Jump to content
kluvi

Zadný diel výfuku pre Octavia I RS AUQ sedan

Recommended Posts

Ahojte. Ako ste riešili výmenu zadného dielu výfuku na Octavia I RS ?

PEnaze co chcu za origo su nehoraznost a na auto s 200tisic mi pride skoda investovat tak vela.

A nahrady vraj niesu.

Na vrakaci som zatial nic nenasiel.

Tak ma napadlo pouzit napr Tyll pre obyc 1.8T a bud nechat ohnute koncovky dolu (fuj) alebo urezat kolienka a navarit povodnu koncovku.

Alebo ako to riesit?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opice a banány, je to pořád dokola!

Pokud se ti zdá dát 5 tisíc za origo poslední díl výfuku včetně chrom koncovky moc, tak fakt hledej po vrakovištích. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mechanik mi povedal že skoro 7 tisíc. A to mi pripadne škoda investovať do môjho Arnolda keď je v stave v akom je. (Sorry Arnold)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropos nechápem ľudí čo montujú na obyč octaviu vyfuk z RS. Že im kozmetický nezmysel za to stojí. Keby som nemal v nárazníku diefu, tak neriešim nejakú rovnú trubku a nerezovú koncovku.

Inak v Tyll mi povedali, že oproti 1.8T 110kw má RS tlmič iný pajšel. Takže nedoporučujú náhradu.

I keď si myslím že u turbo motoru ten Výfuk nehrá až takú rolu ako u atmosférického motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne sa páči

http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/vyfukovy-system-tyll.php?system=3f

ale neviem či ten hranatý (ako origo) alebo valcový.

A na Tyll mi napísali že

Výfuk na RS a na 1.8 T je opravdu podobný , ale uvnitř výfuku jsou jinak
řešené přepážky a trubky. Navíc má RS víc kW, proto bych použití výfuku z
1.8 T nedoporučoval z důvodu plnění emisí , zvýšeného hluku apod. Záleží
pouze na Vás, můžete vyzkoušet ,ale my takovou záměnu nedoporučujeme.

 

Na http://www.laityng.cz/cz/produkty/vyfuky/ladene-vyfuky-skoda/octavia/octrov1j.html

mi zas povedali že vpoho... tak neviem... (ale na to som tu cital zle referencie)

Dokonca som tu vo fore cital ze tam dakto dal tlmic z TDI...

Lenze neviem posudit co brat vazne a co nie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam na rs zadny tlmic z obyc turba a stredovy tlmic nahradeny tdi trubkou. Hluk sa zvysil minimalne. Funguje to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam na rs zadny tlmic z obyc turba a stredovy tlmic nahradeny tdi trubkou. Hluk sa zvysil minimalne. Funguje to.

Osobne si myslím, že keď prečipovaná RS zvláda 152kW s tým istým tlmičom ako 132kW, tak prečo by nezvládala 132kW s tlmičom pre 110kW, nie?

A stredný si vyhadzoval prečo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvovýroba znamená čo? Že to je original čo montuje Škoda?

Mělo by to tak být, jen to nebude v balení origo Škoda, ale dodavatel a značka je stejná.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtěl bych se zeptat zda je koncovka na origo. výfuku navařená? Viděl jsem jen našrobovanou přes třmeny je to neorigo nebo je to brano jako náhradní díl? Je na koncovce nějaká homologace?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslíš asi len tú nerezovú koncovku, nie výstup z tlmiča, že?

Skúsim si spomenúť a pozrieť.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nazdar. Dajú sa reálne zameniť tie výfuky? 110kw do 132kw RS? Každý tvrdí niečo iné. Stačí prevariť koncovku? 

Edited by R.jakubco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...