Přejít na obsah

Vrzání přední nápravy


MichalRr

Doporučené příspěvky

ale no , menil som skoro 400tisícove a nebolo tomu nič , resp. vpredu som rozdiel nespoznal , vzadu už boli silemnbloky v okách dole dopraskané a pri ostrej jazde bolo cítiť že to nie je ono ... ale vždy lepšie ako nové kayaby a podobné sračky ... na OIII SIII a pod často od 150 hore tečú jak šlak 

20210119_190248.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám originál predné tlmiče na O3 RS pri 262tkm, zadne som menil už 40tkm dozadu a neboli vôbec vytečené, len sa o niečo horšie vracal piest oproti novým (no bolo načase vymeniť). V lete plánujem zasa vymenim tie predné. 

 

 

Inak keĎ mi to vrzgne trocha pri naštartovaní tak to môže robiť silenblok motora ?? pretože ten jediný nemám menený ešte. Ostatné ako na prevodovke, napravnici mám. 

Tiež to vrzgne keď idem cez dosť veľký spomalovač pomáličky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@suri. no právě přichází to pomalu. Realita je prostě taková že tlumiče po 100K km dosahují výkonu cca. 50% o proti novému stavu. Neříkám že jsou úplně prázdné, ale už se nechovají ideálně.

 

@marfan

Uložení převodovky bys měl začít. Jestli jezdíš trochu závodněji tak ho vymačkáš docela brzy. To že je špatný se nechá dobře indikovat, pokud odbočuješ do prava před odbočováním dáš nohu z plynu a během odbočování trochu přidáš, tak to cukne a často i cvakne (musíš přidat jen s citem). Zabere totiž většinou levé kolo u kterého se to projevuje nejlépe a cvakne to s uložením převodovky, které už je ve špatné kondici (v dobré kondici to necvakne)

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny, rád bych se podělil se svým problémem a zeptal se, zda někdo z vás nemá podobnou zkušenost. Už přibližně rok pozoruji loupání/cvakání od přední nápravy u své RS TSI, najeto 90 tkm. Zvuk jde z pravé strany a nejlépe je slyšet z vnitřku vozu při zatáčení v pomalých rychlostech a i při stání viz video v odkazu. 

Auto jsem s timto problémem dával do AS už 2x, kdy poprvé se mechanikům závada neprojevila a podruhé prý upevnili uvolněnou manžetu na předním tlumiči. Ovšem závada přetrvává. 

Video https://youtu.be/O4RKnpKoryE

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Vyřešil někdo problém s vrzáním do zdárného konce ? Končí mi v prosinci záruka a budu to zas řešit. Každý servis jim o tom říkám  - promažou a vydrží to týden. 

 

Mám to řešit nějak důrazněji nebo nemá smysl ? Není na to nějaké TPI třeba na "výměnu celé nápravy"   ? :))))) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, shotik napsal:

Vyřešil někdo problém s vrzáním do zdárného konce ? Končí mi v prosinci záruka a budu to zas řešit. Každý servis jim o tom říkám  - promažou a vydrží to týden. 

 

Mám to řešit nějak důrazněji nebo nemá smysl ? Není na to nějaké TPI třeba na "výměnu celé nápravy"   ? :))))) 

Řešením je výměna změklých silentbloků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepomůže - do prvního ochlazení, nebo srážek. Jak to chceš mazat, když to jsou v zásadě uzavřené bloky? Přijde mi to jako mazat vrzající  (domovní) dveře WDčkem.

Ad životnost tlumičů - byl jsem se svou FII před lety na testu tlumičů. Už se nezpomenu, jestli to bylo těsně před 100tkm, ale spíš po - podle zkoušky: jak nové. Takže je to přdevším o chování se k autu. Podotýkám, že mělo občas dost naloženo a na D1 jsem to nešetřil. To bylo tak asi to nejhorší, co tomu autu škodilo, když nepočítám tu a tam pár děr a kostek - to nebyly desítky km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, bouchy napsal:

Nepomůže - do prvního ochlazení, nebo srážek.

Tohle nemuzu potvrdit. Nevim, cim to v autorizaku promazavaji, ale vzdy mi to vydrzelo bez vrzani desitky tisic km. Jezdim prakticky denne, bez ohledu na pocasi, rocne cca 60 tis. km. S vetsim celkovym najezdem se interval mezi namazanim a vrzanim zkracuje. Se stavajicimi 203 tis. km to vydrzelo cca 15 tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víte prosím přesně o jaké silentbloky a různé gumové úchyty se jedná? Plánuji jet zase do autorizovaného servisu. Auto mám stále v záruce, takže na ně budu tlačit. Po minulém servisu mi řekli, že nic neslyšeli... Tak abych chlapce lépe navedl.

Určitě bych upřednostnil výměnu z a nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl by to být ten silentblok, který je vidět dole při vytočení kol na max. Dělá mi to výhradně přední náprava, při větších nerovnostech. Je to notoricky známá nemoc Oktávek, tak se nenech servisákem odradit tím, že bude dělat blbýho.

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...