Přejít na obsah

Tažné zařízení


Buldog77

Doporučené příspěvky

Ahoj, 3 knížečky (návody) mi skutečně předali.V návodu na montáž samotného TZ je obrázek, kde provést výřez na TZ a je u něho uvedena přímočará Pila "šukačka".Je fakt že ten řez mohl být proveden lépe,... už jsem si to sám trochu začistil. Není co reklamovat. Teď jen zkusím vykoumat tu krytku, trochu tu díru zmenšit.Jen připomínám, že mám pevné TZ a na zakrytí otvoru zřejmě žádná krytka neexistuje. Je také docela možné, že otvory v nárazníku pro pevné a odnímatelné TZ se budou lišit.

IMG_20200624_114047.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takovou hrůzu mi udělat tak jim to omlátím o hlavnu, to snad není možný.. to fakt dělali v AS? takhle znehodnotit nárazník to sem eště neviděl, a eště za takovou palbu...

 

mi přijde, že tam dali co nejlevnější díl, aby ušetřili a co nejvíc si namastili kapsu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, milanxx napsal:

@fabia14aze No nevim. Na origo tažné je na díru raznice. Tady to někdo vypižlal. Krytka má kulaté rohy. Já bych se s autem do servisu vrátil, nárazník zreklamoval. Natvrdo ať dají nový a díru provedou podle předpisu. Pokud by se cukali tak stížnost na infolinku škody. Schválně se koukni do těch 3 knížek co měli předat - tažné, zadní svazek, přední svazek s jednotkou. Tam je popis jak se to má dělat.

20190408_161852c.thumb.jpg.fbbfcf2a71f659fc835979bea8a8471f.jpg

No ono to taky nemusí být originální tažné zařízení ze Škodovky, taky to nikde @fabia14aze nepsal, že má originál Škoda. Může to být jakékoliv tažné, které je schválené na montáž na Fabii III a může to být od jakéhokoliv výrobce. Běžně to tak v nabídce autorizáky dříve měli, já jsem takhle v minulosti taky montoval tažné v autorizáku škodovky a výrobce byl celkem  neznámý, ale schválený a taky tam byl otvor, který se nevysekával originálním razícím  přípravkem, ale řezal pilkou. 

Ale ten autorizák, co to tenkrát dělal, tak to udělal tak, že to bylo perfektně provedeno, jakoby přímo  z fabriky, prostě profi práce.

To co provedli @fabia14aze-mu tak to je  fušeřina první třídy, dokonce z fotek se mi zdá i omlácená černá barva z té kovové konstrukce, ke které je přišroubována ta koule, no tohle asi začne  brzo v zimě rezavět. Kdyby aspoň někdo vzal štěteček a ty obouchance zatřel.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to nedává, já jsem v roce 2011 si nechal v AS Škoda montovat podobné nesnímatelné, neoriginální a schválené tažné na Fabii II a tehdy samotné tažné i s elektrikou mě přišlo na cca 4.000,- Kč, no a  myslím, že dohromady (i s prací), to bylo tak cca 7.000,- se vším všudy, tedy podstatný rozdíl. Navíc kvalita odvedené práce neporovnatelná s nafoceným tažným @fabia14aze-ho.

PS: tady je jeden příklad kompletní ceny tažného i s montáží a elektrikou i s nakódováním na Fabii combi III, kde se v pohodě vejdou do cca 9.000,_ Kč. 

https://oris-acps.cz/index.php?route=product/product&path=289&product_id=6126

 

A takových příkladů je na internetu více. Takže pro mě závěr, autorizák se napakoval a ještě odvedl fušeřinu. Dalo se to provést daleko levněji a s kompletní zárukou. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj mě dodělávali pevné za 8900,- a ten výřez není skoro vidět zespodu proužek asi 5cm uřízli. Na této už je sundavací origo v autorizáku a za domontáž chtěli 11tis.

Dotazy na bordel jsem asi bezpředmětné, mám ho tam trvale 8 měsíců a nic uvnitř není.

 

6D3FFAC3-4A71-446B-B8AF-D0A9F09E129D.jpeg

8FBAB60E-0AEF-45A1-BA0F-813996E1DE97.jpeg

CAA38F41-D0B8-4813-87F8-12854F782BA2.jpeg
Lepší fotku toho pevného teď nemám

 

EBA3176E-ECBE-467E-9FAB-29F518B161BF.jpeg

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom se pozastavuji nad tím  že @fabia14aze řeší velkou díru (estetiku), která mu vadí, ale že křivě a hrubě vyřezanou díru si raději upravuje sám doma a cena podle mne přemrštěná tak o cca 7.000,- Kč, ho asi zas tak  nebolí.  A potom se nedivme, když automobilky vědí, že spousta zákazníků hledí spíše na vnější efekt, než na vlastní konstrukční poctivost automobilu. Bohužel je to vidět i zde na našich webových stránkách, kde se ve velké míře řeší estetika (disky, barvy, potahy, difuzory, interiér apod.).

Já obsah témat na fóru samozřejmě neovlivním a neurčuji, ale je to kolikrát zde podobné, jako když ženské řeší, co si na sebe obléci. Technika a řešení technických témat a problémů se pomalu vytrácí a nastupuje diskuse o módě.  Škoda tohoto.........

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlasím, sice ta motáž není extra košer, ale kdo se bude hrbit a hledat mouchy pod nárazníkem, když koule sama není na parádu. Za mě taky jen pevný, protože ho často používám (jak jinak na vesnici) a je prakticky bez údržby a potíží než u bajonetu. Když jsem se pohyboval po Praze nemėl jsem starost aspoň o zadek, kdo mi ho naboří ...

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jan R. Parkuji na sídlišti, v 90% případů, kdy zastavím za autem co má kouli mám po jeho odjezdu prohlou SPZ... Stejně tak když zajíždím, tak jsem schopný bez kontaktu zajet klidně na pár cm k autu předemnou, jen se vždy musím pořádně podívat, jestli má nebo nemá kouli, tu z auta nevidím... Tím nechci nikoho poučovat, ať si každý jezdí jak chce, jen by mohli být lidé trochu ohleduplní k okolí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, to tažné zařízení je značky TMB PS 102... výrobce prof svar Mnichovo Hradiště, zda originál či neoriginal nevím. Výřez proveden dle návodu k montáži ( rozměry souhlasí, dnes jsem to přeměřoval) tam, kde má být, nejspíše "šukačkou", tak jak je uvedeno v návodu.Co tedy reklamovat?... že ten řez není úplně čistý...vezmou pilníček, trochu to přebrousí a můžu zase jet domů, reklamace vyřízena. Můžu být naštvaný akorát sám na sebe. Když jsem se objednával na montáž a technik mi říkal co vše bude potřeba, co a za kolik, měl jsem prostě za to, že tažné bude řešeno nějak pod nárazníkem, to že budou řezat nárazník mě ani nenapadlo, nezeptal jsem se....moje blbost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, fabia14aze napsal:

 Můžu být naštvaný akorát sám na sebe. Když jsem se objednával na montáž a technik mi říkal co vše bude potřeba, co a za kolik, měl jsem prostě za to, že tažné bude řešeno nějak pod nárazníkem, to že budou řezat nárazník mě ani nenapadlo, nezeptal jsem se....moje blbost.

Teď už je to stejně jedno. Takhle aspoň, že jsi to tady byl ochoten takhle popsat a dát sem na fórum, tak mají aspoň ostatní možnost se poučit. Jednak, že to jde podstatně levněji, pokud se hledá, jednak že člověk se má raději dopředu více informovat co a jak a jednak potvrzení toho, že není servis jako servis. Uvidíš, že časem to překousneš a budeš jezdit trvale s nasazeným  tažným  a na díru si nevzpomeneš. Nakonec psal si, že ho máš nesundávací, no a šroubovat hák a sundávat krytku a naopak při každé jízdě s vozíkem, to je dosti času navíc.  Pokud vozík zapřáhneš 1x, 2 x do roka , tak je to situace jiná a asi bych i já ten hák raději sundával. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Dobrý den , chtěl bych namontovat TZ ,asi na pevno...., mám vzadu couvací čidlo které bude  nad TZ ,  mám vytipované od SVC Náchod, ale mě mrzí řezání nárazníku.Nebude vadit couvací čidlo u TZ napevno , děkuji za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...