Bubaq Posted September 7, 2022 Share Posted September 7, 2022 (edited) Já nevím, co gramotného člověka vede k tomu, chovat se jako idiot. Píšeš tady naprosté nesmysly (nejen o silentblocích). Něco, co spolehlivě odstraní vrzání na desítky tisíc km, by jenom málokdo popsal slovy, že to nefunguje. Ano, není to řešení (tím je jen výměna silentbloků), ale je to dobře fungující workaround, který vydrží 10-30 tis. km podle stavu silentbloků a četnosti ježdění v dešti a prachu. Zvlášť s přihlédnutím k pracnosti (1 minuta) a ceně (desetikoruny) na jednu aplikaci. Edited September 7, 2022 by Bubaq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Ja to používam a funguje to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1soda Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Idealne je kupit silenty ,pevne ,z ibiza cupra 1.8tsi a je pokoj. Prejav na volant lepsi,na jamach jemne tvrdsi ,ale nic vrzgat nebude. Silentbloky su vadne z vyroby a bohuzial,robi to od novoty na vela vozoch. Vlastne cely koncern,otazka je len,kolko vody sa dostane na ramena .na silenty a kedy sa to prejavi. Pri verziach vozov ako je octavia ,leon,passat,superb ci golf,sa dali pouzit lepsie silenty s koncovym pismenom F miesto E,boli decentne silnejsie ale stale mali medzeru. Tie ale nevyraba uz vw ,kedze boli z verzie clubsport S. Uz ich robia len aftermarket znacky. Este je moznost dat silenty z audi RS3 ,ktore su plne ,tie ale odporucam na silnejsie verzie vozov,kde je aj tuhsi podvozok ci DCC vyssej rady ,ako golf R ,ci octavia RS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shotik Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 je možné dát rovnou číslo dílu na ten seat? z ibizy opravdu jde na octavii ? Neměl by to být Leon ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
virtual Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 @1sodačísla dílů (pasujících na OIII) by pomohly. Jak je to s jízdním komfortem při každodenním použití (zvlášť u dílů z RS3)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Toto bude pasovat na OIII https://www.motora.cz/lemforder/42378-01.html 5Q0407183F Nicméně není mi jasné proč to @1soda doporučuje jen na silné motorizace. Jasně zvýší to hluk přenášený do kabiny, ale to není závislé na motorizaci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shotik Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 ještě mi řekněte. vyměnit v garáži to jde samodoma? Je potřeba dělat geometrii ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 jde když jsi šikovný. Nicméně geometrii určitě dělat musíš a ramena se dotahují až potom co auto položíš na kola. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1soda Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 (edited) Ibiza 1.8tsi >> fabia 2/3 Leon su tie F verzie,ktore sem napisal 15degren,tie uz ale fabrika nerobi,daju sa kupit aftermarket podla cisla,nejaka nahrada ,febi,topran. Maju uzsie otvory,su presnejsie na volant a vrzgot je eliminovany o 90%. Z audi Rs3 plne som odporucal na silnejsi podvozok preto,lebo ak ich da niekto na makku 1.2tsi verziu s komfortnymi tlmicmi,moze to byt hlucnejsie na jamach. Ale mali by pasovat na vsetky MQB verzie. Cislo by malo byt 8S0 407 183B Riesim podvozky koncernu krizom krazom,takze mam zopar vychytanych veci. Napr. aj superb vie jazdit bez plavania na ceste. Koncern dost oj...bava skodu aj seat . Edited December 5, 2022 by 1soda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sup92 Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Silentbolky z RS3 a i napravnici z A3 8V. Teď budu dělat kompletní ramena, ale jen kus za kus, protože to nemám kde přelisovat, uvidíme jak dlouho Lemforder vydrží. Jinak bych dal silasy z Audi ;-) hliníková napravnice něco ušetří na hmotnosti, ale hlavně vyřeší problém s rzí na origu. @1soda nevíš má nějaké MQB i hliníkové ramena? Je to docela ošizené oproti MkV která měla v hliníku celý předek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1soda Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Nie,mqb nema AL ramena ,ziadna verzia. Ono je viac fint,co dat ,aby auto fungovalo lepsie a aby mal clovek zazitok aj pri beznom vozidle. Vyhoda je mat hlinikove otoce a 55mm tlmice ,tam sa spoja dve veci,neodpruzena hmotnost liatinoveho otocu je nizsia ,lepsi prejav na jamach a tiez sa daju namontovat silnejsie OEM tlmice. Viem dat cisla ,dokonca mam jeden novy podvozok doma ,do rezervy. Ja som prerabal uz niekolko podvozkov na MQB platforme ,aktualne mam doma fabiu a idem doladovat cely podvozok . Druhe auto mam leon cupru R limited , kde som musel tiez robit prerabku celeho podvozku ,aj ked zatial sa mi nechcelo kvoli par kilam riesit AL napravnicu z passatu ci audi. To,co sef divizie audi quatro na dochodku zapocal pri projekte 799 cupra R ,som musel doladovat,lebo VW nepustil na cupru R lepsie dcc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HlouchyJR Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 i na mqb jdou sehnat hliníkové ramena viz toto video a přestavbě O3RS 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 Tie hliník ramena a silentbloky z RS3 by bola pecka. Tie polyuretánové to bude masaler tvrdé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shotik Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 ten silent se musi lisovat nebo ne ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1soda Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 před 3 hodinami, HlouchyJR napsal: i na mqb jdou sehnat hliníkové ramena viz toto video a přestavbě O3RS 😉 nezmyselna prestavba,origo ramena vw nema,su len aftermatket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1soda Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 před 1 hodinou, shotik napsal: ten silent se musi lisovat nebo ne ? ano,treba ho lisovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1soda Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 (edited) před 5 hodinami, dfga napsal: Tie hliník ramena a silentbloky z RS3 by bola pecka. Tie polyuretánové to bude masaler tvrdé. problem je,ze za malu usporu hmotnosti,necitelnu,musi dat clovek dost vela eur...alebo kc. Tie ramena su velmi drahe. Rozdiel v hmotnosti pri starsej platforme,bolo 0.8kg na oboch ramenach. To za tie eura radsej motec kolesa zohnat. polyuretan nevydrzi dlho,vie prasknut ale aj vrzgat. Edited December 6, 2022 by 1soda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marian.marcin Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Auto na okruh by som povedal za majlant . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Jj a hlavně ty brzdy. Nakonec je to pořád octavie založená na podprůměrném koncernovém podvozku i když zcela překopaná. To už bych za ty prachy koupil třeba GLA se sportovní úpravou, který je kvalitou a projevem podvozku o světelné roky ve předu i o proti této úpravě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vfi Posted October 16 Share Posted October 16 (edited) Tak i já jsem s ochlazením pocítil extra vrzání, jako každý bych to zkusil promazat, ale moc se mi nelíbí ta lithiová vazelína atd. Radši bych suché mazivo. Nezkoušel jste někdo tohle? https://www.oleje.cz/xintex-slix-500-ml-spray Edited October 16 by vfi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted November 17 Share Posted November 17 Prelisovať každé 2 roky a nedávať vazelinu, pripadne Audi silentbloky dať Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StejšnWagon Posted 16 hours ago Share Posted 16 hours ago Můj první příspěvek tady. Mám trojkovýho scouta, má najeto 57 tisíc. Jak se ochladilo a začlo být vlhko (typicky podzimní mlhy), začal předek skřípat jak vylítaná dodávka. V servisu nad tím trochu krčili rameny. Silentbloky byly všechny v pořádku. Nabídli mi, že namažou co půjde, nebo že můžou zkusit vyměnit stabilizátor (za osm tisíc). Vybral jsem si vazelínu, i s prací to vyšlo na 18 stovek, včera jsem to přivezl. Tak uvidím, jestli bude to vrzání pokračovat, resp. jak dlouho to vydrží, než se zas objeví. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.