Jump to content

Čištění ozonem


street-dog
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By miklisek
      U tátovy "nové" (= ojeté) Fabie 3  motorem 1,0 55kW CHYB s najetými 117tkm je běh studeného motoru na volnoběh hrozný, jako první jsem dal nové svíčky, budu měnit i filtr. Chci dál vyčistit škrtící klapku, protože je docela hodně zakarbonovaná. Asi ji odmontuju a vyčistím pořádně i zespodu acetonem, čističům ve spreji moc nedůvěřuji, ty se dolů pod klapku nedostanou. Jak ale udělat základní nastavení přes VCDS 20.4.1 ?   Na netu jsem našel jen nastavení u starších aut typu Fabia 1 s původním MPI 1,4 přes VSDS v jednotce 01 Motor/04 Základní nastavení/kanál 060. V novém VCDS 20.4.1. to je ale asi jinak. Poradí někdo z mechaniků?
    • By Rypicong
      mám ještě jeden dotaz, od té doby co jsem se vracel ze Špindlu ( necelé 2 týdny ), mi při nezapnuté klimatizaci jde z výdechu smrad - přesně to smrdí jako blitky. Pokud zapnu klimatizaci, smrad přestane. Netuší někdo, co to může způsobit u fungl nového auta ? ( krom toho že by tam vlezlo nějaký zvíře, nebo tam něco zateklo ). Což nevypadalo při prvním ohledání...
       
      Nechce se mi nasávání rozebírat, tak se dopředu ptám, jestli to nemůže něco jiného způsobit...
    • By wizaard
      V zimě mi začal ventilátor čerstvého vzduchu (umístěný v prostoru nohou spolujezdce, za přihrádkou) nepříjemné pískat, než se zahřál. Vyjmul jsem ho proto, vyčistil a namazal. Vyjmutí ventilátoru čerstvého vzduchu není taková legrace, jak se to z dílenské příručky zdá, níže pár mých postřehů.
       

       
       
      Na úvod: Doporučuji si při práci s ventilátorem lehnout do prostoru pro nohy spolujezdce tak, že hlava je pod ofuky nohou. Poslepu to nelze.
      Odšroubovat dvě plastové „matky“ a sejmout měkký (kosmetický) kryt ofuků nohou spolujezdce. Kryt je dvěma matkami pouze jištěn, aby neupadl, není jinak přichycený, pouze zasunutý za okraje prostoru (přístrojovou desku a přihrádku spolujezdce). Odpojit svorkovnici ventilátoru (pozn.: větší svorkovnice, blíže motoru). Odjistit ventilátor (plastová západka, nebo šroub (3.1) – pokud nebyl dříve demontován, vždy by tam měla být plastová západka) Otočit tělo ventilátoru proti směru hodinových ručiček, čímž se uvolní a lze s ním pohybovat. Vyjmout ventilátor směrem dolů. Poznámky: Ačkoliv teď vyjmutí ventilátoru působí snadno, snadné to není, pokud jej nechcete poškodit a vytahovat hrubou silou (nedoporučuji). Překáží jak ofuk nohou, tak koberec podlahy a také přihrádka spolujezdce. Doporučuji přihrádku spolujezdce vyjmout (lépe se dostanete k ventilátoru), nebo alespoň odšroubovat všechny spodní šrouby, aby se uvolnila její spodní část. Potom se uvolní i ofuk nohou a ventilátor lze už výrazně snadněji vyjmout. Stále to ale vyžaduje trochu trpělivosti a „manévrování“.
       
      Ventilátor lze nyní s opatrností vyčistit (doporučit se dá kompresor se stlačeným vzduchem, nicméně poslouží v nouzi i výkonný vysavač). Pokud chcete z motoru ventilátoru uvolnit maximum nečistot, položte ventilátor na lopatky a klepejte vhodným nástrojem na plastové tělo motoru. Z vnitřku budou vypadávat nečistoty. Není na škodu štětečkem očistit také samotné lopatky.
       

       
       
      Ventilátor lze nyní taky namazat vhodným mazivem. Nedoporučuji používat větší množství.
    • By camillio
      Nazdar rapiďáci,
       
      zítra si jedu pro nového rodinného mazlíka, Rapid 1.2TSI LB Ambition Plus. Už teď ale mou radost kazí neradostná vidina toho, co s interiérem dokážou udělat naše dvě pacholata (4.5 a 2.5 roku). Vysavač si vždycky naplní břicho vrchovatě (písek, bláto, bonbony, drobky, tu a tam nějaký list z javoru...), přední sedačky zezadu hnus (naštěstí koženka v citroenu ZX), kufr plný písku z hraček atd. atd.
       
      Takže otázka na rodiče všech malých pacholíků: řešíte to nějak? Už jsem si říkal, že asi na zadní sedačku hodím nějakou tmavou deku, na kterou vždycky posadím ty dětské sedačky a čas od času to vyklepu. Zahnojené boty sundají před autem, nezahnojené asi snesu (uff).
       
      Nikdy jsem nebyl příznivcem služby autu, beru to spíš jako prostředek (do současného by se leckdo mohl štítit nasednout ), ale nerad bych, aby nové zestárlo příliš rychle...
×
×
  • Create New...