Přejít na obsah

Vrzání přední nápravy


MichalRr

Doporučené příspěvky

Po premazani silenblokov v ramenach to nevrzgalo 2 tyzdne. No ked prisilo dazdive pocasie ,mazivo sa vyplavilo a vrzga to znova. !!!

Najlepsie bude to nechat cele vymenit. Neviete niekto kolko to asi vide. Nemam uz na to nervi pocuvat od predajcu vetu SKUSIME PREMAZAT A UVIDIME. 

Radsej to zaplatim.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Taky jsem mel stejnej problem,pri vetsim zhoupnuti prava strana zavrzala hnusne,kdyz bylo mokro,tak to nedelalo.V servisu samozrejme nikdo nic neslysel. Mel jsem od nich zapujcenou Octavii v sedanu a ta vrzala uplne stejne. Kdyz jsem ji vracel,tak se technik hrozne divil. Moje mela najeto 160000km ta zapujcena 40000km.

Ted mam jinou,najeto 15000km a prava strana sem tam zavrze taky,ale podstatne min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to tiež vrže ako písal "Trminek" ako je mokro tak to nepočuť,ale ak je sucho tak to vzgá.Už niekedy dávnejšie sme menili guly uloženia stabilizátora,to vrzgalo iba ak sa prešlo po nerovnosti napr.spomaľovací retardér,po býmene to prestalo.No teray to zyvrzgá aj ak auto stojí a zatočím volantom,polovička sa už hambí s tým jazdiť s koeginami,mohlo bz to bzť niečo s horným uloženým tlmiča,tak sa mi to javí,keď auto stojí a zatlačím na blatník tiež to počuť a robí to iba pravá strana pred spolujazdcom.Raz som mal tuším takýto problém na felícii a tam som vymenil v hornom uložení tlmoča nejakú gumu a bol kľud ale už si to presne nepamätám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrže mi to uplně stejně , za měsíc jedu na roční prohlídku tak se zase těším, taktika škody auto je první zkusit vymastit naučenou frází to je normální, kažopádně tahle fráze pasuje jen na přístup škodovky na reklamace, je totiž normální že vše co se sere na škodovce je normální , každopádně jak mám škodovky rad přístup servisů me začíná srát, náš příjmací technik ani neví že rapid má xenony slabší než octavie a když jsem kdysi na bývalém rapidu je menil poučoval mě jak potřebuju ostřikovače trouba bohužel v Chomutově je jen jedna škoda, převzala to sice firma z Mostu která je myslím na větší urovni bohužel toho troubu si tam nechali , každopáně napíšu jak to vyřešili , už se těším až ta záruka skončí a se servisem se rozloučím protože jeden velký průser Škody auto je servis, mohli by tam mít cvičený opice co by opakovali to je normální to je normální :-)

Editováno: , autor: heckeer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem chtěl vědět zda to dělá jen mě to vrzání a koukám že to bude konstrukční nebo výrobní problém také jsem v servise Škoda chtěl odstranit závadu vrzání a prej to promazali a mám to v naprostém pořádku vydrželo to týden a opět vrzi vrz a ještě k tomu promazání nějaký prase vzalo sprej s bílím mazivem a postříkal snad úplně všechno včetně zámku přední kapoty dobytek ,takže když jsem jí otvíral zasral jsem si celou ruku od toho šmorajzu mazacího počítám jakmile bude počasí prolezu si to sám umeju ten bordel a máznu to co je třeba případně nechám vyměnit ty gumové uložení stejně to vrže jen pokud to zatížíte mě nejvíce při brždění spojeném s nerovností a rejdem mám najeto 85 000 tkm OC 3 Scout 135 kw DSG.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravim, mám podobný problém. Už jsem to hnal na reklamaci v záruce, tipoval jsem silentbloky na ramenech. Nejedřív nic v servisu nenašli, že v uložení je vše v pořádku. Po měsíci napsali ze škodovky klasický vyjádření, že auto není dělané na nerovnosti a že potřebujou video, aby to zjistili.

 

Zajímalo by mě, zda jste měl někdo tohle vrzání i u sebe v autě a čím jste to případně odstranili - často tu padá mazání silentbloků, stabilizační tyčky, ložisko tlumíče, atd..

Editováno: , autor: rennesis
promázání silentbloků na ramenech vrzání odstranilo // po 2 týdnech se vrzání opět začlo ozývat...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obecne znamy problem O3, je na to TPI vyrobce. Mne to vyreselo promazani a uz je to rok vpoho. Nicmene dlouhodobeji to vyresi jen vymena silentbloku ramen. Chce to srat autorizak tak dlouho dokud to neveme skodovka na sebe na zaruku.

Mimochodem ve Svete motoru vysla podrobna recenze ojete O3 - je to tam popsane presne. Mrkni tady na forum O3 do sekce Ostatni, admin tu hazel PDF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Chlapi ma niekto to TPI na prednú nápravu. Zajtra idem do servisu s tým, že mi na pravej strane niečo búcha (cinkanie ako kov o kov). Auto mám 3 mesiace po záruke a ak je na to TPI nerád by som platil. A už vidím tých vedcov v servise ako to opravia, len budú zbytočne chcieť vymieňať diely po jednom ....

Editováno: , autor: Radino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar chlapi, tak jsem tu zas! Začalo mi vrzat auto při točení volantem na místě. Když jsem v autě sám, tak nevrže, když vezu spolujezdce, tak to při točení koly na místě vrže. Nejprve jsem podezříval manželku, ale tou to nebylo :-) Když někoho vezu a parkuju, tak je to trapas s autem 2 roky stáří a najetých 43t km... (O III 1.2TSI, 81 kW) Při zhoupnutí už to nevrže (pomohlo namazání silentbloků přední nápravy) a brzdy to taky nejsou a teplo nebo zima nehraje roli... Že by se ozývalo horní uložení tlumiče? Co vy na to? Projevuje se uložení tlumiče i jinak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ta prasklá pružina jde odhalit i pouhým okem (pohmatem), nebo se to pozná až při demontáži tlumiče? Je mi jasné, že pokud praskne někde uprostřed, tak si auto "klekne" na kolo. Předpokládám, že to bylo někde v uložení - misce nahoře, nebo dole...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

včera mi menili v servise stabilizačné tyčky ..... občas mi buchla pravá strana pri prejazde nerovností typu spomalovač, jama. Väčšinou v prípade, že boli vytočené kolesá alebo sa auto krížilo. Vraj sa to mení v páre, takže vymenili obe strany. Zatiaľ vyzerá, že to je ok. Auto má najazdené iba 42 000 km a začalo sa to ozývať cca mesiac po skončení záruky. Chcel som to vybaviť ešte v rámci reklamácie, že to nie je normálne aby po tak krátkej dobe odišli stabilizátory ale neuspel som, takže som si to hradil v plnej výške :( ..... ale tak dúfam, že to aspoň odstránili. Veľké plus ma mechanik, pretože to bol asi prvý človek zo servisu, čo nebol nahluchlý a dokonca to počul pri testovaní :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

tak mě nejdřív auto hučelo při rejdu vlevo tak mi vyměnili v AS uložení převodovky a zmizelo to, pak vrzaly puky v ramenech, tak jsem je vyměnil k tomu rovnou i spojovačky a čepy ramen a komplet tlumiče i s uložením a všechno takypřestalo, tak jsem byl rád.....akorát že teď po asi 2 000km zase nově něco tlumeně nepravidělně vrže resp. lupe někde jakoby pod palubkou nebo pod středovým tunelem..jakoby to bylo z venku, nedělá to ale při přejezdu nerovnosti ani v rejdu, prostě za plynulý jízdy rovně ...takovej jako gumovej zvuk..když to zvednu, nic nikde volnýho není....ze zoufalství jsem ještě koupil spodní kyvnou vzpěru a pak holt už to budu řešit asi jenom pomocí volume do prava na rádiu.

Jediný co mě pak  už napadá coby to mohlo být a nebylo měněný jsou silentbloky v nápravnici do se ta vzpěra mezi ně montuje, silentblok motoru  a uložení stabilizátoru, ale to na O3 zřejmě vyměnit nejde :-(

 

2017-10-22 11_12_38-Microsoft Solitaire Collection.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ani o O2 kupuje se to jako celý kus, ten uchyt na nápravnici je na tu tyč snad lisován nebo co, stojí to 4 tisíce. Většinu vrzání od přední nápravy způsobuje právě tahle tyč co propojuje stabilizátory, proto často výměna stabilizátoru nepomáhá, nicméně tato tyč odchází nejdříve po 120K km... velmi efektivně jí likvidují ty žebřiny na neopravené části D1, takže jestli někdo jezdí primárně po staré části D1 u brna, může mu to začít mlátit mnohem dřív než je zdrávo.

 

Jinak servis samozřejmě zkusí vyměnit nejdřív jednoduší věci, kvůli té vychytávce musí dolu nápravnice...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 135K takže by to tak mohlo být, jinak ty silentbloky do napravnice se lisujou přímo na autě, ale v autorizaku, kde na to mají přípravky.... nechám. Asi teda být a pak na jaře asi přehodim ten stabilizátor a rovnou bych to nechal přelisovat..... pěkně mě to ale štve 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...