Přejít na obsah

diagnostika delphi


djpejo

Doporučené příspěvky

Tak to nevím. Tahle diagnostika je prostě velice dobrá, umí si poradit téměř se vším

V autě by mohl být problém třeba v diagnostické zásuvce. Zkus třeba napíchnout VAGínou, nebo zásuvku proměř.

Nezkoušej ale datový pin, to by mohlo skončit špatně, zkus aspoň, jestli je v ní napájení (+ - a spínané plus)

Nebo zkus napíchnout jiného Superba svojí diagnostikou...

post-79770-0-71560500-1426702719_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeš, zase až tak citlivé to není. Nedoporučuje akorát se cokoli dělat s datovým pinem a na napájení OBD cokoli jiného napojovat

Já jsem třeba přepájel zásuvku úplně jinam (proti zlodějovi), resp. mám v autě dvě (ta pravá je skrytá)

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

tak zavada odstranena, bolo potrebne diagnostikou WAG odblokovat RJ, a dephi funguje, akurat teraz nikde nemozem najst chybove kody pre diagnostiku DELPHI DS150, po zdiagnostikovani mi pise chyby DF001-kalibracni data vstrikovace,  DF031-ridici obvod rele posilovace rizeni, DF122-obvod rele termopistu 3, kde by som nasiel lepsi popis tychto ale aj vsetkych chyb, vdaka za cenne rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to nevím, nikdy jsem chybové kódy na Delfinu nepotřeboval, vždy je popis náležitě jasný...

Co se týká Superba docela nesmyslné chybové kódy, např.termopíst je na skleníku, co mám na zahradě a relé posilovače S1 prostě nemá (to má např.Fabie, kde je elektrický). Máš pravděpodobně tu nejhorší a nejstarší čínskou kopii Delphi DS150E (které se tu hodně rozmohly-upozornění pro ostatní), která nemá ani pořádný překlad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vysvětlení nesmyslného slova TERMOPÍST z jiného fóra:

Bude to to žhavení - ve francouštině je "thermoplongeur" ohřívač, v angličtně je to (blbě) přeložené jako thermo plunger a v češtině je to už ten termopíst...

Já teď tady mám pro změnu mašinu, kde jsou elektroventily označené jako "radiolamp" - tipuju, že se k tomu označení soudruzi dostali nějak přes slovo "valve" a tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravim chalani,poradte ohladne diagnostiky delphi ds150, nechce sa spojiť so superb 2004, ostatne auta zoberie v pohode, zevraj je zablokovana jednotka, ako to odblokovat,vdaka za vsetky cenne rady

Bude nejspíše problem ve voze...nekde přerušené k vedení.Jinak do koncernu lezte vagem Delphi je super na nekoncernová auta,složitejší ukony jako kodovaní krypto vin abs,učení immo na VP 44 učení CR trysek 3.0 tdi do toho bych nešel.... :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Delphi 150E.

Ja mam toto len ako konicek,trosku sa o to zaujimam.Len pre kamaratov a pre seba.Nevzal som nikdy a ani nevezmem za toto halier,ale naopak len vrazam :-)

Co sa tyka prekladov chyb.kodov,obcas su zabavne a clovek si musi sam radsej prelozit original,aby to pochopil.Napr.jedna starsia Laguna mala problem s prehrievanim a uz neviem aky to bol kod,ale v "normalnej reci",som to pochopil ako vysoku teplotu chladiacej kvapaliny,kdezto manualy OBD II na ELM 327 a aj Delphi ho oznacili ako " Vysoku hladinu teploty chladiaceho oleja v prevodovke" :kol-44:  Robia ich asi casto ludia co mozno maju licencie ako prekladatelia,ale o problematike ani sajnu.Tam napr.slovo Powertrain oznacili ako prevodovku,hoci to moze byt aj mot.jednotka.Len teraz sa trosku ucim.Cinania maju zrejme nejaku centr,databazu prekladov a nieco kopiruju vsade do radu.Ale preklady kodov na ELM boli kdesi z netu z ceskej stranky.Tiez to kopiroval nejaky osol.

Urcite sa zasmejete,ale ja s mojimi skusenostami som zo zaciatku naozaj hladal aj na prevodovke cidlo.Atris ,Autodata,Renault forum.....Logicky si vravim ze somarina,ale na druhej strane ze od Francuzov je asi mozne vsetko.Nehcel som to podcenit a robit sa mudry.Radsej si poviem ze tomu nerozumiem  a studujem,lebo mam kamaratov,ktori maju velke usta,vsetko vedia,vsade boli,ale s merakom by neodmerali ani tuzkovu baterku.Jeden z nich ze vraj vyuc.automechanik,mi teraz tvrdil,ze autodiag.nedokaze ukazat chyby v elektrike.Neveril som vlastnym usiam.lebo toto uz je nie nevedomost,ale psych.porucha.

Urobil som hned video so starym Vagom 304 a Feliciou.Pozerajte sa Vy ......atd.Toto je stary srot a stary soft a uz ten nieco ukaze,napr.skrat,nieto OBD II a nove softy.Asi zijete v roku 1800.

 Ked vidim ze je problem,napichnem aj iny soft aby som sa istil.Tu som dal Delphi 150E,ScanMaster a Superscan.Alebo VCDS inde.Lexia este nemala moznost startovat poriadne.

A ci uz je to cinsky soft alebo Delphi origo ( nech sa paci cena v UK 2000 libier na rok komu chyba velmi original ) a ak mi dva alebo tri softy ukazu zhruba rovnake data v realnom case,bol by v tom cert,aby to nebola pravda.Ale aj tak asi merak aspon podla mna je istota.A dobry osciloskop asi neprekona nic.

Inak este ku Delphi.Pytal som sa predajcu tu v UK,ako mam pripojit dvojpin a zaroven 30 pin na interfejs,ked ma kazda svoju 16 pin koncovku ?A Delphi mi pisalo ze musia byt obidve pripojene ,co je blbost.( Saxo VTS 1.6 1997,aj tak ho vzala pobiede len Lexia s update,ani starsia to nevie ).Inak tie 30 pin kable su zle a maju zle zapojenie oproti franc.schemam.Uz mam ten s gulatou koncovkou original.Uvidime.

A dostal som odpoved,z ktorej sa budem smiat cely zivot..."Momentalne Vam nemozeme odpovedat,pretoze sme na dovolenke" :kol-46:  A nevie to ani predajca origo Delphi !

Teraz sa kamarat ledva vratil zo Slovenska so Zafirou.Tu bol v servise pred cestou,nic nevyriesili.U nas v dvoch servisoch,ledva sa vratil,obcas v nudzovom rezime .Ze nikto nevie co je autu a u nas mu len letovali cidlo teploty nas.vzduchu,lebo kabel uz odpadaval.

Vravim mu a to co boli za servisy,za telce ? Ja som len somar z ulice s diagnostikou za par korun,toto ma trapit profikov,nie mna ! Pozeraj sa ! Delphi hned ukazovalo.Senzor klepania,lambdu,el.ventil volnobehu v nudz.rezime....Trvalo... kol114 Chce to merak a ideme.lebo Ti asi RJ,aspon podla for a serv.programov,spieva ako raz isty pan v TV, "Spanom bohom idem od Vas."....

Nechapal to.Az podskakoval od radosti.Ze sa mu na to nevedeli pripojit nikde.To som zas nechapal ja.Alebo cez vikend mi krasne citalo C5 2.2 HDI 2002,co ma udajne problem aj Lexia.

Este som s nim spustil aj regeneraciu DPF filtra..(FAP)..A co sa nesmie aj som ju zastavil nasilu,lebo majitel moj svagor je trubka a ze on si kupi filter.Ze sa mu nepacia tie vysoke otacky,ze preco to riadi PC a ide teplota tak hore..A to nevidel data z filtra.Asi by onemel :kol-28: 567 C ked som to stopol.Vravim ..Chod!

A priprav si par stovak a cosi si o tom precitaj..Nejake aditivum ? Ma problem doliat olej do motora.Esteze cidlo niz.hladiny mu nehadze chybu.Lexia nedostala sancu,pretoze ma odohnali od auta :D :D :D Lebo ho pokazim...Chyba tlaku v raile ? MIL? Nevadi.Dam mu ciernu fixku nech si to pozatiera,aby ho to neznervoznovalo.Toto bude servis podla jeho gusta.

Trysky v Mercedese 168 2001 nakodovala tiez normalne.Delphi dokaze toho dost.

Len za pripojenie tu nechate 20 az 50 libier v servise a casto nic z toho....Popr.Vam uctuju aj parkovne v noci na ich parkovisku.Sen.Kto nema lave obe ruky,tomu dokaze aj Cina trosku pomoct.Vsetko je to o vztahu.

( Iba mne nie,ja za to len platim a do prace chodim mrtvy,pretoze po nociach studujem :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

tak zavada odstranena, bolo potrebne diagnostikou WAG odblokovat RJ, a dephi funguje, akurat teraz nikde nemozem najst chybove kody pre diagnostiku DELPHI DS150, po zdiagnostikovani mi pise chyby DF001-kalibracni data vstrikovace,  DF031-ridici obvod rele posilovace rizeni, DF122-obvod rele termopistu 3, kde by som nasiel lepsi popis tychto ale aj vsetkych chyb, vdaka za cenne rady

A jak jsi odblokoval tu ŘJ motoru ? Je k tomu někde návod ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...