Jump to content

Vrzání přední nápravy


MichalRr

Recommended Posts

ale no , menil som skoro 400tisícove a nebolo tomu nič , resp. vpredu som rozdiel nespoznal , vzadu už boli silemnbloky v okách dole dopraskané a pri ostrej jazde bolo cítiť že to nie je ono ... ale vždy lepšie ako nové kayaby a podobné sračky ... na OIII SIII a pod často od 150 hore tečú jak šlak 

20210119_190248.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja mám originál predné tlmiče na O3 RS pri 262tkm, zadne som menil už 40tkm dozadu a neboli vôbec vytečené, len sa o niečo horšie vracal piest oproti novým (no bolo načase vymeniť). V lete plánujem zasa vymenim tie predné. 

 

 

Inak keĎ mi to vrzgne trocha pri naštartovaní tak to môže robiť silenblok motora ?? pretože ten jediný nemám menený ešte. Ostatné ako na prevodovke, napravnici mám. 

Tiež to vrzgne keď idem cez dosť veľký spomalovač pomáličky.

Link to comment
Share on other sites

@suri. no právě přichází to pomalu. Realita je prostě taková že tlumiče po 100K km dosahují výkonu cca. 50% o proti novému stavu. Neříkám že jsou úplně prázdné, ale už se nechovají ideálně.

 

@marfan

Uložení převodovky bys měl začít. Jestli jezdíš trochu závodněji tak ho vymačkáš docela brzy. To že je špatný se nechá dobře indikovat, pokud odbočuješ do prava před odbočováním dáš nohu z plynu a během odbočování trochu přidáš, tak to cukne a často i cvakne (musíš přidat jen s citem). Zabere totiž většinou levé kolo u kterého se to projevuje nejlépe a cvakne to s uložením převodovky, které už je ve špatné kondici (v dobré kondici to necvakne)

Edited by 15degren
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zdravím všechny, rád bych se podělil se svým problémem a zeptal se, zda někdo z vás nemá podobnou zkušenost. Už přibližně rok pozoruji loupání/cvakání od přední nápravy u své RS TSI, najeto 90 tkm. Zvuk jde z pravé strany a nejlépe je slyšet z vnitřku vozu při zatáčení v pomalých rychlostech a i při stání viz video v odkazu. 

Auto jsem s timto problémem dával do AS už 2x, kdy poprvé se mechanikům závada neprojevila a podruhé prý upevnili uvolněnou manžetu na předním tlumiči. Ovšem závada přetrvává. 

Video https://youtu.be/O4RKnpKoryE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Vyřešil někdo problém s vrzáním do zdárného konce ? Končí mi v prosinci záruka a budu to zas řešit. Každý servis jim o tom říkám  - promažou a vydrží to týden. 

 

Mám to řešit nějak důrazněji nebo nemá smysl ? Není na to nějaké TPI třeba na "výměnu celé nápravy"   ? :))))) 

Link to comment
Share on other sites

před 17 hodinami, shotik napsal:

Vyřešil někdo problém s vrzáním do zdárného konce ? Končí mi v prosinci záruka a budu to zas řešit. Každý servis jim o tom říkám  - promažou a vydrží to týden. 

 

Mám to řešit nějak důrazněji nebo nemá smysl ? Není na to nějaké TPI třeba na "výměnu celé nápravy"   ? :))))) 

Řešením je výměna změklých silentbloků.

Link to comment
Share on other sites

Nepomůže - do prvního ochlazení, nebo srážek. Jak to chceš mazat, když to jsou v zásadě uzavřené bloky? Přijde mi to jako mazat vrzající  (domovní) dveře WDčkem.

Ad životnost tlumičů - byl jsem se svou FII před lety na testu tlumičů. Už se nezpomenu, jestli to bylo těsně před 100tkm, ale spíš po - podle zkoušky: jak nové. Takže je to přdevším o chování se k autu. Podotýkám, že mělo občas dost naloženo a na D1 jsem to nešetřil. To bylo tak asi to nejhorší, co tomu autu škodilo, když nepočítám tu a tam pár děr a kostek - to nebyly desítky km.

Link to comment
Share on other sites

před 6 minutami, bouchy napsal:

Nepomůže - do prvního ochlazení, nebo srážek.

Tohle nemuzu potvrdit. Nevim, cim to v autorizaku promazavaji, ale vzdy mi to vydrzelo bez vrzani desitky tisic km. Jezdim prakticky denne, bez ohledu na pocasi, rocne cca 60 tis. km. S vetsim celkovym najezdem se interval mezi namazanim a vrzanim zkracuje. Se stavajicimi 203 tis. km to vydrzelo cca 15 tis. km.

Link to comment
Share on other sites

Víte prosím přesně o jaké silentbloky a různé gumové úchyty se jedná? Plánuji jet zase do autorizovaného servisu. Auto mám stále v záruce, takže na ně budu tlačit. Po minulém servisu mi řekli, že nic neslyšeli... Tak abych chlapce lépe navedl.

Určitě bych upřednostnil výměnu z a nové.

Link to comment
Share on other sites

Měl by to být ten silentblok, který je vidět dole při vytočení kol na max. Dělá mi to výhradně přední náprava, při větších nerovnostech. Je to notoricky známá nemoc Oktávek, tak se nenech servisákem odradit tím, že bude dělat blbýho.

Edited by Bubaq
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...