Jump to content

Tažné zařízení


Buldog77
 Share

Recommended Posts

Pokud to bude originální tažné montované v autorizovaném servise, tak by to na záruku nemělo mít vliv. Nicméně pokud si to necháš namontovat u Pepy v garáži, tak pak závady spojené a způsobené tažným budeš muset reklamovat u něho.

Já vzal tažné rovnou z linky už jen proto, že FIII má s tažným jiný nárazník (díra na tažné v něm je rovnou a nemusí se řezat) a kvůli integraci s park. senzory. 

Druhá věc je cena - železo stojí 4500 až 6000,- a elektrika cca 4000 + práce.

Link to comment
Share on other sites

Jedna praktická zkušenost s doděláním tažného v autorizáku. Na FI skladovku nám tažné dodělávali před prodejem. Během několika měsíců dvakrát vyhořela řj, než přišli na to, že to bylo špatně zapojenou elektrikou tažného. Obě opravy proběhly bez problému v rámci záruky. Cena obou oprav byla tehdá v roce 2001 kolem 50000,-.

Link to comment
Share on other sites

Zrovna u tažnýho se mi tahle částka zná jako pakatelní, v porovnání třeba s tempomatem. Je pro mě nepochopitelný, že někdo dá tři sta tisíc za auto a potom si do něj nechá hrabat nějakým Frantou jenom proto, aby ušetřil tři tisíce. V rodině máme podobnou zkušenost jako Pavel M, dodělávané tažné v autorizáku, čímž rozbili elektriku a řešilo se to minimálně měsíc. Navíc ve fabrice k tažnému dávají silnější alternátor, silnější baterku a větší chladič.

  • Pozitivní 5
Link to comment
Share on other sites

Take si myslim, ze rozdil 3k neni zase tak hrozny. Navic clovek to uz bude mit od vyroby a bude mit klid, zadne starosti si to shanet jeste nekde jinde. Ve vysledku (kdyz zapocitam cas, ze auto se musi nekam dovezt, pak cekat az to tam Franta primontuje, atd...) tak to vyjde nakonec na stejny penize s pochybnou zarukou...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

caute, Habbi ma pravdu mozem to potvrdit, po zapojeni tazneho mi po nejakom case odpalilo diodovy mostik v alternatore v servise mi to odporucili tiez aby som tam dal silnejsi alternator, a to nehovorim o silenblokoch motora a zadnej napravy za par rokov to mas vsetko vymlatene, a samozrejme spotreba

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Neni to nahodou tak, ze pokud je tazne odnimatelne a zrovna na nem nic netahnes,nemel bys ho mit na aute vubec, hmm?

Ja vim, ty si chranis zadek, ale odskace to ten co do tebe vrazi. Pritom v tom muze byt nevinne, protoze byl jen dilkem v dominu...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Za odnimatelné tažné je považováno takové,kde jde koule odejmout bez použití nářadí.Pevné je když je koule přivařená nebo přišroubovaná.

I pevné tažné (tj. takové, které lze odejmout pouze za použití nářadí) se musí snímat pokud zakrývá RZ nebo osvětlení vozidla. To se naštěstí škodovek netýká, ale některých značek ano.

Link to comment
Share on other sites

Pevné mám jako další bezpečnostní prvek při parkování v Praze páč když vidím ta hovada jak při parkování otloukají vše kolem sebe ..., žádné dotažení není třeba kontrolovat a bajonet se může taky opotřebovat a jeho zámky zlobí.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...