Jump to content

Pomalu padající otáčky - 1.6 74kW AEH


emem131
 Share

Recommended Posts

Ahoj,


již dlouho dobu na svém autě řeším problém s otáčkami. Pokud z otáček pustím plyn, otáčky padají a přibližně na 1800 začnou padat pomaleji, než se dostanou na volnoběh. Problém se projevuje při teplém i


studeném motoru, při jízdě i na místě.


- škrtící klapka je vyměněna za jinou použitou, je vyčištěna, nastavená


- teplotní čidlo vyměněno, údaje posílá správné


- čističem brzd jsem zkoušel, zda motor někde nepřisává falešný vzduch  = žádné takové místo jsem nenašel


 



Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By o3-scala
      Ahojte, 1.0 tsi pri štarte točí cca 3 až 5 sekúnd. Pri studenom aj teplom štarte. 
      Je to normálne? 
      Nikdy predtým som sa s tým pri inom aute nestretol. 
       
      Druhá vec - po naštartovaní dosť dlho sú zvýšené otáčky, niekoľko desiatok sekúnd motor točí cez 1500 ot. 
      Je to chyba alebo vlastnosť? 
      Je to dosť nepríjemné, pri rozbiehani hlavne.. 
    • By miklisek
      U tátovy "nové" (= ojeté) Fabie 3  motorem 1,0 55kW CHYB s najetými 117tkm je běh studeného motoru na volnoběh hrozný, jako první jsem dal nové svíčky, budu měnit i filtr. Chci dál vyčistit škrtící klapku, protože je docela hodně zakarbonovaná. Asi ji odmontuju a vyčistím pořádně i zespodu acetonem, čističům ve spreji moc nedůvěřuji, ty se dolů pod klapku nedostanou. Jak ale udělat základní nastavení přes VCDS 20.4.1 ?   Na netu jsem našel jen nastavení u starších aut typu Fabia 1 s původním MPI 1,4 přes VSDS v jednotce 01 Motor/04 Základní nastavení/kanál 060. V novém VCDS 20.4.1. to je ale asi jinak. Poradí někdo z mechaniků?
    • By 64bit
      Dobrý den,  mám problém se svojí 1.9 SDI. Při jízdě na studeném motoru pocituji skubani okolo 1900-2000 otáček. Další problém je,  že při vypnutí motoru se celé auto oklepe. Vydedukoval jsem,  že by to mohla dělat klapka,  u které jsem zjistil že se zřejmě nehybe tak jak by měla (zůstává neustále otevrena),  navíc v první poloze klíčku bzuci a cvaka. Zkoušel jsem vyčistit čistícím sprejem,  nepomohlo. Chci se tedy zeptat zda mám vůbec chodit na diag zkoušet nastavovat nebo jestli je klapka KO. Děkuji. 
      VID_20200715_172216.mp4
    • By Pepa119
      Zdravím lidi mám tu Fabii 1.4 16v po otevření zátky na doliti oleje do motoru houpaji otáčky auto vůbec nejede ,nevíte někdo kde je problém?dik za info .
    • By Agraelos
      Zdravim,
      chtěl bych se zeptat: Po startu auto vibruje, ale jenom do 1500 ot./min a nejvíc zhruba lehce nad volnoběžnejma otáčkama a to i při neutrálu. Po překročení otáček je všechno zase víceméně normální. Nedávno byla vyměněna kompletní spojk. sada (včetně dvouhmoťáku). Mechanik, co to dělal, řikal, že by to tim bejt nemělo. Vymáčknutí spojky nepomůže. Kontrolky neindikují žádnou chybu. Někoho napadl silentblok (spodní), popř. vstřikování, avšak spíš to vypadá, že je něco uvolněný a možná uvnitř palubky. Nevíte, co by to mohlo způsobovat? Nebo to bude na celý rozebrání?
      Díky za odpověď.
       
      Superb II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 8V (BMP), rok 2008, najeto přes 280 tis. km
×
×
  • Create New...