Přejít na obsah

Závady, rušivé zvuky pri štarte a iné


Armyk

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Mám najeto asi 600km. Po rozjezdu se studeným motorem je slyšet při sešlápnutí plynu takové "bzučení", při puštění pedálu zvuk mizí. Dále pak pozoruji při zrychlování od cca 2000 ot. zvuky jako kdyby něco v motoru "bublalo" (nebo spíše takové tlumené pravidelné žbluňkání - vážně nevím, jak to správně popsat, na nahrávku je to příliš tiché). Pokud je motor zahřátý, tyto zvuky nejsou slyšet. Je to běžná věc nebo nějaký problém? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto asi 600km. Po rozjezdu se studeným motorem je slyšet při sešlápnutí plynu takové "bzučení", při puštění pedálu zvuk mizí. Dále pak pozoruji při zrychlování od cca 2000 ot. zvuky jako kdyby něco v motoru "bublalo" (nebo spíše takové tlumené pravidelné žbluňkání - vážně nevím, jak to správně popsat, na nahrávku je to příliš tiché). Pokud je motor zahřátý, tyto zvuky nejsou slyšet. Je to běžná věc nebo nějaký problém? Díky

Taky jsem ono bublání zaznamenal. Domnívám se, že to způsobuje kompresor klimatizace, který je při studeném motoru hlučnější. Kompresor se totiž točí neustále...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já si toho všiml minulý týden když jsem jel ráno do práce. Nevim proč ale nastartoval jsem a otevřel dveře. Mám to auto chvíli a asi jsem to tak ještě neudělal. Ten zvuk mě zarazil.Jsem myslel že je někde volnej plech. Dojel jsem do práce a auto už predlo jak kote.Od té doby sledují a kazdej studenej start je stejnej. Měl jsem před tím octu 2 TDI pd a tam mě studenej klapot neprekvapil ale u tohoto. To je zvonkohra šestnácti ventilů :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Máš plechy, nebo Alu? Já auto kupoval na podzim na plecháčích,  a to bublání, chrochtání při zatížení motoru , nebo jak ten zvuk  nazvat  jsem i reklamoval v servisu (bezúspěšně).  Technik to se mnou projel, slyšel to také , ale nic se s tím  prý nedá dělat , motorem to není. Tak jsem po přečtení různých fór teď na jaře  koupil hliníky  a přezul na ně.   A je klid.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, přidávám se do klubu lidí, co jim to dělá divné zvuky. :-) Nechci to nějak řešit, těch zvuků od těchto motorů už mají všichni plné zuby…  Takže jen pro info a spíš mne zajímá, jestli to tak máte na autech taky? Jinak dle autorizovaného servisu je to OK.

 

Auto má po každém studeném startu divný, jakoby dieselový zvuk a je to patrné hlavně po přidání a ubrání plynu (viz video od 0:50). Zvuk je výrazně patrný až do dosažení teploty oleje asi 80°C (pak je to tlumeně slyšet už jen při vyšších otáčkách) a auto zní opravdu hrozně, je dost velká ostuda s ním odněkud odjíždět. Nové auto to nedělalo (takto hlasité je to asi od 3 tis.km). Zní to jako plechový zvuk, který přestane jen na několik sekund po ubrání plynu a pak se znovu objeví. Jen mne štve, že moje předchozí krátká Fabia 3 1.2TSi 66kW z roku 2015 to rozhodně nedělala (nezdá se mi, že by to byla vlastnost, protože to nedělají všechna auta s 1.2TSi E211, poslouchal jsem O3 se stejným motorem a tam je to krásně tiché). Mám najeto asi 5.000 km.

 

https://www.youtube.com/watch?v=4IOtye8kQaw
https://www.youtube.com/watch?v=Ble85q0-vUE
https://www.youtube.com/watch?v=Ez74-oHkWDc

Editováno: , autor: vasek_81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RDMBR:

Ne nerozstřelil, ale byla to krátká 66kW ve výbavě ambition plus a když se mi naskytla příležitost ji za rozumnou cenu prodat a vzít si vybavenějšího kombíka, tak jsem do toho šel. Je to super auto a až na ten zvuk jsem spokojen. Jo a nikdy bych to neřekl - ale rozdíl mezi těmi auty je propastný. Kombík jezdí o hodně lépe než krátká (pocitově o třídu lépe) a ty H7 v projektorech jsou se základním světlem s H4 neporovnatelné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RDMBR:

..........Jo a nikdy bych to neřekl - ale rozdíl mezi těmi auty je propastný. Kombík jezdí o hodně lépe než krátká (pocitově o třídu lépe) a ty H7 v projektorech jsou se základním světlem s H4 neporovnatelné.

 

S tím nesouhlasím, v práci jezdím s Combi a sám mám HB obě jsou Style a řekl bych, že naopak krátká se mě zdá jízdně o něco lepší jak dlouhá, i když Combi je 81kW a motoricky je o něco lepší i díky 6K. Se světly nelze než souhlasit, projektory o třídu lepší. Co se týká různých zvuků, tak mě překvapuje ta zvonkohra po zastavení a vypnutí motoru, v takové intenzitě sem to ještě u žádného auta neslyšel.

Editováno: , autor: ronall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...