Jump to content
xaker

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu

Recommended Posts

Zdravím, mohl by reagovat na tento log ? Škoda octavia 1.9. TDI 81 Kw AHF. padá do nouzáku, vysokej tlak, regulace jde pěkně, co jsme našli byla ošoupaná hadička u ventilu který je u Egra a samotný ventil u egru byl nějaký seškvařený. tuším (N239) ? Díky za odpověď

15776141_10202720301803919_1858635556_o.jpg

Edited by Ogín

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 4. 4. 2015 na 11:46, zajic-patrik napsal:

zdravím, potřeboval bych poradit. Mám octu 1,9tdi 81kw rv 2003 a ztrácí výkon. při sešlápnutí plynu na třetí, čtvrtý nebo páty rychlostní stupeň auto tahne max. do 2500 ot ale do nouzáku nespadne... max rychlost je 150.diagnostika ukazovala něco s regulací tak jsem zkusil vyměnit vahu. ventil n75 hadičky už jsem dal i druhé turbo. chyba na diagnostice sice zmizela  ale jinak změna na výkonu žádná..zkusil jsem udělat i díru před katem jestli není ucpaný výfuk ale marně... už nevím co bych zkusil. poradí mi někdo??   

 

 děkuji

uz si nato prisiel ?  mam presne taky isty problem a neviem si dat rady.dik za odpoved

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, při zatížení mi padá motor od nouzáku a rozsvicí se kontrolka motoru......po vypnutí zapnutí zase do větší zátěže jede normálně. Najeto cca 250tkm....Máte kluci tip na šikovné ruce v Praze či okolí? Děkuji... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj prosim moc o radu mam 2002 rv octavia 1 najeto 360000  do 350000 jela jako drak nevím co se stalo začalo to padáním do nouzáku pomáhalo vyp zap klícek mimo nouzaku jela fakt jako drak potupně pak prestávala strácet výkon ted uz jede jako bez života mam turbo po repasu se zarukou take vymenen palivový filtr auto jede furd naprd i když vypnu zapnu kilíček myslel jsem ze repas pomůže jsem bezradnej nevim co dal mohu skusit vymenit tu N75 ale nevim skousel jsem na vahu vzduchu dat sponu na konektor aby si motor vzal více vzduchu normale by mel motor delat bordel nebo naznak neceho ale jede stejně i se sponou na tom konektoru tak myslím ze váha je dobrá pak bych mohl ještě zkusit ty podtlakové hadice fakt jinak uz nevim a není tu nekdo slusny kolem ceskych budejovic kdo by pomohl prosim   pritom pc ukazoval ze maximalni hodnota nedosazena na tomto posudku byla vymena turba uz nevím kde bych se mel odpíchnout Děkuji za jakoukoliv pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

V podtlakovom okruhu hadiciek okolo turba musi byt tesno.treba to vyskusat.je tam aj malicka spatna klapka.ta musi byt spravne nasadena a funkcna.inak RJ nespravnymi ukonmi reguluje turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, po výměně turba za repasované a egr ventilu auto vůbec netahne. Podle diagnostiky turbo v pohodě, jen trochu piska. Takže si myslím že to může být egrem ale nejsem odborník a proto se ptám tady jestli nevíte cim by to mohlo být. Kontroloval jsem hadičky a v pohodě, sani vycisteno, řídící jednotka resetovana.. Akorát jsem si všiml u palivový hadičky že jsou tam vzduchový bubliny, může to být tím? Před výměnou to táhlo pěkně i když byl egr plný oleje a turbo mělo vůle. Předem děkuji za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar už asi 14 dní brouzdám zde na fóru mám asi zcela běžnou poruchu pokud motor dostanu do zátěže 2800-3000 otáček na rovině, o něco dříve pokud se drápu do kopce tak spadnou do nouzáku no zde se asi odliším od ostatních není to jediná závada nejspíše špatný termostat když jedu tak motor nezahřeju na víc než 70° pokud dlouho nestojím na místě to se zahřeje až na 90° a do toho mi svítí kontrolky ESP ABS a bliká mi do toho ruční brzda doprovázena třemi pípnutímy může to mít něco společného? no jelikož je toho dost můj dotaz zní jste tu někdo z okolí Litoměřic nebo z Ústeckýho kraje chtěl bych to nechat projet diagnostikou jediné co jsme z toho s kamarádem dostali je že turbo tlačí šíleně moc a pak umře. Přikládám to co nám vypsala diagnostika ale chtěl bych najít někoho kdo tomu opravdu rozumí dík. 

IMG_20200306_213911.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to toho máš dost.

1) termostat - proč ho nevyměnit?

2) přístrojovka - možná ji někdo dokáže opravit

3) přefukuje se asi ten 2,5 barový MAP senzor a motor, aby se nepoškodil, to shodí do nouze

Pokud můžeš jezdit třeba půl dne po městě a nic ale když vjedeš na otevřenou silnici, opřeš se o plyn a jakmile se všechno roztočí a nafoukne, tak nouze, nefunguje správně regulace plnícího tlaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A je tu někdo z okolí Litoměřic co má zkušenosti s tímto vozem potřeboval bych to projet pořádnou diagnostikou co jsem tak kde vyčetl tak mám docela dost problémů termostat by mi měl v blízké době dorazit to bych měl zvládnout s tím výkonem jsem usoudil že to budou zapečené lopatky na turbu nebo zatuhlé  a co se týče těch kontrolek brzd tak jsem vyčetl že to bude buď senzor otáček nebo ten magnetický kroužek pod čidlem jen nevím který přední ložiska už budou asi také zralé na výměnu ale bez pořádně diagnostiky jsem úplně slepý a v mém okolí +-30km nikoho neznám a servisu kam jsem auta dával do teď už nevěřím řeknou si o neskutečné peníze a nic neudělají nebo to udělají hůř než bych to udělal doma na koleni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě tohle dělaly spuchřelé podtlakové hadičky.Ono to nemusí byt vidět ani slyšet piskani vzduchu.Mam O1 1.9 TDI 81 kw motor AHF a najeto cca 420000 ,Repas turbo už bude mit kolem 180000 a ted jede jak vino.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...