Jump to content
Marcus230

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu

Recommended Posts

Chápej to asi tak, že je to věc která mě živí. Rozumím tomu, že forum je i od toho, aby si lidé poradili, ale třeba tohle jsem nevyčetl z žádné DP, stálo mě to nějaký čas, námahu a zkušenosti.

A stejně bez vyvíječe podtlaku z přesným budíkem, nejsi schopen přesně zjistit, kde je chyba. Teda kromě postupu výměny jednoho dílu za druhým.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tadyhle zase mě utíká tlak,,,vag hlásí chybu 00575 plnící tlak,regulační diference,do nouzáku neháže,jen je slabší výkon <_<

ventil EGR:

post-26-1168203743.jpg

Edited by toncek

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak sem zkoušel při nastartovaném motoru přiložit ucho k tomu co je na fotce a je slyšet jak to tam saje luft :angry:<_<:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

já potřebuji komplet ventil objednat ve škodovce a poprvé co si nevím s etkou rady : mám motor AHF a na ventilu shora mam : 038 131 501E tohle jde najít v etce ale jen bez toho písmenka na konci,a jeto u motoru AGP a ten je uplně jiny,,,,u mojeho motoru je tam označení toho ventilu 045 131 501C,,,tak nevím jestli to bude on,,,nerad bych objednal jiný,,,

jinak mám ještě číslo na těle toho ventilu co potřebuji 038 129 631 ale takové číslo mě etka vůbec nenajde,,,,,

potřebuju to komplet,cena asi kolem 5tis. dik za info

a nevidím v etce jestli to je cena za komplet díl --shodim objimku,shodim objimku,vytahnu,nasadim,nasadim objimku nasadim objimku--

Edited by toncek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim ze s tim stale zapasis :) Ja obcas odpojim baterku ,tim se vymazou zavady a ono to do prvniho spadnuti do nouzaku tahne jak nove :D Ale to samozdrejme neresi prvotni pricinu.Kterou jsem jeste neostranil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jo,,,závady vymažu vagem,sporadicke,,ale teď v chybach motoru nemam nic,přesto auto nejede :( a notebook abych si mohl nechat vagem nakreslit graf nemám,,,,budu asi muset navštívit nějákeho borce... :( tolik peněz už to zežralo,že mam octu za pul mega a nic

Edited by toncek

Share this post


Link to post
Share on other sites

pánové můžu znova obtěžovat,potřeboval bych odkaz na " demontáž turba shora" už to tady bylo,ale já to jaksi nemůžu najít.......díky

Asi mám zatuhlé nakl.lopatky .......s tou tyčkou ne ane hnout :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

já to viděl tady http://skodaoctavia.cz/motornavody/OpravaTurbaVrchem.htm

píšou že ta nádobka na turbu co je napojená na podtlak,co ovládá naklápění lopatek,že nejde vyměnit samostatně,že jedině s celým turbem,cokdyž jímám ko a turbo ok?

DP:

33 -Podtlaková nádobka regulace plnicího

tlaku,pro regulační ventil plnícího tlaku,je součástí turbodmychadla, nelze demontovat samostatně

Edited by toncek

Share this post


Link to post
Share on other sites
já to viděl tady http://skodaoctavia.cz/motornavody/OpravaTurbaVrchem.htm

píšou že ta nádobka na turbu co je napojená na podtlak,co ovládá naklápění lopatek,že nejde vyměnit samostatně,že jedině s celým turbem,cokdyž jímám ko a turbo ok?

DP:

33 -Podtlaková nádobka regulace plnicího

tlaku,pro regulační ventil plnícího tlaku,je součástí turbodmychadla, nelze demontovat samostatně

Já ji měl tu podtlakovou membránu vadnou,koupil jsem na vrakáči jinou,vyměnil na autě,turbo nemuselo dolů.Drží na dvou šroubech a na táhlu je závlačka,zkus ji sundat dát táhlo pryč a uvidíš jestli to jsou lopatky nebo membrána. -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
já to viděl tady http://skodaoctavia.cz/motornavody/OpravaTurbaVrchem.htm

píšou že ta nádobka na turbu co je napojená na podtlak,co ovládá naklápění lopatek,že nejde vyměnit samostatně,že jedině s celým turbem,cokdyž jímám ko a turbo ok?

DP:

33 -Podtlaková nádobka regulace plnicího

tlaku,pro regulační ventil plnícího tlaku,je součástí turbodmychadla, nelze demontovat samostatně

díky za info pro demontáž turba,u mě to je zřejmě jasný,podtlak.bandaska je ok ,ale ovládací táhlo lopatek je natvrdo...............................zanesený,ach jo :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazda bando,

začalo mi trošku blbnout auto. Přibližně do 140 km/h je vše v naprostém pořádku.

Posléze dochází v různých rychlostech (150,160,180) ke ztrátě výkonu.

Nejdříve jsem myslel, že mi odchází do věčných lovišť váha vzduchu.

Ale podle VAGu je váha v pořádku a vypadá to na něco kolem turbodmychadla.

Chyba kterou ukazuje VAG má číslo 00575 a je to něco ohledně čidla tlaku v sání.

Proto se chci zeptat zdejších odborníků, co to může být.

Díky za názory...

Share this post


Link to post
Share on other sites

chlape tebe jsem neviděl ani nepamatuju

asi N75

zkontroluj: těsnost hadic (od turba k sání), nádobku na podtlak (tu baňu a hadičku k ní a všechny okolní)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čauc chlapi ja mam taky takovej problem ze mi kolem 120 vynechava motor jako kdyby nezaplo turbo znamej povidal ze pod volantem je nejaka kostka (regulace turba nebo tak neco) a do ni vedou 2 chadicky a tam se prej dostane olej a pak tam naskakuje nahradni program Prej staci hadicky videlat a nechat vikapat olej a pak to jde sam jsem to jeste nedelal ale az bude moznost tak to zkusim a dam vedet jestli todopadlo tak se mejte Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čauc chlapi ja mam taky takovej problem ze mi kolem 120 vynechava motor jako kdyby nezaplo turbo znamej povidal ze pod volantem je nejaka kostka (regulace turba nebo tak neco) a do ni vedou 2 chadicky a tam se prej dostane olej a pak tam naskakuje nahradni program Prej staci hadicky videlat a nechat vikapat olej a pak to jde sam jsem to jeste nedelal ale az bude moznost tak to zkusim a dam vedet jestli todopadlo tak se mejte Martin

a ještě olej :smich:

že by se tam z filtr boxu dostal olej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čauc chlapi ja mam taky takovej problem ze mi kolem 120 vynechava motor jako kdyby nezaplo turbo znamej povidal ze pod volantem je nejaka kostka (regulace turba nebo tak neco) a do ni vedou 2 chadicky a tam se prej dostane olej a pak tam naskakuje nahradni program Prej staci hadicky videlat a nechat vikapat olej a pak to jde sam jsem to jeste nedelal ale az bude moznost tak to zkusim a dam vedet jestli todopadlo tak se mejte Martin

a ještě olej :smich:

že by se tam z filtr boxu dostal olej ?

No koukám, že se hodně bavíte, když tady někdo něco neví. Ó já zapomněl, my tady totiž máme Brouky Pytlíky co všude byli a vše znají. Zase ten výsměch, místo toho, aby jste tomu klukovi poradili, já se vám divím, že vás to porád baví.

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

palo:

za 1. co děláš ty krom toho že prudíš ??? Už jsi tady někdy někomu s něčím poradil ???

za 2: jelikož nemá konkrétní chybu nejde konkrétně radit takže zbývá použít funkci hledat a podívat se do některých z X desítek témat kde se toto probíralo.

kdybych mu měůl radit tak stejně odpověd zní: VAG, vše okolo regulace turba, turbo, vedení kolem něj, dodávka paliva = vše co je v motorovym prostoru

Edited by Vaša

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec mám úplně stejný problém.Už jsem vyndal turbo a vyčistil jsem ho,protože se zasekávalo naklápění klapek.Problém se nevyřešil naopak už mi to shazuje do nouzovýho režimu při 100 km/h.Tak jsem zkusil těsnost vedení vzduchu.Byl prasklej obal nějakýho tlumiče u intercoleru.Nechal jsem to zalepit,ale problém nepřestal teď zkusím vyměnit váhu vzduchu a pak už doopravdy netuším co by to mohlo dělat.Nemáte někdo zkušenosti s tímhle problémem ?

Edited by bladestorm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdarec mám úplně stejný problém.Už jsem vyndal turbo a vyčistil jsem ho,protože se zasekávalo naklápění klapek.Problém se nevyřešil naopak už mi to shazuje do nouzovýho režimu při 100 km/h.Tak jsem zkusil těsnost vedení vzduchu.Byl prasklej obal nějakýho tlumiče u intercoleru.Nechal jsem to zalepit,ale problém nepřestal teď zkusím vyměnit váhu vzduchu a pak už doopravdy netuším co by to mohlo dělat.Nemáte někdo zkušenosti s tímhle problémem ?

Zkusil bych ještě regulátr tlaku na turbo.Měl jsem s ní tento problém taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je právě ten N75, jak píše Váša. Chlapi tohle téma je tu fakt rozebíraný mnohokrát v několika různých vláknech. Stačí se podívat do sekce motor kde se to řešilo cca týden zpět, nebo dát vyhledat TURBO nebo N75, atd.

kol107

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi ja se moc omlouvam za ty prvni spatne podane informace .Tak ted znovu.Ja to spletl jsou to nejaky snimace v motorovem prostoru a je tam hrozne moc hadicek na podtlak do turba a atd. tak tam se pry dostane oijl a uz to nefunguje .Dneska jsem to zkousel a zadny olej tam nebyl ale vsimnul jsem si ze mi jdou v ostry nafte bublinky se vzduchem takze si to nekde prisava vzduch zitra to zkusim vyresit a uvidime jestli to pomuze.a jeste jednou sorry stane se

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazda bando,

začalo mi trošku blbnout auto. Přibližně do 140 km/h je vše v naprostém pořádku.

Posléze dochází v různých rychlostech (150,160,180) ke ztrátě výkonu.

Nejdříve jsem myslel, že mi odchází do věčných lovišť váha vzduchu.

Ale podle VAGu je váha v pořádku a vypadá to na něco kolem turbodmychadla.

Chyba kterou ukazuje VAG má číslo 00575 a je to něco ohledně čidla tlaku v sání.

Proto se chci zeptat zdejších odborníků, co to může být.

Díky za názory...

Čau. Ohledně čísla té chyby ti můžu poradit ješte toto:

575

tlak v sacím potrubí regulační diference plnící tlak odchylka

Příčina:

špatně zapojené nebo ucpané či netěsné hadice, vadná tlaková nádobka turbodmychadla, ventil pro omezení plnícího tlaku vadný

Možné projevy:

nízký výkon nebo razantní snížení výkonu

Doporučený postup:

kontrola hadic, kontrola plnícího tlaku, ventil kontrola nebo výměna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...