že to znamená nějakou slevu (frajersky bych asi měl začít taky psát MY2015)

6) to sem nepatří. jen si dál mel svou, já na tom tratit nebudu.

 

za mě poslední příspěvek, dál to nemá smysl řešit. zdravím "do Čech".

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je také zajímavé se podívat na další položky konfigurace vozu a porovnat je mezi jednotlivými nabídkami...

 

V mém případě se například zabezpečení Construct lišilo až o 2000 Kč (nikoliv slevy, ale přirážky), leptání/pískování VIN až o 1500 Kč, lapače nečistot i přesto že byly přidány v rámci konfigurátoru ŠA mi prodejce vyjmul a "přihodil" částku cca 1000 Kč za montáž, ...

 

Takže prodejce je schopen se o nějaké to procento "zahojit" na zbytku položek.

 

Když se to pak "sejde" ve prospěch klienta (naštěstí u mě se takto zadařilo navíc v místě bydliště), je výsledná "sleva" vyšší než udaná na objednávce/faktuře.

 

Ano, to je pravda a důležitá věc. Když někdo příliš tlačí na pilu, často se stane právě tohle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) třeba o znalostech jakým způsobem a za jakých podmínek probíhá distribuce nových škodovek. trochu napovím, že vlákno o akčních nabídkách neudržuju od roku 2009 jenom na základě veřejných informací

2) jednoduše tak, že cena na leasing se u Fabie nesnižuje o jednotky procent, ale momentálně platná akce je -30 000Kč. a to je skoro deset procent u nejprodávanější varianty. cokoli nad cca 4% je krajně podezřelá cena a smrdí předváděcím autem nebo leasingem.

3) "Tvých 8% Ti přeji, ale je mi jedno kde a jak jsi je získal"  není úplně nejšťastnější cesta, jak získat na specializovaném foru zkušenosti a informace.

4) sháníš hatchback Fabie, jestli si dobře vzpomínám. a těch není na webu tisíc, ale v tomto okamžiku 535.  na webu jsou v tom počtu navíc i předváděcí auta a auta vystavená na salonech. kterých je v ČR cca dvě stě. obou karosářských variant se momentálně prodá skoro dva tisíce měsíčně. takže fakt zásoba skladových aut jak prase :kol-28: hlavu ti nebudu radši motat tím, že na webu nejsou všechna skladová a předváděcí auta. a občas jsou tam k nalezení i auta dávno prodaná.

5) na modelovém roce 2015 není nic špatného, jenom je jaksi chorobná představa, že to znamená nějakou slevu (frajersky bych asi měl začít taky psát MY2015)

6) to sem nepatří. jen si dál mel svou, já na tom tratit nebudu.

 

za mě poslední příspěvek, dál to nemá smysl řešit. zdravím "do Čech".

 

já se zastavím u bodu 2, pokud to je víc jak 4% a smrdí to, to jsi myslel jak ? že sleva na Fabii více jak 4% je podezřelá ? pokud ano, tak tě zklamu, já dostal u svého prodejce 5% a nejednalo se o předváděčku nebo leasing apod. když jsem se ptal ještě ve dvou jiných autosalonech, tak u jednoho 4%, u druhého 4,5%...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojlerův bod2 ("cokoliv nad 4% je krajně podezřelá cena a smrdí předváděcím autem nebo leasingem")... tak to jsem asi někde špatně, protože s custom konfigem auta do výroby, placeným cash (dobře, převodem); jsem se dostal docela dost nad ta zmíněná 4%, dokonce ještě víc než Rypicong s 5%... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, také mám od několika dealerů nabídku na něco málo přes 5% slevu ale Bojler chce očividně hledat kde koho napadnout aby mohl kázat o tom jak se chovat, když sám je přesným opakem. Dle zaujatého postoje ho tipuji na prodejce z Moravy, vzhledem k tomu, jak se vymezuje právě tímto směrem, což upřímně nechápu. Člověk zmíní, že nabídky skladových vozů mi, když jsem je hledal, vyskakovaly nejlevněji právě na Moravě a panáček skáče jako bych mu zapálil stodolu a pokradl z korýtka. Nevím, pokud chceš hrát geografické války, tak prosím, ale se mnou ne, mě je jedno, jestli je člověk z Karlových Varů nebo z Brna, fajn člověk je fajn člověk a blbec blbcem zůstane ať je odkudkoli.

 

K tvým jízlivým osmi procentům ještě jednou a polopatě, přeji Ti je, ale opravdu mě nezajímá kde a jak si jich dosáhl, nejsem detektiv a nežiji životy druhých. 

 

K MY2015 se předpokládám, že víš, vážou i změny produktu, stejně tak jako ke KW48. Nejde o žádnou slevu, ale o to, že člověk už nemusí chtít prvky nebo funkcionality loňského modelové roku. Ale sleva se ti hodila do krámu, tak jsi jí použil, chápu. 

Editováno: , autor: Pavel_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je na veřejných fórech fajn. Někdo se přijde poradit a druhý do něj šije. 

bojler: proč by měl někdo kupovat starý mod. rok. Papírově to je o rok starší, pokud do inzerátu uvedeš rok jiný tak lžeš.

Jak píše Pavel_cz s mod. péčí to auto dostane jiné prvky + to co se nepovedlo se opraví.

 

Auto se starým mod. rokem tedy logicky musí nabídnout lepší cenu, jinak si to koupí jen sebemrskač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojlerův bod2 ("cokoliv nad 4% je krajně podezřelá cena a smrdí předváděcím autem nebo leasingem")... tak to jsem asi někde špatně, protože s custom konfigem auta do výroby, placeným cash (dobře, převodem); jsem se dostal docela dost nad ta zmíněná 4%, dokonce ještě víc než Rypicong s 5%... 

 

Odkážu se na to, co jsem psal v dřívějším příspěvku - dá se dostat i výrazně výš (např. jsem tady zmínil 8%), ale musí to pak už být víceméně shoda okolností a krátí se tím zase jiné možnosti.

 

já se zastavím u bodu 2, pokud to je víc jak 4% a smrdí to, to jsi myslel jak ? že sleva na Fabii více jak 4% je podezřelá ? pokud ano, tak tě zklamu, já dostal u svého prodejce 5% a nejednalo se o předváděčku nebo leasing apod. když jsem se ptal ještě ve dvou jiných autosalonech, tak u jednoho 4%, u druhého 4,5%...

 

Nezklameš mě, na tuhle slevu se dá s trochou šikovnosti dostat. Podezřelé ale je, pokud to visí v inzerátu bez jakékoli žádosti o nabídku. Tak to bylo myšleno.

 

Tohle je na veřejných fórech fajn. Někdo se přijde poradit a druhý do něj šije. 

bojler: proč by měl někdo kupovat starý mod. rok. Papírově to je o rok starší, pokud do inzerátu uvedeš rok jiný tak lžeš.

Jak píše Pavel_cz s mod. péčí to auto dostane jiné prvky + to co se nepovedlo se opraví.

 

Auto se starým mod. rokem tedy logicky musí nabídnout lepší cenu, jinak si to koupí jen sebemrskač.

 

1. Papírově nic o rok starší není, uvádí se datum první registrace, na VINu se mění jedno písmenko, které 99% lidí vůbec nepozná

2. Pokud by "musely" být nabízené lepší ceny na předchozí MR, proč to tak tedy škodovka pravidelně nedělá?

3. Co se vylepšilo tak zásadního u Fabie, že by musela Škoda na skladová auta vypisovat podpory? A hlavně kde jsou ta zlevněná auta a kolik lidí tady v posledních letech ušetřilo nákupem skladovky místo auta do výroby? Viz to co říká např. Rypicong..

4. Opravy nepovedeného bohužel nejsou pravidlem a občas to jde přesně opačným směrem. Čest výjimce Rapidu, kde se honí, co může. Ale i tam v mezidobí odpadlo třeba tlumení pro některé motorizace.

5. Myslím, že přijít se poradit a vypisovat dokola zjevné nesmysly je trochu rozdíl.

 

K tvým jízlivým osmi procentům ještě jednou a polopatě, přeji Ti je, ale opravdu mě nezajímá kde a jak si jich dosáhl

 

Takže nezajímá

 

Zajímalo by mě, kde dávají 8%.

 

Nebo zajímá?

 

K MY2015 se předpokládám, že víš, vážou i změny produktu, stejně tak jako ke KW48.

 

Až na to, že změny na podzim přichází s téměř železnou pravidelností 45KT. Zbytek fantasmagorií radši bez komentáře.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...