Jump to content

Problém s magnetickými přepínacími ventily


brudr
 Share

Recommended Posts

Ahoj,potřeboval bych poradit jestli se stím někdo už nesetkal.Když ráno nastartuji auto a jedu je v pohodě, pak přijedu k obchodu chcípnu auto,po deseti minutách se vrátim normálně nastartuji, ujedu asi 800m a auto chcípne a nejde nastartovat,auto jsem odvezl do škodovky, kde mi byl vyměněn elektromagnetický ventil na plnění turba, prý byl skratovaný a udajně sebou bral i ostatní dva,druhý den se závada opět opakovala natoš jsem si pořídil svuj VAG, kde jsem zjistil že pokaždý když to začne chcípat tak se tam opakují čtyři závady:19561-Přepínací ventil Klapky v sání (N239)   18027 Relá žhavicích svíček  17957Magnetický ventil omezení plnicího tlaku   17849Ventil recirkulace spalin. Motor 1.9 TDI, 74 kw, r.v. 2001. Najeto 230 000km

 
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...