Přejít na obsah

Front Assistant


Jakub3211

Doporučené příspěvky

Mrkni ještě jednou na ten můj příspěvek (poslední na minulé straně).

Fábie III žádný FL ještě neměla a vyhřívaný FA má dle všeho minimálně od 02/2015 (Heiniho auto). Moje MR2017 ho má 100% (můžeš se podívat do těch odkazů, jsou tam i fotky z mojeho auta).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FA musí hřát každému, protože se jedná o elektromagnetické vlnění vysílané magnetronem.

Pokud se pusí do předu je to radar a pokud se uzavře do plechové krabice je to mikrovlnka. Výkonově je to pojistka číslo 37 se 7,5 A. Výkon do 50 W (12 V x 4 A). Což je velmi malý výkon.

Editováno: , autor: ralff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jó veteráne. Netušíš zda má FA pojistku. Kdyby jsi četl. tak jsem psal, že pojistka FA je pojistka 37 s instalovanou hodnotou 7,5 A. Jakékoliv spotřebiče na elektriku bez pojistek nemontují do aut ani v Indii a ani v Číně. A kdyby byl u FA samostatný elektrický ohřev FA, tak věř, že by měl pojistku. Ale pokud máš smostatný ohřev FA tak měj. Nebudu přesvěčovat, že země je kulatá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, ralff napsal:

Jó veteráne. Netušíš zda má FA pojistku. Kdyby jsi četl. tak jsem psal, že pojistka FA je pojistka 37 s instalovanou hodnotou 7,5 A. Jakékoliv spotřebiče na elektriku bez pojistek nemontují do aut ani v Indii a ani v Číně. A kdyby byl u FA samostatný elektrický ohřev FA, tak věř, že by měl pojistku. Ale pokud máš smostatný ohřev FA tak měj. Nebudu přesvěčovat, že země je kulatá.

 

A výhřev kamery Lane assist má taky svojí vlastní pojistku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim presne, ktery mame typ, ale tohle mel Golf v r. 2015:

Mid-Range Radar (MRR) Sensor
The MRR Distance Regulation Control Module J428 is located at the front center of the vehicle, either behind the VW emblem, or below the VW emblem in the center of the bumper cover.  
This is a radar sensor that detects vehicles and obstructions in front of the vehicle.  It is used differently for different systems.  It has the following features:
•	It has a frequency of 77 GHz 
•	To keep ice off at lower temperatures, the MRR has a heater 
•	Range:    Up to 525 ft (160 m) 
•	Speed:   0 - 100 mph (0 - 160 km/h)

Budu teda verit, ze vyhrivany je (viz druhy bod), i kdyz ten muj  me o tom prilis nepresvedcil...

Zdroj: https://www.vwwebsource.com/content/uploads/2016/05/Driver-Assist-SSP-5_5_2016sm.pdf

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli mám být já veterán, nebo ne, ale je mi to jedno. Je mi jasné že každá elektronická součástka má pojistku, ale tak jako každá žárovka nemá svou vlastní, tak jsem nikdy nezkoumal zda FA má jen svou vlastní pojistku, nebo je tam i něco jiného (třeba ten výhřev). A upřímně mne je to celkem jedno. Podstatné je, že pod 5°C to výrazně hřeje (a potvrzuje to i měření, že když je chladno, FA se vyhřeje na cca 20°C a když je víc jak 5°C, zůstává FA chladný jako zbytek masky). Stejně tak vyšší modely nevyhřívají (takže tam funguje radar jinak?). Takže asi ano, mám divné auto, spolu semnou dalších několik členů jako @Heini@lumpo, @epo@brrrrm, @kuba26, @milanxx, @ronskispeed @los pakos a jistě i další. Za to u SIII je s tím problém (a nejen tam, stěžují si i majitelé Octavií) 

Takže asi ano, všem nám ŠA očividně dodala nějaké divné auta co ohýbají fyzikální zákony dle okolní teploty a dle toho FA hřeje nebo ne :) 

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Áno, potvrdzujem Martabové slová, jedno obdobie som to sledoval a po každej jazde ošahával radar. Fyzika mi síce nikdy nič nehovorila, ale na ruke ešte dokážem rozoznať teplo a chlad. Pri teplotách nad 5°C bol radar studený a mokrý.. pod 5°C bol pekne teplý a suchý.. vidno to aj na niektorých fotkách.. celé auto je mokré, ale radar je suchý. Tak ma to prekvapilo, že som si to dal aj do podpisu.. ;)

 

Spoiler

5ac524b32c523_2018-02-1615_49_08.thumb.jpg.5ad67cabdac158b8e153a52aa8bf6398.jpg

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně v zimě taky topí. Nejdřív jsem myslel, že topí jak vyzařuje ty mikrovlny. Pak jsem vypozoroval na základě zdejších ohlasů, že topí jen v zimě. V zimě v dešti je suchý, v létě v dešti je mokrý. Navíc tady někdo dával screen snad z VCDS, kde byl parametr vyhřívání zobrazen, zda je ACTIVE a jaká je teplota FA, myslím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dnešní zkušenost s FA, reaguje i na koně.

Vjíždím do malého města kde jsou na začátku ještě rodiné domky .Přede mnou se objeví jezdec na koni, cválá si to spokojeně po krajnici.

Najednou se v zahradě u cesty objevují 2 psi, kteří s pěnou u huby zdraví štěkotem onoho koníka poklusávajícího kolem, ten se začne plašit zrovna před mojim autem.

A ano front assistent zafunguje skvěle , jen tašky s nákupem ledabyle pohozené na zadních sedadlech se začínají pobybovat všemi směry, i tak lepší než mít onoho koníka i s jezdcem na kapotě.

Takže mne tahle anabáze stála 20 dg. šůnkového salámu a rohlíky rozsypané na podlaze, zbytek tašky zůstal nedotčen na sedadle.:t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě dnes pípal aspoň 4x. Vů.... předemnou se starou plečkou s vejfukem z roury vod kamen měl pošahaný světla vzadu. No a hopsáni v koloně za ním bylo maso. Kocová měnila intenzitu, brzdová svítila jen někdy.

Editováno: , autor: milanxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...