Přejít na obsah

Klepání v přední nápravě


TraCker

Doporučené příspěvky

Originál tyčky i čepy řízení jsou tam. Stálo to ranec peněz a hned po vybalení z pytlíku přišlo mírné rozčarování.

 

Na čepu a tyčce je vyražený nápis ECO, i když jsem žádné Economy díly neobjednával. Na krytce čepu byly černé mastné otisky. Takže se opravdu tyto díly (asi přímo v TRW) repasují. Ale vše vč. závitů vypadalo "nově".

 

Dále mě překvapilo, že tyčky se v kloubu pohybovaly velmi snadno a po namontování čepu neudržely ani vlastní váhu a "padaly dolů". Měl jsem tedy obavy, ale vše je OK, bez vůle a tiché. Doufám, že to tak dlouho vydrží...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl bych na vás malý dotaz. Když couvám a zabrzdim, něco mi klepne nebo cvakne v přední nápravě, konkrétně někde u levého kola. pokud zabrzdím znovu, už se to neozve, jen při prvním sešlápnutí brzdy. Pokud brzdim, když jedu dopředu, nic takového se neozývá. Věděl byste někdo, co by to mohlo být? Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj zdá se mě, že jsem kdysi sem zakládal téma.Ale nemohu to najít.

 

Chci se zeptat. Opět mě něco křupe v přední nápravě.

 

Křupe to při natočení kol do strany na místě i 2x za sebou. Při rozjíždění bez plynu s natočenými koly, při jízdě i při brždění do zatáčky ikdyž je spojka sešláplá. Křupe taky při otáčení volantem a pomalém rozjíždění.

 

Nekřupe to při rozjezdu na plný plyn.

 

Křupání se nám zdá, že se ozývá z prostředka a z levého kola. Rány jdou cítit i v podlaze.

 

Mechanik mě vyměnil silentbloky ramen, čepy řízení a za 2 dny vymění horní uložení tlumičů. Ikdyž to podle něj nepomůže. Myslí si, že to může dělat silentblok převodovky. je to možné? Všechno je tuhé. Na místě se nic neprojevuje a můžu vše zkoumat. Pružiny jsou dobré. Další čepy na ramenech prý byly vpohodě. Poraďtě už jsem z toho zoufaly. :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Prosím o radu. Pořád mě lupe něco v předni nápravě a už si nevím rady. Dělá to z prostředka ale někdy se mě zda že i z levého a pravého kola. Jako by něco chodilo do stran. Když jsem zatocil kola do leva a prudčeji se chtěl rozjet tak v tom zakrupalo i 3x za sebou. Ale jinak to krupe i za jízdy když jedu do zatáček. Vyměněn levý homokinetak, čepy řízení, silentbloky ramen, gumičky stabilizátoru, horní uložení tlumičů, lozisko. Pružiny jsou dobré. A vše je tuhé. Nemám na to už sil. Asi to dám do šrotu, nebo prodám. Křupne to klidně každý kilometr nebo 5km nic. Křuplo to jednou i když jsem zatáhl za prave kolo ven z auta za vrchní část pneumatiky a kruplo v tom taky. Kruplo to asi 5x když jsem zajíždel do garáže. To znamená když jsem otáčel kolama a couval na spojku bez plynu. Vše je tuhé. Už jsem to tu řešil ale už si nevím rady tak chci další rady. DĚKUJI. A POLOOSA ma jediná vůli asi 2mm dopředu a dozadu. 

 

 

EDIT: OPRAVENO!!!! Odvezl jsem to takovému garážníckému mechanikovi a ten první den rozebral celou nápravu, vyměnil pravý vnitřní i vnější kloub (vnitřní kloub byl přidřený, vnější chycený taky)  a potom co to pořád dělalo tak už chtěl zkoumat řízení a převodovku. Nakonec druhý den si byl 100% jist, že to dělá 3 měsíce staré ložisko pravého kola. Mělo axiální vůli a tím cvakalo. Málo kdo tomu chtěl věřit a většina kolegů v práci se shodla, že to je blbost, ale mechanik měl pravdu a je to opraveno. :) Pan mechanik byl velice vstřícný, ochotný a snažil se nalézt závadu. Nakonec oprava stála 7200kč, ale mám klid a chudák nad tím trávil 2 dny projížděním a rozebíráním až to opravil. A mohu ho všem, kdo jsou z okolí ostravy doporučit. Jmenuje se pan Petr Vrtal a je ze Staříče. :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mne tiež niečo búcha v prednej náprave,je to taký tupý a nie príliš silný zvuk čo počujem v interiéri.mechanik všetko prekontroloval no nikde nenašiel žiadnu vôľu a ani pajser nič nenašiel ako niekde písal "suri",jedine čo našiel tak zadné silenbloky na ramenách boli už pretrhnuté,tak som dal vymeniť všetky 4 silenbloky,a búchanie neprestalo.

Napriklad na F1 ke´d boli v háji tyčky stabilizátora tak to bolo cítiť na zdvihnutom aute aj rukou že to malo malinkú voľu no tu nič všetko ako pribité.

CO sa týka tučiek stabilizátora tak sú na F1 a F2 zhodné?,preto sa pýtam lebo som nenašiel typ motora BXW ale iba CGGB na tejto stránke.

 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6r0411315-spojovacia-tyc-stabilizatora-skoda-5422.html

 

presne takúto tam mám:Spojovacia tyč stabilizátora Škoda

tyčka stabilizátora.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak ja mám ešte tiež original. Aktuálny stav tachometra 267500km. Len teraz som bol na STK a povedali mi, že by som ich mal vymeniť pretože už majú vôľu a pri prejazde cez spomalovače to tak divno buchne.

 

Inak pri výmene sa nerozhádže geometria, že ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zdar! Rád bych se zeptal, jak se projevují špatné tyčky stabilizátoru. Mám FII zřejmě ještě s nápravou před modifikací a poslední dobou pozoruji tlumené bouchání na nerovnostech. Nedávno se měnily silentbloky, jinak za 110 tkm nic.

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...