Jump to content

Škoda forman 135 - problém s karburátorem


karpij
 Share

Recommended Posts

Dobrý den měl bych dotaz mam formana. Původně měl vibrační čerpadlo, to bylo nahrazeno za elektrické cca před dvěma roky. A nedávno cca 1měsíc se děje taková věc nechám auto přes noc nastartuje dobře stačí uject cca 1km vypnu motor (čerpadlo se vypne ve chvíly otočení klíčku) a po 1-3minutách po chcípnutí začne kapat benzín z difuzéru 2 komory karburátoru na škrtící klapku 2 komory, kde se udělá loužička, která po chvilce odteče do sání. poté startuju cca 30s v kuse než to opět nastartuji (doslova se to uchcává). při volnoběhu vše je ok začne to vždy kapat až po vypnutí motoru. Vratka je dobrá  (lehce profouknutená), odbublinkovávač čistý, neucpaný. karuburátor jsem měl rozebraný a vyčištěný stejně to nepomohlo.  Děkuji za odpovědi.

Edited by karpij
Link to comment
Share on other sites

Tiez sa prave vrtam v F 135 karb pierburg mne tiekol benzin von cez membranu obohacovaca, krabec som rozlepeny nemal menil som len hadicky a membranove sprostosti okolo kedze tade hrcal benzin. Ale k tvojmu problemu na mojej s 120 som mal podobny problem a bolo to netesnym plavakovym ventilom cize v plavakovej komore bolo vzdy viac benzinu ako malo byt, alebo elektro cerpadlo dava väcsi tlak ako AC pumpa a pretlaci ventil v plavakovej komore, inak mi to nedava zmysel benzin nebude predsa tiect proti gravitacii

Link to comment
Share on other sites

Tohle je ten Legendární Ecotronic během jízdy je to vždy dobrý začne to tíct až tehdy když vypnu motor (čerpadlo se vypíná automaticky po chcípnutí motoru) a fungovalo to s ním 2 roky takže si myslím, že vysoký tlak by to být nemusel. zkusím dát ještě nový jehlový ventil. a jestly to nepomůže zkusím tam dát zpět originální vibrační čerpadlo a uvidím. Divné mi je to že to teče jen při vypnutém motoru a nejdřív cca po 1 minutě po chcípnutí.

Link to comment
Share on other sites

až se naštvu a bude čas tak tam půde obyč karburátor návod nepotřebuju stačí  mi koupit si těsnění pod sání, jelikož se musí vyměnit i sání, zapalování, rozdělovač, a vyměnit trubka od chladícího okrhu na vyhřívání sytiče.

Link to comment
Share on other sites

Vidíš, víš to líp než my tady - já s takovým €kohumusným střepem jel jen párkrát, kdysi byl jeden jako služebák v práci, nikdo s ním po prvním zkusení už nechtěl jezdit, než jeho jízda vyděsila i šéfa a bleskově ho prodal nějakýmu důchodci - aby vzápětí koupil novějšího formana "stříkačku" = s BMM, což zase naopak bylo doslova letadlo a v 5 chlapech "na palubě" u něj  nebyl problém držet na dálnici rafiku na 150kmh... O pár roků pozdějc jsem měl doma stříkačkovýho formana taky a jeho stíhačkovitý vlastnosti se jen a jen potvrdily - nebyl problém s ním na dálnici uštvat krátkou felinu ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...