Jump to content

jurdadavid
 Share

Recommended Posts

Zakoupil jsem si zimní pneu 175/65 R14, které mají stejný disk jako 165/70 R14. S pneu jsem spokojen o to žádná, ale když jsem se teď díval, že bych použil řetězy, tak mám problém.

 

Škoda CITIGO má povolené použití řetězů pouze na 165/70 R14

 

Ok, tak jsem si řekl jsem zklamaný, výrobce nedoporučuje... ale proč na

 

VW UP! jdou použít řetězy i na 165/70 R14 i na 175/65 R14,

 

když jsem myslel, že auta jsou identická - téměř.

 

 

 

Takže mám otázku zda je možné použít řetězy na 175/65 R14 na Citigo i přes "nedoporučení" ŠA a jak je rozdíl, nebo proč nejdou použít na tento rozměr když u Up! ano...?

Link to comment
Share on other sites

hmm, tohle je trochu nešťastný. Když tam ty řetězy dáš, tak se s největší pravděpodobností vůbec nic nestane. Ale zjevně už to nesplňuje nějaké normy na vzdálenost pohyblivých částí od karoserie.... Teoreticky máš povolený články 15mm, takže když použiješ tenký 7-9mm, tak to do jisté míry kompenzuješ. Navíc ten rozdíl je minimální

Link to comment
Share on other sites

OK takže je možno použít řetězy do cca 9mm..?

 

A to ze to bude blize karoserie mam obavy ale tak snad by ten 1 cm na šířce pneu nemel nic udělat, když jsou povoleny i pneu na 17" se šířkou 195mm ale štve mě to jak pes :-D ale více to, že na Up! to jde i na moje pneu :-/

Link to comment
Share on other sites

já bych to tak udělal.

 

Ono jde o to, že s tím řetězem je to trochu nestandardní situace. Nepodaří se ti třeba pořádně nasadit, sveze se, plandá... - takže potřebuje o dost víc místa než pneumatika. Ale ani předpisový rozměr ti nezajistí, že se to o nic nechytne (vlasní zkušenost). Prostě stát se to může, proto vznikla nějaká norma, která se to snaží eliminovat, ale určitě to není tak, že by ten rozměr byl kritický a na něm se to lámalo. Nejlépe uděláš pokud si "ošaháš" mezeru kolem kola a u vidíš. Spíš může být problém, že se řetězy budou hůř nasazovat, zejména pokud se podběh narve sněhem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By PavkaKorčagin
      Tak skoro rok mi ležely kastlíky doma a nevěděl jsem jak je zdárně namontovat. Inspiroval mě držák deštníku, mám dojem, že do Rapida.


    • By technikus
      Dnes jsem na eshopu objevil orig. Skoda Citigo loketni operku a musim rict, ze se velmi povedla. Dokonce i cenovka je v norme na orig. prislusenstvi.
      Odkaz: https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/search/?text=loketní+opěrka+citigo
       

       
      Loketní opěrka Škoda Citigo
      Katalogové číslo: 1ST 061 123
      Hledat: https://bit.ly/3GZ2it7
       
      Fotogalerie z instalace opěrky
       
    • By PTiCA
      Ahoj, premyslim o vymene autoradia v mem citigu.
       
      Radio jsem vybral Alpine iLX-F903D ktere umoznuje vertikalne posouvat display aby bylo videt co nejvice z ovladani klimatizace.
      Nasel jsem i ramecek pro 1din z vw up, ruzne redukce na pripojeni originalniho mikrofonu a gps anteny.
       

       
      Jedine co nikde nemuzu dohledat je informace jestli existuje nebo je potreba nejaky prevodnik na ovladani z volantu a jestli bude fungovat obrazovani couvacich senzoru.
       
      Neresil jste to nekdo?
       
      Jeste trocha inspirace:
       
      nebo tady

      skoda-citigo-radio.mp4
    • By chobott
      Ahoj,
      resim tu kabel a modul pro USB na Swingu....u Citigo
       
      na radiu je klasika bezovy USB port a nasel jsem dva moduly
       
      s tim ze obyc co maji na Aliexpresu za par dolaru je VW kod 3CD035249A a zapojuje se jen do USB a do AUX in, a druhy s kodem 5G0035222E je urceny nejspise pro Golf s ma navic napajeni USB ktere se pripojuje jeste mimo USB do Quadlocku.....
       
      Otazka zni ma nejaky vyznam to napajeni +5V z Quadlocku?
       
      Ja osobne u O3 mam problem ze me USB v aute origos v pristrojovce nabiji strasne pomalu...tak kdyby to vyresilo ze v Quadlocku by bylo treba +5V a 2A bylo by to fajn
       
      Dikes za rady


    • By PTiCA
      CITIGOᵉ iV je první sériově vyráběný, čistě elektrický vůz ŠKODA, který je poháněn výhradně elektromotorem o výkonu 61 kW. ŠKODA CITIGOᵉ iV tak nabízí i lokálně zcela bezemisní jízdu při nízkých provozních nákladech. Díky kompaktním rozměrům a dynamickému elektromotoru je vůz CITIGOᵉ iV skvěle připraven pro provoz v moderních městech. Oproti svému předchůdci s konvenčním spalovacím motorem se může pochlubit skvělou nabídkou prostoru a také řadou novinek v oblasti bezpečnostních asistentů, infotainmentu, konektivity a v oblasti techniky. Nové elektrické CITIGOᵉ iV vás vážně dokáže překvapit!
       
      TD-CITIGOe-iV-cz.pdf
       

       
      Cenik platny od 10.9.2019
      citigoe-iv-cenik.af6bf18922f354276e5088a44870ea9f.pdf
       
      Ceník platný od 24.6.2020
      citigoeiv_cenik_24062020_tisk.pdf
       
      Prospekt
      citigoe-iv-katalog.pdf
×
×
  • Create New...