Přejít na obsah

Závady, rušivé zvuky pri štarte a iné


Armyk

Doporučené příspěvky

Takže aktuální info, když jsem si dnes zavolal do servisu. 

 

- přestavovač vačkového hřídele a ještě nějaký díl. 

- čekají na vyjádření ŠA jestli mají měnit oba díly. =D  

- závada není způsobena provozem auta ale výrobní vadou. =D (oprava bude provedena v záruce)

 

Ptal jsem se servisního technika jestli je to přestavovač vačkového hřídele, nejprve moc nechtěl s pravdou ven ale pak to potvrdil.

 

(Dohledal jsem, že některé autorizované servisy prováděli výměnu přestavavoče vačkového hřídele automaticky - hrozí zde potkání  motoru)

 

 

Promiň, ale když čekají až se mi auto podělá, nejlépe po záruce aby ze mě mohli tahat peníze není pro mě celá ŠA solidní.

Hned jsem jim řekl jestli do zítra neopraví chci náhradní vozidlo na které mám na tři dny zdarma nárok. (mobilita +)

 

Tohle byla časovaná bomba, kterou mohli za 2,5 roku dávno vyřešit. 

Proč tak neučinili? 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, Martab napsal:

To se ptej v servisu, proč na tvém autě neprovedli danou servisní akci, stejně tak proč to nechtějí měnit když je na to servisní akce.

 

Určitě budu, vlákno jsem sledoval od roku 2015 kdy vzniklo s daným problémem, ale stále jsem si říkal, že snad vědí co mají dělat jestli se to mého vozu týká.

 

- před 500km jsem byl na výměně oleje, inspekčním servise a teď bum je to tady.

- načetl jsem si chyboví kód: přes ELM a zhrozil se.

- měnit budou na 100% v záruce, jen neví co všechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15 hours ago, rody.t said:

Tohle byla časovaná bomba, kterou mohli za 2,5 roku dávno vyřešit. 

Proč tak neučinili? 

 

Protože to zabere dlouhou dobu, kterou můžou strávit měněním předraženého oleje? Já osobně jsem kvůli daleko větší maličkosti servis změnil. A v Tvém případě bych se "jak je to možné?" ptal přímo ve Škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Mozes napisat datum vyroby tvojho auta? Mam rovnaky rok ( mesiac je jul-cervenec)) vyroby, rovnaky motor 1.2/66 a mal som zato, ze v tom case uz vyroba odstranila ten problem. Dost ma to zneistilo, lebo ziadnu opravnu servisnu akciu natom neprovadeli, pytal som sa specialne nato.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Toto ale nesouvisí s motorem, to je klimatizace:

 

Původcem zvuku bude nejspíše kompresor klimatizace Sanden. Dle TPI se má měnit za Denso. Ale z vlastní zkušenosti je to v servise boj (v mém případě skoro 3 měsíce bez auta a "hledání závady"). Na fóru jsou i TPI k tomuto problému, kdybys to nemohl najít, napiš SZ, možná to budu mít někde v PC ještě, ale zde to nepatří.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 4. 2019 na 8:01, Mav07 napsal:

Ahoj,

v podstatě od nového auta řeším nepříjemné zvuky klimatizace. Projevuje se to jen při zapnutém A/C, pokud vypnu, je úplně klid.

Povedlo se mi to nahrát, nesetkáváte se s tím někdo? Servis se k tomu neumí/nechce postavit, auto ještě v záruce najeto 60.000

Díky

zvuk_klimatizace.wav

 

Diky za nahravku!

Podle zvuku mam presne to same u manaulni klimy.

Muzu podekovat puvodnimu majiteli ze to neresil.

Ted po zaruce to radsi neslysim :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
On 4/4/2019 at 10:24 AM, zwan said:

 

Diky za nahravku!

Podle zvuku mam presne to same u manaulni klimy.

Muzu podekovat puvodnimu majiteli ze to neresil.

Ted po zaruce to radsi neslysim :feve:


@zwan @Mav07
Ja mam taky isty zvuk , auto je v zaruke a nepovedal by som ze to je zavada ...  podla mna skor vlastnost , taky zvuk jak ked v potruby cosi obieha ...  mne sem tam aj daco zachrchle jako keby trochu vzduchu bolo ale chladit to chladi dobre ... neviem no ... tiez manualna klima ...  06/16 

Editováno: , autor: naschd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím...

jsem tu nový a potřeboval bych poradit. Mám Fabii III 1.2 TSI 66kW.... Najeto cca 60 000km. Poslední asi dva týdny se mi ozyva z motoru divny zvuk. Ozve se vzdy po nastartovani okolo rychlosti 40km/h a pak behem jizdy uz vubec. Ozve se zase az kdyz motor uplne vypnu a po chvili zase nastartuji a rozjedu se. Uz jsme sice objednany do servisu, ale i tak by zajimalo, jestli nekod nema zkusenost nebo nevi, co by to mohlo byt?

 

P.S. Ten zvuk je takove jakoby preskoceni nebo zachrasteni, akle trva jen asi 1s.

 

Předem děkuji za reakce. :)

Editováno: , autor: BlackCry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby to bylo tohle bylo by to super :) :) Ale nemyslis, ze by to mohla byt jeste nejaka jina vec? Jelikoz pritelkyne mama ma stejny model i rok vyrobu (o pul roku starsi - ja listopad ona cerven) a mam pocit, ze jeji auto ten zvuk nevydava... Kazdopadne ho dneska zkusim projet a dam jeste vedet :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
V 21. 6. 2018 na 15:58, Lancelot napsal:

Reklamoval jsem u 1.2 TSI 66kW CJZC škubání na volnoběh za studena (po týdenním stání to hází celým autem) i tepla a u VW je na škubání motoru TPI, technik říkal že se zanášejí sací kanály. Způsobeno jízdou v nízkých otáčkách, na krátkých trasách a se špatným palivem.

Mám zkusit tankovat aditivovaný benzín, pojezdit 2-3 měsíce a pokud to nezmizí, tak že mi sání a sací kanály vyčistí.

Ve výpisu z paměti závad jsou sporadické vynechání zapalování na všech válcích.

 

Ještě doplním, že kloubouka rozhodně nejezdím, jezdím hodně dálnice spíše nad 130, takže 3000 ot. plus.

Zkusím to lepší palivo a uvidíme, ale moc bych na to nevsázel.

Problém je, že nevím jak s tím kdo jezdil prvních 14 tis. km kdy to bylo na operáku, ale podle toho jak jsem to za 20 tis. co ho mám rozvičil, tak si myslím, že spíš kloubouka.

 

Posledních cca 20 tis. km jsem tankoval z převážně části 100 oktanový benzín (Benzina a Mol) a chod na volnoběh se o něco zlepšil. Ale po výměně svíček a vzduchového filtru se mi zdá, že škubnutí je už jen sporadické. Ale pravda se ukáže až v létě, kdy jsem to zaznamenával nejvíce.

Jinak pokaždé to hlasím v servise a nikdy se nic neprokázalo, pokud to nehází chybu, tak je to ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

S autem jezdí manželka, takže nejsem zcela v obraze,

ale dnes jsem přišel na to,

že při opakovaném vyšlapování spojky na neutrálu se projevuje opakované kovové cvaknutí. 

Je to prosím normální?

Nikdy jsem si toho nevšiml, ale jezdím s tím minimálně.

A huř se za tepla řadí R, musí se opatrně, aby to nešlo přes zuby.

Za studena R bez problému.

Děkuju

Editováno: , autor: Čečulák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Spojka mi při vyřazení taky cvaká. V podstatě od nového auta a to dokonce i u stojícího s vypnutým motorem. Řekl bych, že je to vlastnost.

Co se týká řazení R: zpátečka je u FIII nesynchronizovaná, takže čím teplejší (a tudíž řidší) olej, tak se delší dobu dotáčí hnací hřídel, pokud nebylo zastaveno se zařazenou rychlostí a rozepnutou spojkou. Co  by mohlo teoreticky pomoct, je výměna oleje v převodovce, ale osobně bych řekl, že to na tyto zvuky z převodovky nebude mít kýžený efekt..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...