Přejít na obsah

Škoda forman 135 - problém s karburátorem


karpij

Doporučené příspěvky

Dobrý den měl bych dotaz mam formana. Původně měl vibrační čerpadlo, to bylo nahrazeno za elektrické cca před dvěma roky. A nedávno cca 1měsíc se děje taková věc nechám auto přes noc nastartuje dobře stačí uject cca 1km vypnu motor (čerpadlo se vypne ve chvíly otočení klíčku) a po 1-3minutách po chcípnutí začne kapat benzín z difuzéru 2 komory karburátoru na škrtící klapku 2 komory, kde se udělá loužička, která po chvilce odteče do sání. poté startuju cca 30s v kuse než to opět nastartuji (doslova se to uchcává). při volnoběhu vše je ok začne to vždy kapat až po vypnutí motoru. Vratka je dobrá  (lehce profouknutená), odbublinkovávač čistý, neucpaný. karuburátor jsem měl rozebraný a vyčištěný stejně to nepomohlo.  Děkuji za odpovědi.

Editováno: , autor: karpij
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiez sa prave vrtam v F 135 karb pierburg mne tiekol benzin von cez membranu obohacovaca, krabec som rozlepeny nemal menil som len hadicky a membranove sprostosti okolo kedze tade hrcal benzin. Ale k tvojmu problemu na mojej s 120 som mal podobny problem a bolo to netesnym plavakovym ventilom cize v plavakovej komore bolo vzdy viac benzinu ako malo byt, alebo elektro cerpadlo dava väcsi tlak ako AC pumpa a pretlaci ventil v plavakovej komore, inak mi to nedava zmysel benzin nebude predsa tiect proti gravitacii

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je ten Legendární Ecotronic během jízdy je to vždy dobrý začne to tíct až tehdy když vypnu motor (čerpadlo se vypíná automaticky po chcípnutí motoru) a fungovalo to s ním 2 roky takže si myslím, že vysoký tlak by to být nemusel. zkusím dát ještě nový jehlový ventil. a jestly to nepomůže zkusím tam dát zpět originální vibrační čerpadlo a uvidím. Divné mi je to že to teče jen při vypnutém motoru a nejdřív cca po 1 minutě po chcípnutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus sehnat pierburga z předchozí verze fáčka, někde to tady bylo popsaný, jak se to dá vyčenžovat a pak Fanouš zas jede jak má - ten Ecotronic byl spíš DEBILtronic, to jelo jak posraná cihla a předjíždět se s tím dalo jen z kopce dolů - osobní zkušenost s takhle zmršeným formanem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

až se naštvu a bude čas tak tam půde obyč karburátor návod nepotřebuju stačí  mi koupit si těsnění pod sání, jelikož se musí vyměnit i sání, zapalování, rozdělovač, a vyměnit trubka od chladícího okrhu na vyhřívání sytiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš, víš to líp než my tady - já s takovým €kohumusným střepem jel jen párkrát, kdysi byl jeden jako služebák v práci, nikdo s ním po prvním zkusení už nechtěl jezdit, než jeho jízda vyděsila i šéfa a bleskově ho prodal nějakýmu důchodci - aby vzápětí koupil novějšího formana "stříkačku" = s BMM, což zase naopak bylo doslova letadlo a v 5 chlapech "na palubě" u něj  nebyl problém držet na dálnici rafiku na 150kmh... O pár roků pozdějc jsem měl doma stříkačkovýho formana taky a jeho stíhačkovitý vlastnosti se jen a jen potvrdily - nebyl problém s ním na dálnici uštvat krátkou felinu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...