Jump to content

Vnitřní kloub poloosy


robi70
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

při jízdě do pravé zatáčky je slyšet takové neříjemné vrrr od levého předního kola. No a často slyším i takovou rezonanci od přední nápravy, když se auto zhoupne za jízdy. Můj známý automechanik to tipuje na vadný vnitřní kloub poloosy. Psal jsem několika prodejcům autodílů a téměř všichni mi nabízejí "originální" díly za částky přesahující 3tis. + vratnou zálohu kolem 1tis. Mají v nabídkách i levnější varianty, ale ty buď podle VIN nepasují anebo prodejce nezaručuje, že budou pasovat. Jeden prodejce mi nabízí výrazně levnější díl od firmy JP Group, který by měl na 99% pasovat (pokud ne, mohu vrátit). Prý je to slušná kvalita, já tuto značku ale vůbec neznám. Máte někdo zkušenosti s touto značkou? No a ještě na jiném fóru jsem četl, že borec "pořešil" dočasně tuto závadu natlačením značného množství maziva pod manžetu toho kloubu a vůz pak jezdil tiše několik tisíc km, že ten kloub byl prý suchý. Moc se mi nechce věřit, že by to až tolik pomohlo. Co vy na to?  

Link to comment
Share on other sites

Casy, jsem 2. majitel, dle tacho asi 175 tis, skutečnost nevím. Ale na tom videu je vidět, že to má najeto pouze 32 tis, takže netuším, jaká je životnost tohoto dílu u Supa2. Ale jestli to má stejnou životnost, jako slavný řetězový rozvod, tak se ani nedivím, ten už jsem taky musel nechat vyměnit... :kol-32:

Link to comment
Share on other sites

natlač mazivo a za tu dobu co ti to ještě třebas vydrží našetři na originální díl....jsou věci, kde opravdu origo věci vydrží a oplatí se.

Už druhý den se marně snažím najít prodejce, který by mi nabídl levnější alternativu místo originálu, ale vypadá to tak, že kromě dílů z Číny nic jiného na trhu není. Takže máš recht, pujdu do origo. dílu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ozývá se mi také takové zachroupaní od levého předního kola, pouze při jízdě do pravé zatáčky a při podrazovani,ze 3 na 2 a sešlanuti plynu, u man.převodovky.Je to jen chvilinka.Na rovině nic.Měl jsem teď ko přední destičky,levá horší a kotouče mají trochu hranu,dával jsem nové destičky.Mechanik na to mrknul a říkal, že to bude tou hranou a destičkama,že si to teď sedne až trochu zabrzdim.Že to vypadá vše jak nové, auto má 110tis km.Me se nezdá že by to se to ozvalo, jen v zatáčce. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Superb už sice nemám,ale mám stejný problem jako PetrKV u octavie I při podřazení z 3 na 2 a následném přidání plynu se ozve křup od levého kola nebo když jedu na 3 a při nízkých otáčkách přidám plyn tak to taky chroupne..v zatáčce a v plným rejdu nic. Může to být vnitřní homokloub nebo převodovka? Díky

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...