Jump to content

Palivový filtr

Michal Petschke
 Share

Recommended Posts

Nemusíš si nechat interval měnit. To jsou nějaký bláboly jako tu někdo psal že je pŕi výměně naftovýho filtru nějak softwarově něco odvzdušnit. Nesmysl. Ani se nezavzdušní a když vynuluješ interval v 15tis tak automaticky máš další výměnu po 15 tis. Jednoduchý. To akorát pohádkáŕi to tu komplikují.

• Upvote 1

no pletieš to ty...aby sme si rozumeli,tak tie podľa teba bláboly platia predovšetkým u CR motorov (odvzdušnenie spustiť diagnostikou) ...u PD sa nič odvzdušňovať nemusí ...

...za ďalšie: ak má niekto nastavený interval QG1,tak pri vymazaní serv.intervalu diagnostikou ostáva znova QG1 

• Upvote 1

• 2 months later...

Je moc zajímavý že jsem si měnil naftový filtr sám. Nikde jsem nic neodvzdušňoval. A ve Škodaservisu to dělají úplně stejně. Děláte věci vy tady složitý. Ve skutečnosti složitý nejsou. Nikdo nic neví o žádném soft odvzdušnění. Když jsem mechanikovi řekl co jsem tu četl, klepal si na čelo.

Je moc zajímavý že jsem si měnil naftový filtr sám. Nikde jsem nic neodvzdušňoval. A ve Škodaservisu to dělají úplně stejně. Děláte věci vy tady složitý. Ve skutečnosti složitý nejsou. Nikdo nic neví o žádném soft odvzdušnění. Když jsem mechanikovi řekl co jsem tu četl, klepal si na čelo.

všetko raz skončí ....aby ho to čelo zachvíľku nebolelo

Ani v servisním manuálu nic takového není při výměně naft filtru. Prosím odkaz na odvzdušnění přez diagnostiku. Nemůže být protože žádná odborná literatura nic takového nepopisuje.

no s prepáčením moderátora tu hodím ešte jednu prílohu a to dokonca priamo s ElsaPro...takže dúfam,že už dohady skončia ...ak sa dá poprosím moderátora to presunúť do patričného vlákna...ďakujem  :kol-47:

post-62595-0-70566400-1422900154_thumb.p