Voice Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 Já ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 1,0 55kW točí při 130 4500,44kW 4200.Průběh krouťáku je stejný,podle SM se silnější motor vzhledem k minimálním rozdílům nevyplatí.Lepší zrychlení je z velké části dané jen kratšími převody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 nic méně pětku má delší jak vidím ... ale je to jinak jak u haťapky ... doufal jsem, že to třeba budou mít jak ty poslední převodovky na HTP, kdy 120=cca 3500 nebo tak nějak, někdo jsem tu hodnotu tady někde zahlédl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 Ještě jednou 55kW točí 4500 , 44kW točí 4200 ,tudíž 44 kW má pětku delší.Má to jen 98 Nm,proto tak krátké převody.Citigo točí se stejným motorem 3500. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 áááá sory, mám po ránu ještě zaleepné oči ... jasně, máš pravdu ... nečtu nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 Při 90 silnější verze točí asi 3300 ot,což je docela mazec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 Ani ne, podívej se na průběhy krouťáku a výkonu. Ve 3000 ti krouťák teprve začíná a vydrží do 4500, takže ty převody jsou tak akorát. Tenhle motor se prostě musí víc točit oproti staré HTP... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 (editace) Mazec myslím s ohledem na životnost.Průběh je samozřejmě daný mini kubaturou.Na těch křivkách je vidět,že připlácet za 55 kW smysl nemá žádný. Editováno: 23. Srpen 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 (editace) no ještě si porovnejte realnou spotřebu Tsi ve F III oproti spotřebě litru na LPG.. jestli se to vyplati do toho jiti Editováno: 23. Srpen 2015, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarosla holub Vloženo 6. Únor 2020 Sdílet Vloženo 6. Únor 2020 v polsku dava skoda na mpi lpg tovarni zaruku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Červen 2020 Sdílet Vloženo 3. Červen 2020 menší aktualizace: momentálně najeto 99 069km z toho cca 96 500 na LPG. Spotřeba od počátku LPG zástavby až doposud je: 0,91Kč/ km za plyn + 0,09Kč/km BA = 1,00 Kč na kilometr (podotýkám náklady na BA by mohli být o halíř dva nižší, neboť beru výhradně dražší Vervu) provoz jak okresky, tak i dálnice (tempomat 130-140) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.