Přejít na obsah

Závady, rušivé zvuky pri štarte a iné


Armyk

Doporučené příspěvky

Nuž na fabii mame tie vysokonapäťové moduly ide to priamo na sviečku, môže sa stať že je vadný, a máš hneď problém.

 

Takúto závadu mal Renault Meganne , prerazilo to o kostru a už boli kolísavé otačky prípadne na 3 válce.

 

Ale to by už mohlo aj chybu hodiť.

Editováno: , autor: Eric_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Aha, budu muset vysledovat, je fakt že jsem se na to ještě nějak extra nezaměřoval, ale s různými modely s 1.2 TSI (OIII 81kW, FIII 66kW, FIII 81kW) mám najeto přes 70tis a ničeho jsem si nevšiml (krom "drsnějšího" zvuku po nastartování, ale to je u těchto TSI normální), jen ta moje sem tam škube při stání na křižovatce.
Podle popisu videa se jedná o první studený start po delším stání, že by to mělo něco společného s ohříváním katalizátoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Reklamoval jsem u 1.2 TSI 66kW CJZC škubání na volnoběh za studena (po týdenním stání to hází celým autem) i tepla a u VW je na škubání motoru TPI, technik říkal že se zanášejí sací kanály. Způsobeno jízdou v nízkých otáčkách, na krátkých trasách a se špatným palivem.

Mám zkusit tankovat aditivovaný benzín, pojezdit 2-3 měsíce a pokud to nezmizí, tak že mi sání a sací kanály vyčistí.

Ve výpisu z paměti závad jsou sporadické vynechání zapalování na všech válcích.

 

Ještě doplním, že kloubouka rozhodně nejezdím, jezdím hodně dálnice spíše nad 130, takže 3000 ot. plus.

Zkusím to lepší palivo a uvidíme, ale moc bych na to nevsázel.

Problém je, že nevím jak s tím kdo jezdil prvních 14 tis. km kdy to bylo na operáku, ale podle toho jak jsem to za 20 tis. co ho mám rozvičil, tak si myslím, že spíš kloubouka.

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si také všiml škubání po delším stání (např. přes noc) ráno nastartuji a auto po startu chvíli škube, pak se to srovná a je to ok. Takhle každý den. Další starty během dne už naprosto ok. Asi to vypadá, že je to celkem normální. Snad to nebude nějaká závada

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím tedy s Rapidem MR2016, ale i tak bych se rád podělil o názor a slyšel něco od vás.

Škubání bezprostředně po startu je normální - všimněte si, že motor třeba půl minuty (záleží na teplotě, jak dlouho auto stálo a tak) točí vyšší otáčky na volnoběh a postupně se ztišuje. Když se budete rozjíždět ještě s vyššími otáčkami, bude to cukat. Stačí vždy po startu chvilku nechat běžet na prázdno a až potom vyjet.

Mně spíš vadí takové divné bzučení/cvakání při ustálené jízdě, slyšitelné prakticky na jakýkoliv RS (dokud to nepřehluší gumy a tak, cca do 80 km/h). Je to slyšet v jakýchkoliv otáčkách a nejvíc tak mezi 2500 - 3000 a na dvojku. V tu chvíli, při jen mírném zatížení motoru je slyšet opravdu výrazné cvakání, které se mi zvukem vůbec nelíbí - jako by cvakaly ventily. Je to slyšet pouze když jde do motoru benzín (seslápnutý plyn). A poslední věc, v servisu jsem to zmiňoval dvakrát, jednou se mnou dokonce jel i technik, ale tvrdil mi, že je ten zvuk normální, protože jsou tam vyšší tlaky.

Těžko se ten zvuk nahrává, mobil ho moc nezachytí.

Slyšíte někdo podobný zvuk?
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musel bych to slyšet, ale asi bych souhlasil. TSI vydává různé zvuky, které zatím nemají na fci vliv.

Mi přijde, že motory poslední doby jsou kvůli složitostem souvisejících s emise čím dál tím hlučnější, co do různých vydávaných zvuků.

Stejné je to 2.0 TDI 103kW 2012 vs. Tiguan  2.0 TDI 110 kW 2017, ten Tiguan vydává prostě více "divných" zvuků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Damy a pani, 
Zajtra idem do servisu s tymto: konecne po 2 rokoch sa to dostalo na taku uroven ze to je preukazatelne. Neviem co to je ale nerobilo to. 
Nemyslim si ze to je vlastnost. Robi to vzhladom na vibracie. Ci to ide od loziska alebo od interieru, neviem. Po zoslapnuti spojky alebo po uvolneni plynu na 1 2 3 4 rychlosti. 
Mate nietko skusenost ???
 

zvuk.mp3

edit: FABIA III , 1.2, 81kw 45000+ km  2016/06  , Ambition + 

 

 

edit2: mam predlzenu zaruku, som zvedavy :D

Editováno: , autor: naschd
info added
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, a mna to irituje , lebo ked nahodu idem , a pustim plyn , alebo radim, a mam vypnute radio ze sa chcem rozpravat - niekto somnou cestuje. Tak to vypada jak keby sa to malo kazdu chvilu rosypat. A ked bolo to auto nove, alebo po 13000 to nerobilo ... od vtedy postupne pridavalo.



edit: Aktualziacia: Ten zvuk ktory som poslal je vraj vyfukove potrubie a jeho rezonancia, podobny problem mala vraj aj F II .
Nejak to opravili hned v ten den . Pockal som cca dve hodky . Cestou domov som ten zvuk nezaznamenal a zaznamenal som menej drncivych zvukov z mot. priestoru. 
Avsak bola to len kratka cesta z jedneho mesta do druheho Servis->domov , uvidime ako sa to bude spravat pri normalnej zatazi za dlhsiu dobu. Vraj keby to znovu robilo mam sa ozvat. Na to ako to riesili som sa nepytal. 

Editováno: , autor: naschd
aktualizacia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím borci,

 

moje zkušenost s Fobií 3 r.v. 2015 1,2 66kw. 

 

Najeto 48 000+km, před 500km olejový a inspekční servis vše Ok podle autorizaku. 

 

Po celou dobu tankováno jen na Shell, přidávání aditiva a olej měněn po 15 000km/1rok.

 

Aktuálně svítí kontrolky EPC, motor, auto jede na nouzak. 

 

Načteno svoji diagnostikou - kod P0011

 

označuje součásti VVT (variabilní časování ventilů) nebo VCT (variabilní časování vačkového hřídele. 

 

Nesprávné načasování vačkového hřídele Problémy se zapojení (kabeláž / kabeláž) v elektromagnetickém systému řídicího ventilu časování řídicích ventilů sání Průběh průtoku oleje do komory pístu VCT Chybný ovládací ventil časovacího ventilu (otevřený)

 

i objednání auta do servisu v zaruce, nemají teď čas, nejdříve za tři týdny. Přezouvají zimní pneu. =D 

 

Uplatnění mobility + , servisní technik se tvářil jak kdyby nikdy nic takového neslyšel.

Strašně se divil, že je na autě najeto 48000+, jak kdyby to auto mělo být po smrti snad.

=D 

 

Po vyšumneni do mobilů, technik změnil názor a jednání. Okamžitě auto přivezte. 

 

Bohužel naivně jsem si myslel, že koncern za něco stojí, ale je to opravdu tragédie, když tady čtu ty příspěvky. Tohle opravdu není motor. 

 

Známý mi rozmlouval ať do tobo nejdu a já marně věřil, že nové auto něco vydrží, když se o něj člověk stará. 

 

Dnes mi měl volat servisní technik, nezavolal. 

 

Takže jsem zvědavý s čím ti chytráci z Porsche Smíchov přijdou. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Editováno: , autor: rody.t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@rody.tTrochu předčasné hovořit o nespolehlivosti motoru. Ještě ti neřekli čím to bylo. Třeba tam při garančce něco špatně zapojili a po 500km se to vyvyklalo/odpojilo.. Nebo tě navštívilo nějaký zvířátko a pochutnalo si na kabelech. Jejich sliby že zavolají zná asi každý tady, když mají frmol tak si nevzpomenou a je lepší se ozvat sám. To se taky můžeš v pondělí dozvědět že na to ještě nikdo nesáhl když si sám nezavoláš. Ale to není jen u škodovky, je to všude stejné. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...