Jump to content

Hučení při jízdě - problém


kafty158
 Share

Recommended Posts

Zdravím Vás,

 

před pár dny se mi stal takový problém. Jel jsem cestu cca 70 km do práce a zaparkoval jsem svůj vůz Skoda Fabia Junior, 1.4 MPi, 44 KW, 2002, najeto 143 tisíc km. Celou cestu bylo vše v pořádku. Po 5 dnech jsem přišel nasedl do auta, a jelikož nechávám v zaparkovaném autě jen 1. rychlostní stupeň bez použití ruční brdy, tak jsem chtěl nastartovat a proto jsem sešlápl spojkový pedál a snažil se zařadit neutrál. To se mi povedlo ale musel jsem překonat velký odpor. Jde mi o to jestli to nemůže být příčina problému, který poté následoval. Při rozjetí automobilu na více než 40 km/h slyším hučení, které s větší rychlostí stoupá. Hučení je slyšet jak na zařazený rychlostní stupeň tak i na neutral. Kde myslíte, že je problém? Jsou to ložiska v kolech? Nebo je možné, že jsem tím "prasáckým" přeřazením mohl nějak rozbít ložisko v převodovce?  Omlouvám se, jsem laik a mockrát děkuji za všechny rady. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Hori
      Dobry den,
      Octavia II 1.9 tdi 77kw BXE 2007
      Dnes jsem nastartoval, minutu stál na místě, rozjel jsem se, ujel jsem 150m a auto mi zdechlo z ničeho nic při jízdě cca 25km/h (rožla se kontrolka ESP a probliklo žhavení a hned se nastartovalo samo tím, že jsem byl pořád v pohybu. Ujel jsem dalších 100m a auto udělalo to stejné. Zastavil jsem na parkovišti a přidal jsem trochu plynu a auto zdechlo. Vypl jsem zapalování a znova v pořádku nastartoval a žádná kontrolka nesvítila. Poté jsem motor protůroval a vše se zdálo být v pořádku. Zařadil jsem rozjel jsem se a po 30m auto zdechlo a už nejde nastartovat vůbec. Jenom točí a svítí kontrolka volantu (občas oranžově, občas červeně a u toho pípá+svítí ESP) Kontrolka motoru se po otočení klíčku ani nerožne. Když dám klíč do první polohy tak se po 5 sekundách rozjede větrák... Zkoušel jsem vzít VCDS a diagnostika se připojí ke všem jednotkám ale k jednotce motoru ne a ne. Zkusil jsem odpojit na pár minut baterku a zase zapojit ale ani poté se diagnostika nepřipojí k ŘJ motoru. Takže vyčíst paměť závad nemohu. Pojistky jak v autě tak i v motorovém prostoru jsem všechny zkontroloval a jsou O.K.
      Viz. video jak auto jen točí a palubka je jak Vánoční stromeček...
       
      https://www.youtube.com/watch?v=PSMdpRI-ecA
       
      1. Napadlo mě, že může být zlomený káblík k ŘJ motoru za baterkou?
      2. Odešla ŘJ? 
      3. Špatně ukostřený motor?
      Děkuji mockrát za případné rady.
    • By lu2.tom
      Zdravím,
      v lednu 2018 jsme koupili domů předváděčku FIII 1.0TSI 70kw r.v. 2017 s nájezdem cca 10tis. km
       
      A teď k problému... aktuálně najeto 17280 km a tuto neděli se rozsvítila kontrolka "zkontrolujte hladinu oleje". Samozřejmě jsem to hned udělal a zjistil že je tam naprosté minimum oleje. 
      Další překvapení přišlo ve škodovce ( k autu je zaplacen i servis na 5let) Pán ve škodovce řekl "olej je spotřební kapalina třeba jako voda do ostřikovačů" takže za 800kč mínus doplněn olej,
       
      Mám dva dotazy:
      1, je to normální, že po nájezdu 17tis. km zánovní auto sežralo skoro všechen olej ? První výměna je myslím po 30tis. nebo 2 roky.
      2, Jak by jste vy postupovali při tomhle problému... Mě to normální nepřijde...
       
      Předem děkuji za rady tipy a hate
    • By Wollmy
      Ahoj, mám takový problém a jdu sem pro radu.
      Centrál funguje pouze na odemknutí což je způsobeno nejspíše tím že i když zavřu dveře tak maxidot je ukazuje jako otevřené.. dále mi nejde otevřít kufr protože stejně jako u dveří maxidot taky ukazuje že je otevřený takže furt otevírám klíčem je to dost na ho*no musím pořád chcípat motor atd.. 
      Když si nastavím aby se osvětlení rozsvítilo po otevření dveří tak svítí pořád páč jsou jakoby pořád otevřený..
      a teď co s tím? někdo říká mikrospínač někdo svazky mezi dveřma a sloupkem..
      Setkal se s tím někdo? 
      Předem díky za opověd
      Škoda Superb 1 2.5 TDi BDG 120kw 
    • By radesxx
      Dobrý den, mám problém s moji Octavii I, rok 1997, je u ní dodělávaný imobilizér (takový ten jak má čip a musí se přiložit, jako byl na feliciích). Zhruba tak jednou za 5 startu jen svítí a musí se čekat třeba i 3 minuty. Nevíte někdo kolik by stála deaktivace a jestli to vůbec jde? (omlouvám se jestli tu podobné téma je, ale nenasel jsem ho). Děkuji za rady.

    • By ajo123
      Zdravim,
       
      som tu na fore staronovy uzivatel, do mojho stareho uctu som sa bohuzial nevedel nalogovat.
       
      K veci, mam Octaviu II 1.6tdi,  r. 2012 . Auto som kupil v oktobri 2016 s cca 60 000 KM. Hned som si dal nainstalovat Zeder. So vsetky som bol az doteraz spokojny, pred par tyzdnami som obcas zapocul "sustanie" v okoli volantu, ked som s nim krutil napriklad na parkovisku (teda ked som vytacal plny rejd), ale nevedel som chybu identifikovat. Par dni na to sa mi rozsvietila kontrolka airbagu a prestal mi fungovat klakson. Mechanik mi povedal, ze pri instalacii Zedera zrejme bol zle osadeny slimak pod volantom a to viedlo k namahaniu kabelaze vo volante, ktora sa nasledne roztrhla. Dnes som bol v Zederi, kde mi neuznali reklamaciu s tym, ze sa to urcite nemohlo stat ich chybou pri montazi atd. 
       
      Mate niekto podobne skusenosti? Ja si myslim, ze chyba vznikla pri montazi Zederu, neverim totiz, ze by ta kabelaz/airbag/truba samovolne odisla po ani nie 70 000 km. Do auta zatial nebolo inak zasahovane, jedinym zasahom bola montaz Zederu. 
×
×
  • Create New...