jchv Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Čau všichni, mám Rapida 1.2. TSI 63kW, zajímalo by mě, jak na přehrání sw ř.j. Do řj. bych chtěl nahrát software z jednotky co má 77kw. Mám diagnostický kabel a program vag profi. Děkuji za případné odpovědi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubinob Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Myslím že to bude to isté ako u Fabie... http://forum.skodahome.cz/topic/130527-%C5%99j-63kw-p%C5%99ehr%C3%A1na-77kw-origin%C3%A1ln%C3%ADm-sw/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkodaRapid Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Ten kdo to neumi, ten ti nepovi a ten kdo to umi, ten ti taky nepovi, protoze by prisel o kseft. Skoda. Me by to treba take zajimalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vormen Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 kabel s NTB a Ctrl +C a pak Ctrl+V :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oneb1t Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 musis sehnat SW pro roomster kterej se vyrabi jako 5 stupen s 77kW flash umej vsechny firmy co se zabejvaj chiptuningem a maj neco jako tohle zarizeni http://www.flashtec.ch/cmdflash-obd nebo http://www.fgtech-galletto.com origo soubor maj za drobnej poplatek trebas tady http://flash.ecubin.com/what-is-an-ecu-flasher-for-skoda-roomster-1-2-tsi-77kw-chiptuning pak uz staci jen notebook / pripojit flasher a cekat flashnutim prijdes o zaruku tyhle novejsi jednotky udrzujou informace o prepisech Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkodaRapid Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Diky moc za informaci jak na to. Pro @jchv: pomoci diagnostickeho kabelu od ross tech a programu vag profi to asi nepujde: http://www.ross-tech.com/vag-com/faq_1.html#1.12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Počet zápisů není rozhodně důvod ke ztrátě záruky. Ke ztrátě záruky dojde, protože vůči verzi software nebude sedět kontrolní součet. Tohle téma však není o "čiptuningu", ale o přehrání jednotky originálním software pro 77 kw. To není problém u mě realizovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oneb1t Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 (edited) no ale 63kW firmware ma jinej soucet nez 77kW... takze asi tak ke kontrolnim souctum a 77kW firmware nema co delat v aute co ma v papirech 63kW je sice jasny ze by to nekdo musel detailne zkoumat ale stale je to problem Edited March 10, 2015 by oneb1t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jchv Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 Tímhle by to mělo jít http://www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/ecu-flasher ale nechce se mi to moc kupovat kvůli jednomu autu, myslel jsem si, že by to šlo i přes vag... Nevíte někdo, kde sehnat login, heslo pro bezpečnostní přístup na Rapida??? Např. heslo(login) k řídící jednotce např. přístrojové desky na Fabii, nebo Octavku je 13861, ale Rapid mi to nebere, píše špatný kód... Štve mě, že nemohu sledovat teplotu motoru, nemám budík na přístrojové desce, je tam jen modrá kontrolka vody, která zhasne při ohřátí, ale určitě to nebude provozní teplota.. Myslím, že by v diagnostice mělo jít nastavit zobrazování teploty motoru, a to konkrétně v palubním pc, kde se přepíná mezi spotřebou, dojezdem, ujetými km atd.... Děkuji za případné rady... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 (edited) Mě kontrolní součet k typu jednotky a k verzi software sedí. Tímhle rozhodně jednotky(Simos 10.xx) u Rapida nepřehraješ. Login do eepromy u UDS budíků není. Eepromu lze číst pouze přes servisní klíč nebo programátorem na stole. Immo část je zašifrovaná. Teplotu vody neumí zobrazit žádné budíky, jen teplotu oleje. Můžu se zeptat proč to tu řešíš pro jedno auto a chtěl jsi se mi koukat pod ruce až to budu dělat, když jak píšeš, to víckrát nepoužiješ??? Edited March 10, 2015 by ferda25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jchv Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 Servisní klíč mi dají předpokládám u prodejce, že? Ale to mi nedají, pokud mám auto ještě v záruce co :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Servisní klíč Ti nikdo nedá...ten dokážou vyčíst jen softwary pro úpravu kilometrů v budíkách. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jchv Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 Protože je to moje auto, a zajímá mě diagnostika, vše okolo řídících jednotek...prostě mě to baví, chci se naučit nové věci... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Tj. měl bys být schopen najít vše co já na autě nastavím po mé úpravě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jchv Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 Určitě? Protože, když se připojím přes vag na jednotku motoru u Rapida SIMOS10.22 a dám bezp. přístu, tak se nikam nedostanu, protože to po mě chce buď bezp. přístupový kod, nebo 7- místný pin SKC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 K tomu zjištění není třeba žádný bezpečnostní kód. Všechny informace jsou volně čitelné v měřených hodnotách. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jchv Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 Jenže já bych se chtěl prostě do toho bezpečnostního přístupu dostat :-) Odkud jsi a jak by probíhalo to přehrání??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Jsem ze Strakonic. Pokud máš zájem pošli mi VINko na soukromou zprávu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jchv Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 Já jsem od Hradce Král...to pojedeš 200 km? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Já určitě ne... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jchv Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 :-) Budu o tom přemýšlet :-) Není to pro mě nutnost, auto jezdí i s 63kw :-) Spíš mě prostě láká ta práce, než výsledný efekt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jchv Posted March 11, 2015 Author Share Posted March 11, 2015 (edited) ... Edited March 11, 2015 by jchv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Já myslím, že na takovéto věci tu máš možnost kontaktovat druhou stranu pomocí soukromé zprávy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oneb1t Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Mě kontrolní součet k typu jednotky a k verzi software sedí. Tak to je snad jasny kdyz si nedelal do toho softu zadnej zasah.. tady jde ale o to ze samotnej soucet je jinej pro 63kW a jinej pro 77kW informace o tom jestli ma jednotka pro zaznam manipulace neco na tenhle zpusob http://en.wikipedia.org/wiki/Write_once_read_many neni na netu dohledatelnej ale je mozny ze tam bude i tenhle problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 I tato tvá úvaha je špatná...způsob kontroly jsem popsal. Software se vždy nechá při nejhorším vrátit zpět a pak nehrozí vůbec nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.