Jump to content
Marcus230

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu

Recommended Posts

Takže jen pro info, byl to špatný tlakový snímač. Nevím přesně jaho označení, ale byl to ten, co je umístěný přímo na sacím potrubí.

Teď už zas jezdím 200 :o).

Share this post


Link to post
Share on other sites

další zkušenost,zase mě to sem tam padalo do nouzaku,uplně náhodně,někdy na hodinu,někdy na den,,,na tabletky,,,vag psal plníci tlak,reg.diference a chyba?

nějaké kamínky,bordel,špína,v tomhle:

podtlak do tohodle místa šel,dále ne,rozpojil sem to,dal to do pusy chtěl fouknout anic,vdechnul a kamínky v puse,pak už šlo i fouknout,ale zpátky to nemontuju,koupím nový,sic nevím co a naco to je,teď už ani nevím jak to tam patří,ale viděl sem to někde napsáno

propojil sem to zatím natvrdo bez tohodle a faká to jedna báseň zase,zitra to koupim

tak čuste,a hlavně hodně štěstí s tédéíí

post-26-1170706791.jpg

Edited by toncek

Share this post


Link to post
Share on other sites
tenhle zpětný ventil 407kč s dph a jede to jako dříve,ouká :unsure:

No mel si to dat zpet.Pokud si to profoukl tak to zase muselo fungovat,prave ze to jde profouknout jen zjedne strany ,zdruhe to neprofouknes,proto je to dvojbarevny :D

To stejny se kupuje na akvarium aby vzduchovaci hadickou nevytekla voda ven.Tady muze vzduch jen jednim smerem.

Ja jsem to taky jen profoukl a poradne utesnil hadicky a mel jsem nachvilku klid od padani do nouzaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nojo,jenže ja sem to profouknul a jde do toho foukat z obou stran,ikdyž by to možna nevadilo,ale drží to tlak mezi nadobkou a n75 zase

spíš by mě zajímalo odkaď sem tam ten bordel dostal,nebýt tohodle tak to mám v n75 za čtyři litry :unsure:

Edited by toncek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako to tu tak citam tak mam nejak podobny problem ale vag mi pise (17965-regulace plniciho tlaku-mez regulace prekrocena).Naklapanie lopatiek turba je v poriadku.Neviete co bude na chybe?Zeby (N75)?Dik za nazory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čauvec! Ten problém co popisuješ mi taky auto dělalo. Laborovali sme nad tím jak vocasi. Mněnily ventyly, hadičky, projížděli řídící jednotku a bůh ví co všechno. Nakonec sem mněl na turbu vháji podlakovy ovládání turba a následně tomu, že fungovalo tak na půl zdvihu se mi zaneslo ovládání lopatek. Sehnal sem komplet nový turbo, ale nedalo mi to a to starý rozhodil, vyčistil a dal nový podtlakový ovládání. Je to už pomale tři mněsíce a porád to valí jak drak. Takže pohoda. Třebas to máš to samí. Tak ať ti to valí! Čau! PAVLIZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdar pánové,tak už mám vyčištěný turbo a naklápění lopatek fachčí jak má,je to poznat i při ruční zkoušce....jdou lehce.....ale,nedávno mi to zase spadlo do nouzáku při 3000 ot./4 st.,tak nevím....N75 je vyměněný,hadice ok,na Vagu nic neříkající sporadická por.pln.tlaku ? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
zdar pánové,tak už mám vyčištěný turbo a naklápění lopatek fachčí jak má,je to poznat i při ruční zkoušce....jdou lehce.....ale,nedávno mi to zase spadlo do nouzáku při 3000 ot./4 st.,tak nevím....N75 je vyměněný,hadice ok,na Vagu nic neříkající sporadická por.pln.tlaku ? :o

Kto ti cistil turbo?Andre?Ja sa chystam tiez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Původně jsem chtěl zajet za Andrem do Jablonce,ale nakonec jsem to nechal udělat v místním servisu za 2500,-. Andre to dělá za 2000,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak měl jsem stejný problém, zajel jsem dnes za Andrem do Jablonce a hned mám po problému. Můžu Vám ho jenom doporučit. Auto jezdí tak jak má. Díky Andre!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak měl jsem stejný problém, zajel jsem dnes za Andrem do Jablonce a hned mám po problému. Můžu Vám ho jenom doporučit. Auto jezdí tak jak má. Díky Andre!

Kolko to trvalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám už delší dobu stejnej problém, vlastně mám auto přes 3 roky a dělalo mi to už od začátku, tdi 81 kw rok 99,najeto 235tis. km, stávalo se to jen někdy, nepravidelně, třeba dlouho nic a jindy třikrát za jeden den, stává se mi to jen na dálnici při velký zátěži nad 4tis. ot. najednou vypne turbo, asi nouzák ale kontrolka se nerozsvítí, stačí vypnout motor a znovu nastartovat (už dělám za jízdy), někdy to po chvíli udělá zas tak zopakuju postup a jedu pak klidněji a někdy klid někdy to vypne znova i tak, mimo dálnici se mi to ještě nestalo, a ani to nemusí bejt do kopce. Nestává se to až tak často takže sem to zatim nijak neřešil, nedávno sem měnil váhu vzduchu a od tý doby se mi to nestalo tak sem myslel že je problém vyřešen, až minulej tejden se mi to stalo zas, jel sem 500km do německa a hned zpátky, samá dálnice, jednou to vyplo cestou tam a jednou cestou zpátky, byl sem překvapenej protože mi to od výměny váhy neudělalo (skoro půl roku), tak si myslím že to bude ten ventil N75 nebo turbo, ale lopatky se hejbou v poho-rukou s tim normálně hejbu za to táhlo u baňky. Asi zavítám za Andrem aby se mi na to mrknul. Nebyl by někdo v Praze s Vagem kdo by uměl přeměřit ten magnetický ventil? Abych věděl na čem sem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Praze je kamos Mvolesko da se s nim dohodnout i cisteni turba.Kontakt hledej na www.chipforum.cz ja tam jako admon Mvolesko.Jinak diagnostiku severni morava muzu ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdar chlapi,

vyměnil jsem ty hadičky,nejdříve ty slabší a O.K.,pak ty silnější a ty už jsem nesehnal ty pletené ale jen 5mm benzínačku,od té doby mi reaguje turbo až za hranicí 2200 ot.,nevíte kde je chyba respektive kde sehnat origo hadičky ty silnější když ani ve škodovce je nemají????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim vsechny priznivce servisnich praci okolo Turba!

I me se "postestilo", ze odeslo turbo. Zacalo to zrat olej a byl z toho trochu prutokovy ohrivac - vsechno to slo pres Intercooler do vyfuku. To ze tam byl novy olej - plna syntetika uz resit nebudu :aggressive: .

V kazdym pripade, kdyz to budu rozebirat, rad bych vymenil i vsechny ty pleteny hadicky, ktery spojujou ty magneticky ventily a turbo atd.

Nicmene jsem zjistil, ze sehnat je je pomerne nadlidskej vykon. Ve skodovce to prodavaji pouze v rolich po 5 m. Vzhledem k tomu, ze metr te slabsi hadicky stoji cca 250 Kc a je potreba zhruba 2,5 m, tak by mi doma zbylo spousta hadic, ktera by nemela pouziti.

Vite nekdo, kde sehnat tyhle hadicky, prosim? Pripadne, kdybyste nevedeli, nechysta se nekdo na stejnou akci? Ze bychom se domluvili a koupili ty role treba napul?

Tohle me ted dost trapi, protoze fakt nevim, jak to vyresit.

Jo a jeste dotaz. Kdo to uz menil.. cim jste nahradili ty puvodni sponky, ktery tam jsou? Tema pruznyma svorkama?

Dekuji vsem za rady a inspirace.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zdar chlapi,

vyměnil jsem ty hadičky,nejdříve ty slabší a O.K.,pak ty silnější a ty už jsem nesehnal ty pletené ale jen 5mm benzínačku,od té doby mi reaguje turbo až za hranicí 2200 ot.,nevíte kde je chyba respektive kde sehnat origo hadičky ty silnější když ani ve škodovce je nemají????

To je blbost, chyba bude jinde. Já používám VÝHRADNĚ palivové hadičky bez opletu a vše funguje jak má. Chyba bude jinde!

Ty origo opletené nesnáším, protože často zteří a přes ten oplet to nejde vidět....a pak tě to někde překvapí.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravim vsechny priznivce servisnich praci okolo Turba!

I me se "postestilo", ze odeslo turbo. Zacalo to zrat olej a byl z toho trochu prutokovy ohrivac - vsechno to slo pres Intercooler do vyfuku. To ze tam byl novy olej - plna syntetika uz resit nebudu :aggressive: .

V kazdym pripade, kdyz to budu rozebirat, rad bych vymenil i vsechny ty pleteny hadicky, ktery spojujou ty magneticky ventily a turbo atd.

Nicmene jsem zjistil, ze sehnat je je pomerne nadlidskej vykon. Ve skodovce to prodavaji pouze v rolich po 5 m. Vzhledem k tomu, ze metr te slabsi hadicky stoji cca 250 Kc a je potreba zhruba 2,5 m, tak by mi doma zbylo spousta hadic, ktera by nemela pouziti.

Vite nekdo, kde sehnat tyhle hadicky, prosim? Pripadne, kdybyste nevedeli, nechysta se nekdo na stejnou akci? Ze bychom se domluvili a koupili ty role treba napul?

Tohle me ted dost trapi, protoze fakt nevim, jak to vyresit.

Jo a jeste dotaz. Kdo to uz menil.. cim jste nahradili ty puvodni sponky, ktery tam jsou? Tema pruznyma svorkama?

Dekuji vsem za rady a inspirace.

To OV za tvým nickem jestli znamená Ostrava, tak zajeď do Tubesu, a kup si palivové hadičky 3,2 a 5mm. Normálně na metry.

http://www.tubes-int.cz/firma.htm

Jinak kdyby měl kdokoliv z okolí podobný problém a potřeboval by vyčistit turbo, nebo to celkově opravit, nebo vyměnit za větší, tak nabízím své služby. Bližší info na tdi.upravy@email.cz, nebo SZ. Jsem z Havířova.

Edited by tdipower

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam 1.9tdi 81kw,auto prestalo tahnout,az pri otackach kolem 2500 mam pocit,ze je vse o.k.,ale pri vetsi rychlosti to zase nejede,motor je hlucnejsi,ale nekouri.jako by to jelo bez turba,ale to je pry v pohode.mam uz 300000km a nebyla menena vaha vzduchu.poradte diky!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mam 1.9tdi 81kw,auto prestalo tahnout,az pri otackach kolem 2500 mam pocit,ze je vse o.k.,ale pri vetsi rychlosti to zase nejede,motor je hlucnejsi,ale nekouri.jako by to jelo bez turba,ale to je pry v pohode.mam uz 300000km a nebyla menena vaha vzduchu.poradte diky!!!!

Buď váha nebo to může být ten N75 ventil plnícího tlaku turba. Mě to taky tak dělalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...