Jump to content

Vrzání přední nápravy


MichalRr

Recommended Posts

Já nevím, co gramotného člověka vede k tomu, chovat se jako idiot. Píšeš tady naprosté nesmysly (nejen o silentblocích). Něco, co spolehlivě odstraní vrzání na desítky tisíc km, by jenom málokdo popsal slovy, že to nefunguje.

 

Ano, není to řešení (tím je jen výměna silentbloků), ale je to dobře fungující workaround, který vydrží 10-30 tis. km podle stavu silentbloků a četnosti ježdění v dešti a prachu. Zvlášť s přihlédnutím k pracnosti (1 minuta) a ceně (desetikoruny) na jednu aplikaci.

Edited by Bubaq
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Idealne je kupit silenty ,pevne ,z ibiza cupra 1.8tsi a je pokoj. Prejav na volant lepsi,na jamach jemne tvrdsi ,ale nic vrzgat nebude. Silentbloky su vadne z vyroby a bohuzial,robi to od novoty na vela vozoch. Vlastne cely koncern,otazka je len,kolko vody sa dostane na ramena .na silenty a kedy sa to prejavi.  Pri verziach vozov ako je octavia ,leon,passat,superb  ci golf,sa dali pouzit lepsie silenty s koncovym pismenom F miesto E,boli decentne silnejsie ale stale mali medzeru. Tie ale nevyraba uz vw ,kedze boli z verzie clubsport S. Uz ich robia len aftermarket znacky. Este je moznost dat silenty z audi RS3  ,ktore su plne ,tie ale odporucam na silnejsie verzie vozov,kde je aj tuhsi podvozok ci DCC vyssej rady ,ako golf R ,ci octavia RS.

Link to comment
Share on other sites

Ibiza 1.8tsi  >> fabia 2/3

Leon su tie F verzie,ktore sem napisal 15degren,tie uz ale fabrika nerobi,daju sa kupit aftermarket podla cisla,nejaka nahrada ,febi,topran. Maju uzsie otvory,su presnejsie na volant a vrzgot je eliminovany o 90%. 

Z audi Rs3 plne som odporucal na silnejsi podvozok preto,lebo ak ich da niekto na makku 1.2tsi verziu s komfortnymi tlmicmi,moze to byt hlucnejsie na jamach. Ale mali by pasovat na vsetky MQB verzie. 

 

Cislo by malo byt 8S0 407 183B

 

Riesim podvozky koncernu krizom krazom,takze mam zopar vychytanych veci. Napr. aj  superb vie jazdit bez plavania na ceste. Koncern dost oj...bava skodu aj seat .

Edited by 1soda
Link to comment
Share on other sites

Silentbolky z RS3 a i napravnici z A3 8V. Teď budu dělat kompletní ramena, ale jen kus za kus, protože to nemám kde přelisovat, uvidíme jak dlouho Lemforder vydrží. Jinak bych dal silasy z Audi ;-) hliníková napravnice něco ušetří na hmotnosti, ale hlavně vyřeší problém s rzí na origu.

@1soda nevíš má nějaké MQB i hliníkové ramena? Je to docela ošizené oproti MkV která měla v hliníku celý předek.

Link to comment
Share on other sites

Nie,mqb nema AL ramena ,ziadna verzia.  Ono je viac fint,co dat ,aby auto fungovalo lepsie a aby mal clovek zazitok aj pri beznom vozidle.  Vyhoda je mat hlinikove otoce a 55mm tlmice ,tam sa spoja dve veci,neodpruzena hmotnost liatinoveho otocu je nizsia ,lepsi prejav na jamach  a tiez sa daju namontovat silnejsie OEM tlmice.  Viem dat cisla  ,dokonca mam jeden novy podvozok doma ,do rezervy.  Ja som prerabal uz niekolko podvozkov na MQB platforme ,aktualne mam doma fabiu a idem doladovat cely podvozok . Druhe auto mam leon cupru R limited  , kde som musel tiez robit prerabku celeho podvozku ,aj ked zatial sa mi nechcelo kvoli par kilam riesit AL napravnicu z passatu ci audi.  To,co sef divizie audi quatro na dochodku zapocal pri projekte 799 cupra R  ,som musel doladovat,lebo VW nepustil  na cupru R lepsie dcc.  

Link to comment
Share on other sites

před 5 hodinami, dfga napsal:

Tie hliník ramena a silentbloky z RS3 by bola pecka. Tie polyuretánové to bude masaler tvrdé. 

problem je,ze za malu usporu hmotnosti,necitelnu,musi dat clovek dost vela eur...alebo kc. Tie ramena su velmi drahe. Rozdiel v hmotnosti pri starsej platforme,bolo 0.8kg  na oboch ramenach. To za tie eura radsej motec kolesa zohnat. 

polyuretan nevydrzi dlho,vie prasknut ale aj vrzgat.

Edited by 1soda
Link to comment
Share on other sites

Jj a hlavně ty brzdy.

Nakonec je to pořád octavie založená na podprůměrném koncernovém podvozku i když zcela překopaná. To už bych za ty prachy koupil třeba GLA se sportovní úpravou, který je kvalitou a projevem podvozku o světelné roky ve předu i o proti této úpravě.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Můj první příspěvek tady. Mám trojkovýho scouta, má najeto 57 tisíc. Jak se ochladilo a začlo být vlhko (typicky podzimní mlhy), začal předek skřípat jak vylítaná dodávka.

 

V servisu nad tím trochu krčili rameny. Silentbloky byly všechny v pořádku. Nabídli mi, že namažou co půjde, nebo že můžou zkusit vyměnit stabilizátor (za osm tisíc). Vybral jsem si vazelínu, i s prací to vyšlo na 18 stovek, včera jsem to přivezl. Tak uvidím, jestli bude to vrzání pokračovat, resp. jak dlouho to vydrží, než se zas objeví.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...