Zodiaque1 5 Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 udivuje mě, že to dělá i u novějších aut, že to nepořešili. Mě to opravili u O3 rv.12/2013. a nyní u O3 rv. ?/2016 to dělá taky...... Quote Link to post Share on other sites
tiktak 54 Posted March 20, 2020 Share Posted March 20, 2020 Nevím jak je to ve výrobě,ale když jsem objednával to uložení, bylo v počítači přímo napsáno modifikovaný díl a šel do prodejny z německa. Quote Link to post Share on other sites
Czermik 2 Posted March 30, 2020 Share Posted March 30, 2020 V 13. 12. 2019 na 15:10, tiktak napsal: Jen se nenech, chtějí jen prodávat nová auta, ale závady neřeší. Pokud je to při točení doleva je to stopro uložení převodovky. Taky u mě byly samé výmluvy, až sem si to vyměnil sám a to tichu je úžasný. Ta vrzající náprava, tak to tě taky odbyli , namazání je na chvilku, musí se vyměnit silentblok na rameni nápravy, ten co je pod nohama. můžeš prosím napsat číslo dílu na ten silentblok na rameni? nebo je to takovy ten "puk" v rameni? Quote Link to post Share on other sites
tiktak 54 Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 (edited) číslo už nevím, našli mi to podle VINu u nás v krámu, když jsem to objednával. Jinak je to ten silentblok i s celým tím hliníkovým držákem. Někde výš to je vyfocený. Stačí když tak sz. Edited March 31, 2020 by tiktak Quote Link to post Share on other sites
Bernyy 0 Posted April 8, 2020 Share Posted April 8, 2020 V 28. 1. 2020 na 19:35, SEBEK napsal: ZDRAVIM CHTEL BYCH SE ZEPTAT KDYZ TADY RESITE TO HUCENI PRI ZATOCENI DO LEVA MAM OKTAVKU 3 A KDYZ ZATOCIM NEBO JEN POHNU VOLANTEM DO LEVA PRI JIZDE TAK JE VIC SLYSET MOTOR DO PRAVA NIC TICHY TAK NEVIM JESTLI JE TO NORMALNI.DIK ZA RADU JARDA. Pozoruji stejnou věc. V předchozích příspěvcích uživatelé píší o hučení, drhnutí, rachocení, mě se při zatáčení doleva, pod plynem, zesiluje onen typický cvakavý zvuk TSI motoru. Je jasně slyšitelné, že je to zvuk motoru. Dokážu si celkem představit, že se přes vadný silentblok zvuk roznáší do karoserie. Než ho ale začnu měnit a rozebírat půl auta, rád bych se zeptal kdo to měl stejný. Podotýkám že olej v motoru je, na horní rysku, aby někdo nezopakoval nejapný dotaz autorizovaného servisu... EA211 - 1,2TSI / 81kW, 50.000 Km Quote Link to post Share on other sites
Buchys 3 Posted May 26, 2020 Share Posted May 26, 2020 (edited) Mám to stejné a byl jsem v servise, kdy technik zkoušel za volantem při odbočování vlevo s vyšlápnutou spojkou střídavě dávat dvojku a neutrál. Na neutrál ticho, na dvojku hrčení (zvuk motoru). Šel celkem najisto, jedná se o vadné uložení převodovky... (na 99% dle technikovo slov) EDIT: Ještě doplním že mám 1.5 TSI z 12/2018 a technik byl hodně překvapený, že to ještě u těchto novějších aut není vyřešené... Edited May 26, 2020 by Buchys 1 Quote Link to post Share on other sites
Buchys 3 Posted June 8, 2020 Share Posted June 8, 2020 Po návštěvě servisu je to lepší. Všechno šlo na záruku, takže jsem nic neplatil. Teď očekávám, že ty nový silentbloky ještě trochu změknou a bude to ještě tišší. K identifikaci problému stačí do zatáčky zkoušet zařadit / vyřadit se stále sešláplou spojkou, jak jsem psal výše. 1 Quote Link to post Share on other sites
Baconn 2 Posted June 8, 2020 Share Posted June 8, 2020 Tak vrzání uzavřeno. V únoru mi vyměnily díl a vše je v pořad. 4 měsíce jsem poslouchal kdyby se něco projevilo, tak píšu až teď. Jak jsem psal v prosinci nevěřily, napsaly na škodovku ještě jsem jim ukázal závadu a pak to vyměnily. Takže závada není jen u Octavie III před FL ale i po FL rok výroby 7/2017. Quote Link to post Share on other sites
David Stoupa 1 Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Zdravím, je tu někdo kdo řešil uložení i u 2.0 TDI? Mám rok 2016 a 109xxx a příznaky po přečtení vlákna zdají být úplně stejné. Hučení/chrčení při zatáčení doleva. Nejvíce je to slyšet při nižších rychlostech do 50 km/h. Hučení pouze pod plynem, přičemž je slyšet i reakce na přidávání/ubírání plynu. Při vyřazené rychlosti nic. V jednom autorizáku nic neslyší a v druhém tvrdí že je to ložisko diferenciálu. Pár lidí jsem psalo podobné příznaky u 2.0 TDI, ale už nenapsali jak to vyřešili, co jsem koukal tak u Kodiaků je s tím také problém. Quote Link to post Share on other sites
Cvibach 0 Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 (edited) O3 1,6TDI 2015 150000km. Stejne priznaky - huceni pri zataceni do leva - jen pri zarazene rychlosti. Na neutral zadny zvuk. Dil jsem vymenil za MEYLE 100 199 0203. Delal jsem sam - trochu drbacka povolit srouby schovane za kabelovym svazkem, ale dalo se. Po vymene je po problemu. Puvodni dil cely vymackany. Timto dekuji vsem v tomtu vlaknu za info. Edited July 8, 2020 by Cvibach Quote Link to post Share on other sites
Mohelnicak111 0 Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 V 2. 7. 2020 na 8:53, David Stoupa napsal: Zdravím, je tu někdo kdo řešil uložení i u 2.0 TDI? Mám rok 2016 a 109xxx a příznaky po přečtení vlákna zdají být úplně stejné. Hučení/chrčení při zatáčení doleva. Nejvíce je to slyšet při nižších rychlostech do 50 km/h. Hučení pouze pod plynem, přičemž je slyšet i reakce na přidávání/ubírání plynu. Při vyřazené rychlosti nic. V jednom autorizáku nic neslyší a v druhém tvrdí že je to ložisko diferenciálu. Pár lidí jsem psalo podobné příznaky u 2.0 TDI, ale už nenapsali jak to vyřešili, co jsem koukal tak u Kodiaků je s tím také problém. Také mám podobný problém na 2.0 tdi 4x4 při 189 xxx r.v. 2016. Za týden jdu na servis, kde budou měnit uložení převodovky a náboj s ložisky u lp kola, tak uvidím. Quote Link to post Share on other sites
Mohelnicak111 0 Posted July 16, 2020 Share Posted July 16, 2020 V servisu nakonec vyměněno jen uložení převodovky a problém je odstraněn. Cena v autorizáku včetně práce a originálního dílu byla 3650. Díky za tipy. Platí to tedy i pro OIII 2.0 tdi. Quote Link to post Share on other sites
tiktak 54 Posted July 20, 2020 Share Posted July 20, 2020 Já mám tak 2.0 Tdi 110 Kw a popisoval jsem to tu už několikrát. V 99% je to uložení. Quote Link to post Share on other sites
Dejv10 0 Posted November 27, 2020 Share Posted November 27, 2020 Má Octavka 2014 1,4 CNG, 102 tis. km zřejmě stejný problém hučení, když sešlápnu spojku tak přestane hučet. Kdo měnil uložení převodovky, měnili jste i šrouby? případně jste je kupovali kde? Díky za info, nemůžu najít nikde přesné označení šroubů, takže dopředu nevím jaké koupit. Měnit budu sám. Quote Link to post Share on other sites
tiktak 54 Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 V 27. 11. 2020 na 13:36, Dejv10 napsal: Má Octavka 2014 1,4 CNG, 102 tis. km zřejmě stejný problém hučení, když sešlápnu spojku tak přestane hučet. Kdo měnil uložení převodovky, měnili jste i šrouby? případně jste je kupovali kde? Díky za info, nemůžu najít nikde přesné označení šroubů, takže dopředu nevím jaké koupit. Měnit budu sám. Úplně zbytečný měnit šrouby, já tam dal ty starý a pohoda. Jen jsme to povolovali rázovým utahovákem . Quote Link to post Share on other sites
Sudetak 73 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Dejv10 Neztratí se ti dílenská příručka i Etka, dá to práci, ale pak máš všechny informace k ruce, tedy i čísla šroubů. Quote Link to post Share on other sites
Dejv10 0 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Hotovo ... uložení převodovky vyměněno, šrouby jsem nechal původní. Povolit šrouby šly, dotáhnout na předepsaný moment OK, ale + čtvrt otáčky (90 st.) navíc nemožné, dal jsem tak 60-70st. Uložení bylo už takové rozžvýkané. Můj problém, ale vyřešený zcela není. Quote Link to post Share on other sites
Sudetak 73 Posted January 3 Share Posted January 3 Ložiska diferenciálu ? Quote Link to post Share on other sites
Dejv10 0 Posted January 3 Share Posted January 3 před 6 hodinami, Sudetak napsal: Ložiska diferenciálu ? Jestli ložiska diferenciálu jsou špatné nevím, tohle neumím sám zhodnotit. Hučení se projevuje velmi zvláštně, jezdím stejnou trasu z domu do práce a zpět, je zvláštní jak jedu po rovině, do kopce atd. cca to začne hučet na stejných úsecích, rozdíl je jet do kopce atd. Má na to hodně vliv, asi jestli je převodovka v záběru pod plynem, když uberu plyn tak hučení většinou přestane. Z kopce bez plynu to lehce hučí, po sešlápnutí spojky přestane. Quote Link to post Share on other sites
beuticek 1,320 Posted January 3 Share Posted January 3 Možná je to blbost, ale kdysi jsem měl taky záhadu s hučením předního kola. Nakonec po 2 hodinách pátrání servis zjistil, že se malinko uvolnily šrouby u kola. Byl jsem tam za blbce. Zkus to přetáhnout a uvidíš. Quote Link to post Share on other sites
Dejv10 0 Posted January 3 Share Posted January 3 Šrouby kola to nebudou, dělá to už druhým rokem, kola už byly několikrát přehozené. Měnily se minulý rok i zadní kotouče a taky beze změny v projevu hučení. Zvláštní, že jednou to dělá, po chvíli přestane, pak znova atd. je to fakt změnou terénu (rovina, kopec, z kopce) a jak šlapu po plynu. Quote Link to post Share on other sites
bouchy 45 Posted January 3 Share Posted January 3 Ložiska, homokinetický kloub... hučení diferenciálu se zjišťuje stetoskopem na heveru. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.