Přejít na obsah

Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)


Radzimko

Doporučené příspěvky

Dnes som sa bol informovať v autorizovanom servise, čo bude stáť servis oleja a prehliadka po roku. Najskôr mi nechceli uveriť, že mám od výroby interval nastavený na pevný 15 000 / rok, že to nie je možné. Keď som im vysvetlil, že to bola moja voľba pri kúpe, tak dobre, ale olej mi môžu dať zásadne iba Longlife III 507.00, že iba ten odporúča Škodofka a zmenia mi to zase na premenlivý, tak je to správne. Vlastný olej akceptujú, no strácam záruku mobility a v žiadnom prípade neodporúčajú 502.00. Malo by to stáť do 110 EUR. Tak čo vy na to ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lžou a neznají ani předepsané normy - anebo jsou v manuálech chyby. Stěžuj si přímo ve škodovce v Mladé Boleslavi. Podle manuálu k autu - motorový olej pro motor 1.2 TSI pro pevný interval je tam uveden s normou VW 502 00. No a pro proměnlivý je VW 504 00! VW 507 00 je dle manuálu u FIII určen jen pro diesely.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
On 7/28/2016 at 5:57 PM, akubus said:

Dnes absolvovaný olejový servis. Olej Castrol LL3 edge 4 litre 56€, filter 8.70€, sroub 2.36€, tesnenie 1.84€, práca 15€

Ahoj. Menil si v autorizaku predpokladam? A vsetko boli ceny od nich, alebo si si priniesol nieco sam? Ked mozes aj do spravy info, kde si menil. dik ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proc to tak kazdy tedy dělá a je to oficialni interval od skody? :) Teda kdyz neberu lidi zde na foru .) 

 

Ale uvidim uvidim mozna to dam vymenit i drive je pravda ze auto jezdi z 90% kratke trasy .) ted uz mam 15.400 ale zitra jedu na slovensko tak mozna az se vratim uvidim :)))

Editováno: , autor: Menty91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesmysl, za Longlife zaplatíš výrazně víc než za normální a za práci si moc nevezmou, protože na to mají tabulkovou cenu. Já platil 2100.- a známý platil za longlife výměnu 4000.- což dělá 200.- za stejnou dobu a to není moc, na to abych autu nedopřál častější výměnu. Nejde ani tak o to kolik zaplatíš, ale lépe se mi pak usíná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Neustále se tu porovnávají jablka a hrušky! Hlavně majitel by měl zohlednit způsob provozování vozidla a dle toho vybrat patřičný olej...

Pokud někdo jezdí na jeden zátah 100km, ročně najezdí 20t km ročně, klidně ať si ten LL v motoru nechá, ale jinak ty LL oleje postrádají smysl.

Pevný interval a výměna po 10-12t km vždy asi zůstane pro motor to nejlepší co je mu možné dopřát

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skor sa tu neustale opakuju somariny a ty si tomu len pomohol. Oleje C3 su pre TSI HORSIA volba ako A3/B4, bez ohladu na najazd, dialnice vs.mesto, nazor nejakeho pseudomechanika, svagra a pod.

Cize ak niekto chce dopriat autu najlepsiu moznost, okrem dodrzania normy by mal davat spominanu A3/B4.

Ale aj tak je to zbytocne to opakovat. O par hodin / dni sem zas niekto napise ze leje castrol longlife lebo to servisak odporucal, a servisak predsa ma skolenie a je skuseny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Mirda85 napsal:

Hlavně majitel by měl zohlednit způsob provozování vozidla a dle toho vybrat patřičný olej...

A přesně tohle, tj. zohlednuje podmínky provozu, dělá řídící jednotka při PROMĚNLIVÝCH (chybně se to prezentuje jako prodloužené!!!) intervalech. A pokud jsem na různých forech dobře četl, tak dokáže zkrátil interval i na 8 000 km.

před 3 hodinami, sk0d@ napsal:

Pritom som jasne napisal ze pre TSI je vzdy lepsi A3/B4.

A3/B4 je taky somarina, protože kdejaký moderní olej plní současně i SM nebo SN, což je z hlediska obsahu aditiv (s fosforem a sírou) některých parametrech ještě horší než C3. Ale strašák je C3. :rolleyes:

Ostatní viz Mazivářská poradna, zejména např. článek 22 Mažou nízkoviskózní oleje dobře.pdf cituji: "Obavy, zda některý olej bude nebo nebude mazat, bude mazat málo nebo více, ponechme amatérským nadšencům, aby si měli po pátém či šestém pivu o čem povídat." :D

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Su strasiakom iba pri dpf, inde funguju skvele ako nenahraditelne ep aditiva. O tbn ani nebudem otvarat diskusiu, lebo je to zbytocne. Lej si do auta nevhodny olej vyvinuty pre emis.limitmi doj...bane naftaky a na zaver si este vystrel z niekoho kto priamo s tym robi a potom chod spokojne spat.

Editováno: , autor: sk0d@
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎12‎. ‎8‎. ‎2016 at 15:51, sk0d@ napsal:

Co som pisal? Netrvalo ani 15 minut a uz sa tu objavila dalsia somarina. Pritom som jasne napisal ze pre TSI je vzdy lepsi A3/B4.

To aký olej je v motore "lepší" by mal vedieť predovšetkým výrobca motora, všetci čo sme si ho kúpili sme nemali možnosť vybrať si aký olej chceme, ale dostali sme 504.00 a nikto si ho na druhý deň nemenil za 502.00

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...