Jump to content

PROBLEM S ELEKTRONIKOU(SERVO, POSIĽOVAČ BŔZD, SVETLÁ..)


Brendolíno
 Share

Recommended Posts

Mal som problém s tým, že niekedy pri naštartovaní auta nezaplo servo, resp. svetlá preblikávali až kým mi raz nevyplo servo, posiľovač bŕzd, následne aj motor(našťastie nie na hlavnej ceste). Myslel som si že už pošla baterka(6.5 roka mala) a kvôli nej malo problém aj servo. Kúpil som novú baterku do auta, o niečo slabšiu ale na 1.4 Fabiu to stačí, týždeň to nerobilo nič ale znova sa mi stalo že mi hneď po naštartovaní nezaplo servo a posiľovač bŕzd(asi až po 5 sekundách). Všimol som si že pri otáčaní volantu to utlmuje svetlá o dosť ako keby to servo odoberalo veľa energie. V čom by mohol byť problém?

Link to comment
Share on other sites

servo odebírá mnoho napetí a projevuje se to utlumením intenzity světel, a známému přesně takto blbla elektrika, dočetl jsem se, že by to mělo být tím servem, teď nevím přesně, ale čidlo serva ( špatný, uhnilé druty nebo tak).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Jirasek248
      Zdravím Vás všechny :D, potřeboval bych poradit.
      Mám postarší diesel (cdi - ne škodovku teda) a při druhém sešlápnutí brzdy je o hodně tvrdší, a dlouho trvá než se vakuum "doplní". Z mého měření: při nastartovaném motoru, turbo a EGR od vacua odpojeno, a k vývěvě připojeny paralelně posilovač a měřák - normálně je tlak něco kolem -0,87 bar, při vyšlapání vacua pedálem až do tvrda je tam nějakých -0,3bar a zpátky na -0,8bar se "plní" kolem 9-10 vtěřin, což mi připadá dost dlouho, tak se chci zeptat, jestli si myslíte že je to normální, nebo je vývěva na výměnu.
      PS: Po vypnutí motoru, se tlak ustálí na zhruba -0,7bar a neutíká. Nikde nic nesyčí, ani v motor. prostoru ani kolem pedálů.
      Děkuji Vám za rady :)
    • By Martin 3500
      Čus rád bych se zeptal, jestli někdo z vás neví, jak funguje servo u fábie. Potřeboval bych vědět, jestli po nastartování běží servo po celou dobu, nebo jestli se během jízdy vypíná. Moc vám děkuji za odpovědi Martin 3500.
       
    • By Branislav Š.
      Dobrý den, mám jednu otázku: kupil som Škoda FAVORIT 135 LS, r.v. 1990 VIN č. TMBACA300M0293359 a má namontovaný posilňovač riadenia. Je to tuning, alebo tam bolo servo pôvodne? (mohlo sa jednať o exportnú verziu).  Potrebujem to zistiť predtým, ako si pojdem vybavit certifikát historického vozidla. Ďakujem pekne za pomoc. Branislav Š., Považská Bystrica, SK
    • By vladiceek
      Dobry den, mam problem se Supem, neustale se mi povoluje sroub tusim ze k prevodovce rizeni a kdyz je povoleny tak jde slyset krupani (jako by kruplo v kloubu) po dotazeni je to bez krupani. Kdyz jsem tam dal lepidlo na zavit tak to vydrzelo cca ctvrt roku ale opet se povolil. Nasel jsem schema ve kterem jsou ty sroubky oznaceny a povoluje se konkretne sroub cislo 1. 
      Nevim si s tim uz rady nejspis dojde na servis ale kdyby to byla nejaka prkotinka tak bych si to rad udelal sam :)
      A jeste otazka podle schematu - je nebezpecne s tim jezdit?
      Diky moc :)

    • By Agraelos
      Zdravim,
       
      měl bych otázku -> při sundání (kvůli výměně) starýho plast. uchycení v brzd. pedálu od tyče posilovače (viz. obr. č. 1), je na konci taková železná mistička/talířek (ložisko vidlice), ve kterým je konec tyče posilovače (obr. 2). V jakým stavu si myslíte, že je původní ložisko? (obr. 3 a 4). A kdyby se tam to ložisko vůbec nedalo, myslíte, že by to něco ovlivnilo, např. kvůli tření, nebo jako opěrnej bod?
       
      Auto: Octavia I, 1.9 TDI, 66 kW, rok 2000, manuál. převod.
       
      Děkuju za odpověď.




×
×
  • Create New...