Jump to content

Recommended Posts

Zdravím všechny uživatele tohoto fora!

Dobu jsem zde i na internetu hledal informace o adaptaci klapky přímo na motoru 1,4 MPI 50kw a bohužel jsem nikde neuspěl.. Skrz „diagnostiku“ jsem si udělal adaptaci klapky. Z vyhodnocení – Adaptace O.K. usuzuji, že by v tom problém neměl být, nicméně…

 

Koukal jsem se na základní nastavení, které při nesešláplém pedálu ukazuje hodnotu 10110110. Dále by mě zajímalo, kolik km najedete na nádrž.

 

Tykám si s vyšší aktuální spotřebou, která při sešláplém plynu skočí za studena i na 32L\100km. Ve městě z toho je podle palubního počitače průměrně kolem 10L\100km.

.. Nemám v okolí žádné Fabiátory, u kterých bych si mohl tuto hodnotu ověřit, tak doufám, že se zde někdo najde. :kol-149:

:kol-47: Předem děkuji za pomoc :kol-47: 

Link to comment
Share on other sites

Skrtici klapka po vycisteni, se nastavuje po urcitem case sama, defakto kdyz to reknu lidove, zvykne si ;) ..... kazdopadne z dotazu sem nepochopil na co se tedy vubec ptas ;) .... jestli ti jde o tu hodnotu, dival si se kolik bvy mela byt ? jak se chova auto pri prerazeni a podrazeni ?

Spotrebu bych asi neresil, kor ve meste,.... aktualni se mi kdyz chci pohybuje i na 56l/100km .... zalezi podle stylu jizdy, hlavne ve meste,.... kdyz jedu po meste a pospicham litam vsude mozne typou brzda-plyn .... mam dlouhodobou na cca 9,6l/100 km

Kombinovana mesto-mimo mesto dam klidne za 7,2 l/100 km

no a mimo mesto sem ochotnej jet svizne pri prumerny rychlosti 60km/h cca okolo 6,5l/100km ..... kdyz setrim a opet predvidam sem schopnej zajet od 4.8 - 5,6l/100 km .

 

Spotreby co sem ti vypsal jsou realny,... palubak mam vypocitanej ze cca o 0,3 - 0,4l/100km ubira, tudiz spotreby jsou realny co vzdycky z palubaku a po dotankovani vyjde ;)

Link to comment
Share on other sites

Asi takhle - Nikde, ani v příručce jsem nenašel nic o tom, jaké jsou hodnoty u základního nastavení klapky. Proto bych ocenil, když by se někdo, kdo má možnost si zdiagnostikovat fabii podělil s hodnotama, které má u klapky on, abych to mohl porovnat... Takhle nějak jsem to myslel, lépe to bohužel popsat neumím.  :D

 

Jinak co se týká té spotřeby co jsi vypsal, tak se + - schoduji.. 

Link to comment
Share on other sites

Autocom to má v aktuálních hodnotách hned na první stránce, kde to má například takovej VAG netušim..

 

O víkendu se mi snad poštěstí diagnostikovat jinou 50kw Fabii, tak se s výsledkem podělím i zde.. :) Nicméně čím více srovnávní, tím lépe :kol-47::D

Link to comment
Share on other sites

No já mám sice 44kW ale tyto motory jsou stejný, liší se v min. věcech.

Ty hodnoty se daj zkontrolovat v DP. kde máš i napsáno co přesně by mělo kde bejt, ale já nikdy nedosáhl přesně toho co tam píšou.

Neřeším to auto jezdí tak jak má a spotřeba je dlouhodobá 6,4  - 6,5l/100km.

Když to ráno nastartuju a rozjedu dost často mi ukazuje aktuální spotřebu i 99l, je to spíše při sešlápnutí plynu, ale po zahřátí to pak padá a ukazuje jak má.

při brždění mmotorem sem na 0,0.

Jinak město cca max 5km jízdy 7-10l

mimo město cca 5 - 7l

záleží na tom jak jedu, kopce, z kopce, rovinka atd.

Edited by wiglegummi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Takže jsem po nějaké době zjistil, že hodnota na škrtící klapce je stejná i u druhé fabie..

Nicméně jsem zjistil, že 2 těsnící kroužky u vstřikovačů byli uplně K.O. Dále jsem vyměnil těsnění pod sacíma svodama, výfukovejma parohama, vlnovec a spotřeba konečně neukazuje nesmysli.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

kdyz je zasrana, vznika na stenach bordel, kdyz to nasava vzduch tak se vzduch rozvlni-rozvibruje a uz obtizneji putuje sacim potrubim,.... tudiz, cim rychlejsi a hladsi prubeh vzduchu tim lepsi, pak take jeste cim studenejsi, tim lepsi pro motor vice ho dokaze spotrebovat = ma mensi hustotu ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By sk0d@
      Na trhu sa daju kupit cinske klony OBD2 Bluetooth adapterov z roznych zdrojov (Aliexpress, Dealextreme, Aukro atd.)
       
      Problemom je vyskyt "zlych" adapterov. Ich nefukcnost spociva v tom, ze nepodporuju vsetky protokoly potrebne pre fungovanie specifickych aplikacii ako je:
      "Carista" - kodovanie a diagnostika koncernovych aut (podporuje aj dalsie znacky) "Carly for VAG" - kodovanie a diagnostika koncernovych aut "VAG DPF" - diagnostika DPF filtra koncernovych aut "DTC Fault Memory erase for VAG" - diagnostika koncernovych aut  
      Pre spravny chod tychto aplikacii potrebujeme vhodny Bluetooth adapter vo verzii 1.5 (toto varovanie najdete aj na domovskych strankach tychto aplikacii).
       
      Ak uz mame doma adapter, a chceme zistit jeho skutocne moznosti, pripadne dovod jeho nefukcnosti, mozeme pouzit aplikaciu "ELM327 Identifier", spravny adapter by mal ukazovat takyto vysledok.

       
      Najjednoduchsim sposobom, ako minimalizovat riziko kupy zleho kusu, je citanie komentarov na danom e-shope, pripadne cerpanie informacii z tejto temy.
       
      Bohuzial, aj tak nie je 100% istota dobreho nakupu. Na zakladne kladnej skusenosti som po cca pol roku kupil totozny adapter z Aliexpress, a ten novy (s totoznym dizajnom plastoveho obalu, nalepkou) uz mal problemy s pripojenim.
    • By Ladacz
      Prodám blatník co visel 6 let na zdi a ukazoval zázračný rozdíl za použití jisté leštěnky. Je potřeba ho doleštit a tu zázračnou leštěnku už nemám:D
      Je pěknej, bez koroze, viz detailní foto.
      Osobní předání Praha.
    • By Benny-ova
      Zdravím, koupím toto příslušenství pro vozy Škoda Felicia a Octavia, případně má-li to někdo ve svém voze a změřil by mi to budu rád.
      KCD072001 a KCD072002 - plastové kryty oken (tzv. ofuky);
      KDA072015 - plastové kryty prahů;
      KGA093005A - dekorativní polepy středních sloupků;
      GEA093001A - bezpečnostní paket;
      GEA093013 - halogenová autolampa;
      DMA000001 - taška do kufru velká;
      DMA000005 - taška do kufru;
      DMA000007 - síť na zadní opěradlo malá;
      Děkuji
    • By DanKm
      Dobrý den, po výměně LZ zámku v aut. servisu jsem při přebírání zjistil, že při odemykání auta klíčkem a následném zapnutí zapalování mi jednou houkne alarm. Jinak vše ostatní funguje normálně. Auto je Fabia 1 combi Elegance s centrálem na DO a originálním alarmem rovnou z výroby (5/2007).
      Dle návodu se má při odemčení klíčkem do 15 s zastrčit klíček a zapnout zapalování, jinak se zapne alarm. Tj jasný, to vím a to mi tak i funguje. Ale můj problém je jiný: když např. za 5s po odemčení klíčkem zapnu zapalování, tak ten alarm houkne jen jednou a pak už je všecho v pohodě. Vůbec netuším co má to jedno houknutí znamenat. Auto normálně zamykám i otevíram DO na klíčku, tam i teď po výměně všechno odemyká a zamyká jak má a když jsem dřív párkrát zkoušel i to odemykání zastrčením klíčku (tak auto normálně neodemykám, když mám DO že) tak to vždy fungovalo bez houkání - prostě vždy tak jak má. Netušíte někdo, čím by to mohlo být prosím? Nebo jestli to souvisí nějak s tou výměnou zámku - a nebo je to ještě jiná závada?
      Jak jsem přijel domů ze servisu tak jsem ještě zkusil odemknout náhradním klíčem (oba klíče mám původní), a u něj mi to houknutí nedělalo a u toho co jsem měl s autem v servisu stále dál ano. Tak jsem podezíral ten první klíček, třeba slabá baterka, vadný nebo blbě spárovaný.  Ale když jsem to s tím náhradním zkoušel znovu dnes tak to začalo 1x houkat taky. Takže teď už to dělá to samé i při odemčení tím náhradním klíčem. Tak to už fakt nevím. :-(
      (Ten LZ zámek se měnil protože LZ dveře se náhodně někdy neodemkly nebo naopak někdy nezamkly - dle vyjádření servisu vadný mikrospínač a proto vyměnili celý ten zámek.)
      Jinak se omlouvám jestli je to moc složitě popsané - chtěl jsem to vyjádřit co nejpřesněji. Kdyby bylo potřeba něco dalšího co mám zkusit nebo doplnit tak se ptejte prosím. Uvítám každou radu - protože tohle je pro mne teda záhada:-). Diky!
       
    • By Dixik2
      Ibiza FR 1.5 TSI DSG facelift má základní ceníkovou cenu 544 900 Kč.
×
×
  • Create New...