Přejít na obsah

Závady, rušivé zvuky pri štarte a iné


Armyk

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zase trochu oživím. U mě se zdá, že ten krám bude nutné řešit. Kravál se zvětšuje. Dnešní video ohřátého motoru (najeto necelých 13k km):

 

https://www.dropbox.com/s/mri1nocgtlrp9u8/20171013_212153.mp4?dl=0

 

Slyšet je to na každém semaforu i v kabině. Drobné vibrace se přenáší i do auta. Při startu se občas zdá, že motor půjde napřed. Volnoběh 1500 otáček, otáčkoměr lítá nahoru/dolů, vše doprovázeno kraválem a klepáním se celého auta. Vysloveně se za to musí člověk stydět, když startuje nebo nechá běžet motor.

Editováno: , autor: Adam Široký
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Chci se zeptat zdali nepozoruje někdo něco podobného či je to normální. Všiml jsem si když jsem měl vypnuté rádio, že se mi z motoru ozývá takový jakoby kovový cvrkot když je auto v zátahu. Jakmile pustím plyn, utichne. Nejvíce je to slyšet při nižších rychlostních stupních 1,2 a 3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naštěstí mně tohle zatím nepotkalo (mám najeto od dubna cca 6000 km 1,2TSI/81kW). Jen mě štve, že po převlečení na zimní plechy se opět objevil ten nepříjemný bublavý zvuk motoru (již se to tu řešilo), prostě ten tvar plechových disků je nějaký divný a zvuky sání a zřejmě i hukot z katalyzátoru (který je hned za přepážkou) se nějak víc odráží do kabiny  a to dost podstatně. Asi si i na zimu pořídím hliníkový kola. Pneumatikama to určitě není, dělalo to i na jaře, kdy jsem to koupil na plecháčích. Po přezutí těchto pneu na hliníky se to podstatně ztišilo. Zimní pneu jsem vybíral co nejtišší (69dB).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nesetkal se někdo s tímto velice zvláštním kovovým rachocením (rezonancí) viz video v odkazu. Standardně to dělá až po zahřátí motoru (oleje). Nevím, jestli se někde něco uvolnilo, nebo je motor v posledním tažení (1.2 TSI 81 kW). Dělá to ve chvíli, kdy nedochází k akceleraci, vždy po uvolnění plynového pedálu a ve chvíli kdy otáčky padají dolů (mezi 3000 - 1900 ot./min.) Nad ani pod tímto rozmezím otáček to nedělá. Zvuk vychází z oblasti před spolujezdcem. Začalo se to postupně zhoršovat po překročení 29 tis. km, aktuálně najeto něco málo přes 30 tis. Nějaký tip? Až s tím přijedu do servisu, tak to zrovna určitě nebude dělat :-)

 

https://www.youtube.com/watch?v=N6b0AbWJa9U&feature=youtu.be

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klima kompresor to asi nebude. Myslel jsem, že to bude nějaký uvolněný krycí plech, který prostě rezonuje, ale zkoušel jsem do všeho pobouchat a nic jsem nenašel. Kdyby to mělo rozvodový řetěz, tak bych řekl, že je vytahaný takovým způsobem, že dře o napínák, ale to tady nehrozí. Budu muset zkusit ten servis ať si nad tím laborují sami. Bohužel se neobejdu bez auta, takže jedině vzít náhradní za nemalý peníz. Každopádně jsem kvalitou docela zklamaný, ale to je trend poslední doby napříč všemi značkami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neříkej hop dokud neskočíš, neboli nemluv o nekvalitě dokud jsi nebyl v servise. :D Třeba to bude prkotina a až tě pošlou dom že se závada neprojevila tak teprv bych nadával o nekvalitě a neochotě servisu. Já vím ono se to lehko říká když mě zatím nic nepostihlo uvidíme až se tak stane :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
On 6. 11. 2017 at 4:39 PM, Simply Clever said:

Nesetkal se někdo s tímto velice zvláštním kovovým rachocením (rezonancí) viz video v odkazu. Standardně to dělá až po zahřátí motoru (oleje). Nevím, jestli se někde něco uvolnilo, nebo je motor v posledním tažení (1.2 TSI 81 kW). Dělá to ve chvíli, kdy nedochází k akceleraci, vždy po uvolnění plynového pedálu a ve chvíli kdy otáčky padají dolů (mezi 3000 - 1900 ot./min.) Nad ani pod tímto rozmezím otáček to nedělá. Zvuk vychází z oblasti před spolujezdcem. Začalo se to postupně zhoršovat po překročení 29 tis. km, aktuálně najeto něco málo přes 30 tis. Nějaký tip? Až s tím přijedu do servisu, tak to zrovna určitě nebude dělat :-)

 

https://www.youtube.com/watch?v=N6b0AbWJa9U&feature=youtu.be

 

 

Mne nieco drnci tak isto ale ked (pustim - nie)  stlacim spojku na 1 2 3 a to nie vzdy. Bol som  v servise ze ci nieco nemam v sufliku tak som vypratal podozrive predmety. Potom som im povedal ze uz to nerobi lebo to nerobilo. A potom to zas zacalo. Nvm ci daco od motora alebo spojky. Najviac pocut pri 1 menej pri 2 a potom pri 3 jemne. Mozno sa len daco opiera o motor alebo neviem. Mozna ak tam koli niecomu pojdem tak sa znovu spytam. Nechce sa mi tam nechavat auto. Stare uz nemam takze zas dlho na to cakat sa mi nechce. Maju to vyrobit na prvy raz a poriadne. Ja im verim :D ked sa nieco pokazi vsak na prehliadke to bolo. (33k) a zaruka je predlzena... Ale zvuk v podstate ten isty... 

 

Edit: a tiez to ide od spoujazdca akoby z ulozneho priestoru 

Editováno: , autor: naschd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj všem. Nějaké novinky z mé strany. Pár stran zpět jsem tu psal ohledně prapodivného klepání u teplého motoru. Začlo to cca na 10 000 km. Nyní najeto kolem 15 a klepe stále, možná více. Se servisem to řeším posledních pár týdnů. Mimo jiné si udělali vlastní nahrávky, které poslali spolu s mou výrobci. Dnes mi volali s tím, že výrobce nařídil kompletní rozborku motoru. NEJEDNÁ SE O NORMÁLNÍ CHOVÁNÍ. Povídal něco o možné výměně sady ojnic atd. (asi chtějí postupovat podle toho pdf co tu visí). Rozdělávat se bude po novém roce. Dříve to bohužel nejde.

Editováno: , autor: Adam Široký
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim, 
rychla otazka (Mala by patrit sem nakolko sa jedna o zavadu nakolko neviem ci sa jedna o zavadu alebo vlastnost .... ale neviem z istotou ci motora alebo ineho komponentu ). 
Volnobezne otacky mierne trasenie / trhanie autom. Pri zohriatom motore- niekedy. Po stlaceni aj jemnom , spojky prestava. Nie som technik neviem ci sa jedna o motor alebo spojku. Zatial nechavam tak nakolko mam predlzenu zaruku bavil som sa s celkom rozumnym clovekom v servise a povedal ze je lepsie koli identifikacii chybu - pokial to je chyba nie vlastnost - nechat prejavit . Pokial to je chyba malo by sa to zhorsovat. 
Cisto ma zaujmaju len skusenosti ci sa s tym niekto stretol. 
Olej po vymene original od skodovky ( nenosil som si vlastny ) Ine ma nenapada. Stalo sa mi ale len parkrat ze mi vyskocila rychlost - mohlo vsak ist o zle zoslapnutie spojky. Skor ma zaraza ze trhanie ( ono mi to pride ako keby vypadol valec avsak moze to byt kludne nieco ine ) prestane ked stlacim spojku. 
Napadlo ma vselico ... nekvalitne palivo , vlastnost vozidla, vyzrazana voda v palive ...  nestavalo sa to nikomu ?  ( 1.2 TSI 81KW 38t.km )

Editováno: , autor: naschd
zmena obsahu / oprava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...